Nog even en ik stuur jullie naar een rehab in zuidafrika ofzo.
Graag
Ik heb t idee dat ze een stuk minder goed zijn ook. Nieuwe spray dop erop. Helemaal kut.
Had ik ook. Meteen met partner gedeeld. Kan hij vast aan het idee wennen.
Same! Ik ben benieuwd naar zijn interview wat zo wordt uitgezonden.
Ik fietste net langs de basic fit en het was er gewoon druk om 3u snachts!
Ik heb mn wekker gezet om vroeg naar de gym te kunnen omdat ik nog andere plannen heb vandaag. Migado ik verbaas mezelf gewoon.
Ik kom een oude vriendin tegen van de basisschool en ze heeft kinderen, 1 van haar kinderen heeft dezelfde naam als hun hond vroeger en ik zit mezelf echt af te vragen of ik dat leuk vind of heel raar.
Raar. Zo woont hier iemand met twee jongens en die heten het zelfde als de honden van haar moeder/de oma van die twee jongens. De honden waren er eerder…
Er is ooit een hond “vernoemd” naar mij want ze vonden het een leuke naam. Ik ben gek van honden maar dat vond ik echt niet leuk.
Ik vraag mij bij zoiets dan altijd af of die honden dan zo’n mensachtige namen hadden of dat die kinderen nu een hondennaam hebben
Waarschijnlijk gewoon Luna, zoals 90% van de honden en kinderen
Of Tess, ik ken zoveel blonde labrador Tess’en
Sammie
Toen ik net op een nieuwe opleiding zat en mijn bff in een andere klas zat, hadden we het over onze nieuwe klassen en ik zei toen “er zit een Luna in mijn klas, echt zo’n honden naam” en het meisje wat naast haar stond (en in haar klas zat) zei “ik heet ook Luna”. Ze vond me daarna niet meer aardig
Oh shit ik heb dat weleens tegen iemand gezegd, ‘leuke naam, zo heet mijn hond ook’. Het was er al uit voordat ik het door had. Haar reactie was ook vooral verward hahaha.
Ik bedenk me trouwens ineens dat een meisje uit mijn klas (was groep 2 ofzo) haar konijn mijn naam had gegeven
Noah, zoals inmiddels 80 procent van de jongens en honden heten
Zo chill dat ik nu gewoon naar buiten kan in een tussenjas en het gewoon warm heb. Goodbye winterjas en niet lang meer voor blote benen
Het rook gisteravond ook echt al naar lente buiten!