Wat je even kwijt wil #68

Haha nou bij mij zei de verloskundige dat die op controle kwam na de geboorte, dat haar konijn zo heette. Ik vond dat super stom toen. Volgens mij heb ik toen wel iets gezegd van: dan heeft je konijn een leuke naam. Maar kan ook zijn dat ik dat bedacht heb, want ik ben meer van gevatte antwoorden achteraf bedenken

6 likes

Mijn week vakantie begon met een paniekaanval vannacht🤦‍♀️ vanmorgen al wel gaan hardlopen en een hoop boodschappen gedaan en ga dadelijk met mijn vader koffie drinken

3 likes

Over de (honden) namen… Anna Nooshin heeft haar dochter Nala genoemd, scoort ook hoog als honden en katten naam. Mijn cavia heet ook zo :joy:

6 likes

Kut ik bedenk mij dus nu pas dat we ons (nog ongeboren) kind ook een hondennaam gaan geven :sob::joy:

5 likes

Sinds de lion king heet elke kat zo denk ik inderdaad. :joy:

4 likes

Maar zou je het daarom laten? Ik echtniet hoor. Tenzij je denkt dat je kind er misschien anders gepest mee kan worden, wat me sterk lijkt.

5 likes

Nee hoor, maar had die koppeling nog niet gemaakt. De naam staat inmiddels zo vast dat ik die echt niet meer ga aanpassen. (Of er moet echt iets a la Tristan gebeuren maar dat zal niet).

3 likes

Ik eet vanavond in de Dinner Train! Zo machtig veel zin in :heart_eyes::heart_eyes:

24 likes

Zo vaak is er wel weer een discussie over dat vrouwelijke comedians niet grappig zijn, maar ik vind geen enkele ‘comedian’ echt grappig.

5 likes

Eigenlijk is het Kruidvat net zo erg als de Action… Ik kwam voor maandverband en 1 douchegel en liep weg met 2 jumbo pakken maandverband, 3 douchegel en allerlei make-up

4 likes

Ik had dit ook heel lang maar sinds kort Jessica Kirson ontdekt via youtube en ik ga echt om alles stuk.

1 like

Dat magische effect dat de action en kruidvat heeft op mensen snap ik niet. Ik wil altijd zo snel mogelijk weer die winkel uit. Dus pakken wat ik nodig heb en wegwezen.

4 likes

Vanwege een aanrijding moet iedereen omrijden via Amsterdam dus ik sta in een sardientjestrein. So be it. Maar ben net best boos geworden op alle mensen die met het instappen mij gingen zitten duwen enzo. Doe normaal, we willen allemaal en mogen er allemaal écht wel in. De trein gaat niet zomaar weg met jou half tussen de deuren of zo. Duwen maakt het alleen maar nog kutter :face_with_symbols_over_mouth:

6 likes

Ja ik ook, maar dan valt mijn oog toch weer op iets :sob:

2 likes

Ik heb net wat dingen gekocht maar ben 1 ding of in mijn fietsmandje of in een winkel vergeten :sob::sob: gelukkig was het niet duur maar blijft kut.

1 like

Wordt het Fikkie?

3 likes

Hema ook! Ik mag daar van mezelf niet te vaak heen (naar alle 3 deze winkels…) :joy:

2 likes

Leuk! Veel plezier, ik vond het erg leuk toen!

Bij de Hema hier draaide ze keiharde carnavalsmuziek. Ik woon geeneens in een gebied waar carnaval gevierd wordt 🫠

4 likes

Ik liep net op Eindhoven Centraal en haatte het leven met een ongekende intensiteit. Vind het zo’n kutfeest om middenin te staan.

4 likes