Moet zo een rondje gaan wandelen voor mijn vierdaagse training, maar heb geen zin
En vorige keer was mn water halverwege op en kwam ik geen waterpunt meer tegen, dus daardoor nog minder zin.
Moet zo een rondje gaan wandelen voor mijn vierdaagse training, maar heb geen zin
En vorige keer was mn water halverwege op en kwam ik geen waterpunt meer tegen, dus daardoor nog minder zin.
Ik heb echt 24/7 Europapa in mijn hoofd, word er gewoon wakker van âs nachts
Waterballonnen gevecht, van die typische Hollandse spelletjes als spijkertje poepen, koekhappen enz. Je kan ook een wedstrijdje doen puzzel leggen zijn wel filmpjes van op youtube. Karaoke
Qhahaha
Cake of wafels versieren is toch leuk
Verder gezelschapsspelletjes (of oud hollandse spelen).
Iets creatiefs, schilderijtjes maken of zo
Een speurtocht met opdrachten dopr je wijk/stad
Avondeten: tafelfriet, gourmetten is ook leuk
Verkleden, zelf minipizzaâs maken, stoelendans
Maak een grabbelton!
Oooh jaaa dat is leuk dat ga ik voor mijn volgend feestje ook doen
IK OOK!!! Ik heb wel steeds snellere reflexen en vang en verdrink alle die ik zie, en mijn huis is nog nooit zo schoon geweest zo vaak ik al heb schoongemaakt , maar het houdt niet op
Weet jij of die lokdoosjes voor kruipende insecten ook werken voor vlooien of zijn die echt vooral voor zilvervisjes? (Het staat er wel op maar geen idee of het effectief is)
Ik voel me net Freek Vonk als ik mân huis binnen stap. Ik stop meteen mân broek in mân sokken en loop met een zaklamp te speuren naar die beestjes
Meteen grof geschut ingezet haha. Goed bezig!
Ik heb geen huisdieren (meer) en geen last van muizen en volgens de dierenarts zou het met de huidige maatregelen dan weg moeten gaan en heb ik geen verdelger nodig. Laten we het hopen haha
Heb trouwens gemerkt dat ze verdrinken in zeepwater echt handig is. Dus misschien een tip voor jou om ook kommetje daarmee in je buurt te zetten
Ik had een huisdier logé met achteraf dus vlooien
Wat bizar van al die vlooien. Onze hond heeft wel eens vlooien gehad maar was vooral voor hem even vervelend maar het bleef verder niet zo achter in huis ofzo?
Ik heb zojuist voor het eerst iced matcha latte met havermelk gemaakt en omg dat is zoveel lekkerder dan warme matcha.
Welke matcha gebruik je? Ben altijd op zoek naar een goede
Miyako tea, organic matcha okumidori by otsuka staat er op het zakje!
De vlooieneitjes vallen uit de vacht op de grond etc. De nieuwe vlooien zijn hongerig en gaan op zoek naar eten. In mijn geval is de enige bron van voer in de nabije omgeving ikzelfâŠ
Als je een huisdier hebt, zullen ze eerder daarvoor kiezen. Volgens de dierenarts hebben ze ook echt een dier nodig om zich voort te kunnen planten.
Verder versnellen de huidige temperaturen de cyclus van die beesten dus heb je sneller een plaag
Heb je dan vloerbedekking dat je t niet goed wegkrijgt ofzo? Wij hebben wel een allergie proof huis op zich, misschien scheelt dat ook. Sterkte ermee!
Zelfs mijn tweejarige roept de hele dag âopapa opapa!!â
Nee gewoon laminaat, maar die eitjes verspreiden zich makkelijk door je hele huis en de larven verstoppen zich ook in plinten enzo. Dus met stofzuigen en gordijnen wassen ben je er helaas nog niet vanaf.
@Sedana Je zou bijna zelf zoân vlooienband gaan dragen hahah. Hele huis onder die beesten, maar de hond ligt te chillen. Denk dat jullie een goede keus maken met die verdelger. Hoop dat je er snel vanaf bent.
Bij mij is de plaag wel over de piek heen denk ik. Vind er inmiddels elke dag minder
en @Sedana Geen idee of het werkt, maar ik heb er destijds tijdens een kleine vlooienplaag wel een paar vlooien mee gevangen (maar ze zaten voornamelijk op de huisdieren). Ik heb toen een bak water met afwasmiddel neergezet en 's nachts er een (bureau)lamp op laten schijnen. Door licht/warmte komen ze daar op af. Wellicht dat het wat kan helpen met de laatste beetjes!