Wat je even kwijt wil #68

Wat vervelend zeg, snap ook dat het gekmakend is. Heb ik zelf ook eens gehad met een muis op mijn kamer. Ik weet niet in wat voor soort huis je woont, want sommige huizen zijn gewoon muis gevoelig om het zo maar te zeggen (vooral oude huizen) of ze komen af op iets van de buren. Heb je een idee waar ze je huis in komen? Voedsel heb je denk ik ook al goed afgesloten?

1 like

Juist niet toch. Ivf kinderen zijn zo gewenst dat er een maandenlang traject voor is ingezet.

Misschien was die ander gewoon een oepsie.

5 likes

Haha, slotgracht om je bed :joy:

1 like

Wat kut. In mijn vorige huis hadden we ook muizen omdat ik toen konijnen had. Had toen een bestrijder laten komen nadat ik met gif niet vanaf kwam. Die heeft toen alle gaten en kieren dicht gemaakt.

Woon nu al 5 jaar in een ander huis, waar we afgelopen jaar een aanbouw aan hebben laten zetten en nu hebben we ook muizen. Was echt aan het janken. Omdat we alle muren open hebben gelegen en er nu open ruimtes zijn in het plafond gaat zo een bestrijder denk ik niet werken. Heb nu al mijn etenswaren maar in potten en bakjes gestopt en extra gif neergezet. Ben ook een beetje ten einde raad dus voel met je mee.

Er probeerde net een puberjongen met mij te flirten bij de bushalte. En het was echt nog een jochie. De baard was nog geeneens in de keel :confused:

En ik ben ook nog eens een kop groter dan hem

2 likes

Het einde van mijn stage nadert en had voor een van mijn begeleiders al een bedankje gekocht. Geen idee wat ik voor die man moest kopen want hij deelt weinig persoonlijke dingen. Dus ik een leuke snoeppot en merci gehaald en ik maak nog een grapje met dat ik hoop dat hij geen diabetes heeft toen ik het gaf, heeft hij dat dus echt. Moesten allebei zo hard lachen toen. Hij kon het gebaar gelukkig wel waarderen.

35 likes

Ik heb dit ook gehad (echt janken. Vreselijk. ) en ze bleken onder een borstel van de deur door te kunnen. Sinds die 2 jaar geleden is vervangen heb ik geen muis meer gezien. Ik had al overal gaten lopen dichten met staalwol en van alles geprobeerd, maar het bleek dit te zijn.

Sterkte want muizen hebben is echt zo naar. Bah .

2 likes

Hoezo is die lijn pittig? Hoek v Holland of ergens anders?

1 like

Nee, want ik vond andere kleuters stom en druk. En destijds had ik ook een stomme juf

4 likes

Ik denk vaker aan de tijd van 16/17.
Lekker een bijbaan in de supermarkt, op stap gaan en nog alle/veel keuzemogelijkheden voor je.

18 likes

Ik was haastig boodschappen aan het doen. En een meneer zei “niet zo zuur kijken hè”. En ik dacht meteen ‘gaan we weer’ en wilde al bijna van repliek dienen.
Maar zag toen de zak citroenen in m’n hand…

18 likes

Nou die wiskunde b toetsen hoef ik ook niet meer. Zou ze nu ook niet halen

2 likes

Het idee om weer puber te zijn is al hel

19 likes

Puber lijkt me ook niks. Liever student. Paar uur college per dag en niet eens elke dag. Beetje werken en uitgaan. Wat had ik toen veel vrije tijd.

22 likes

M’n kat klinkt in haar slaap als een mopperende bejaarde. Zal wel een spannende droom zijn.

5 likes

Ik ben blij! Komt binnenkort iemand naar Nederland naar Tivoli die ik graag wilde zien, maar was te laat voor kaartjes en greep ook steeds mis via ticketswap. Maar het is gelukt!
Voor het eerst in m’n eentje naar een concert, beetje spannend wel.

30 likes

Ja en dan een kinderfeestje geven met allemaal knutselactiviteiten. Al denk ik dat ik dat dit jaar gewoon ga doen, een kinderfeestje voor mezelf

7 likes

Dat moment in ‘bed en breakfast’ als die middelbare stellen dan de volgende ochtend de ongemakken die ze snachts hebben ervaren (steile trap, lamp knopje op onhandige plek) gaan na-acteren.

Ugh I love it

29 likes

Ja, maar ik denk sowieso terug aan de tijd dat ik ‘‘s morgens op stond zonder rugpijn en rimpels. Heb die tijd echt niet genoeg gewaardeerd.

4 likes

Met basisbeurs dan wel aub

5 likes