Wat je even kwijt wil #68

Ja ze werken voor een officieel geregistreerd bedrijf. Het waren erg jonge Nederlandse jongens. Ik heb in ieder geval foto’s gemaakt van de schade.

1 like

Nou ik zou het niet door die mensen willen laten repareren?! Klinkt als een stel kneuzen. Morgen meteen even je verzekering bellen en kijken wat zij kunnen betekenen.

12 likes

Ja daar heb je gelijk in :slightly_frowning_face: Ik weet alleen niet zo goed wat hierin mijn rechten zijn. Morgen inderdaad even bellen met mijn verzekeraar om daarnaar te informeren.

1 like

Ik wil wat meer gaan sporten maar heb echt zwaar overgewicht. Dus ik vind het al best spannend en moeilijk. Maar bijna elke sportschool die ik online vind heeft alleen een “vul je nummer in en we bellen je” optie . Ik wil weten wat dingen kosten, ik wil info op de website, en ik wil vooral heel graag NIET worden gebeld. En als je zoekt op sporten met overgewicht krijg je heel veel afvallen meuk. Ik doe een traject om van een eetstoornis af te komen dus als ik ergens niet op zit te wachten is het dat wel.

De hele maatschappij schreeuwt dat mensen meer moeten sporten maar echt makkelijk wordt het je niet gemaakt :frowning:

29 likes

@Broodrooster wow ja dat is wel heftig idd! Nee dat wist ik niet haha maar die acteurs zijn sowieso echt een soort core memory als ik ze weer ergens zie verschijnen :joy:

@pineapple @Foefjeisthuis ik keek het ook altijd met mijn oma en mijn moeder. Grappig om te zien hoe dit voor velen echt een soort familie activiteit was haha

@Huismus Volgens mij wel ja heeft deze serie niet echt 40 jaar gedraaid ofzo? :joy:

5 likes

Bij mijn oma ging de tv ook gewoon harder als het begon (volgens haar was ze niet doof maar spraken wij zachtjes :joy:) maakt niet uit als het huis vol zat of niet.

2 likes

54 jaar zelfs!

2 likes

Ja echt hè. En niet alleen deze soap, ook The Bold and the Beautiful, GTST, Onderweg naar Morgen, Goudkust :joy:

1 like

@Stroopwafel zijn ze komen opdagen?

2 likes

De wijkagent heeft ons geadviseerd om via de verzekering een ander bedrijf in te huren en verder niet met deze personen in zee te gaan (vanwege de bedreigingen aan het adres van onze buren én omdat ze de veiligheidsvoorschriften niet in acht nemen). We hebben ze dus afgebeld. Was best spannend, want we waren bang dat ze ons ook zouden bedreigen. Dat is gelukkig niet gebeurd. Nu is het wel spannend hoe ze op de uiteindelijke claim gaan reageren. En we moeten opzoek naar een bedrijf dat snel kan komen. Het verhaal is dus nog niet afgelopen…

26 likes

Wat een gedoe zeg. Heb je je vloer en muren ook goed bekeken? Kan mij voorstellen dat daar misschien ook schade zit.

4 likes

Ik was net in de tram en er lag een ??? spijkerbroek op een stoel? en nee er stond niet iemand bij ofzo

20 likes

Alsof die helemaal uitgeput naar die stoel is komen wandelen, haha.

34 likes

Wat een gedoe inderdaad! Wel fijn advies van de wijkagent en ook goed dat die nu op de hoogte is!

6 likes

Mijn tijdelijke uitbreiding van uren worden nog bijkomend uitgebreid zodat ik straks 30 uur werk :tada: :tada:

39 likes

Ik zag vanochtend een dief uit de kruidvat rennen en ik ben er nog steeds een beetje van onder de indruk :joy: het ging zo bizar? Niet iemand die iets in een tas verstopt had maar gewoon een man met een tas vol die door het alarm heen rende en vervolgens over het centrum bleef rennen? Ik stond echt helemaal perplex er naar te kijken. Heb nog wel even gemeld wat hij aan had bij de kruidvat binnen. Vreemde ervaring!

7 likes

Ik heb dit ooit gehad met een buurvrouw :joy:
Liep gewoon zo de Wibra uit terwijl de caissière nog riep dat ze moest betalen. Draaide mijn buurvrouw zich om en keek ze recht in de gezichten van mij en mijn moeder.
We hebben het er maar nooit over gehad

13 likes

Ik in de trein met iemand die zwart reisde. Toen de conducteur eraan kwam deed diegene eerst of ze geen Nederlands sprak, toen verraadde ze zichzelf door met nee schudden te antwoorden op een Nederlandse vraag en hield ze gewoon helemaal haar mond. Toen moest ze er bij het volgende station uit en ging ze eerst proberen voor de de conducteur te vluchten door de halve trein door te rennen, en toen rende ze de trein uit en stak het spoor over terwijl er een trein aan kwam (op dat station was toen nog plek voor voetgangers om het spoor over te steken met slagbomen). Was echt heftig, iedereen in de trein was in shock

3 likes

Laatst stond er een vrouw heel raar te doen bij de ingang van de Lidl dus ik hield haar in de gaten terwijl ik naar mijn auto liep, op een gegeven moment seinde ze naar iemand binnen, liep zij naar het poortje zodat deze open ging en een man rende met een volle boodschappentas naar buiten en sprong op z’n fiets. Er was niet eens 1 personeelslid dat op leek te kijken en toen ik naar binnen liep en tegen de beveiliger (ja die heeft mijn Lidl serieus een) vertelde dat die vrouw en waarschijnlijk bij hoorde geloofde hij me niet. :smiling_face_with_tear:

53 likes