Wat je even kwijt wil #68

Dit was ook mijn eerste gedachte toen ik het las :sweat_smile:

8 likes

En de dakdekker zelf is ok?! Die zal zich ook kapot zijn geschrokken.

5 likes

Ik kom er steeds meer achter hoe eng mannen zijn. Brrr zit dan weer iets te kijken en die comments zijn echt om te janken. Laat staan hoe het slachtoffer (vrouw) ook echt weer in de steek gelaten wordt door mannen.
Hoop dat deze soort mannen nooit vrouwen en dochters krijgen.

3 likes

Nou die markeert waarschijnlijk helemaal niets anders had ze dat wel geschreven.

Hopelijk word het snel en netjes opgelost.

7 likes

Hij leeft gewoon, had gelukkig maar een paar schrammetjes. Hij kwam namelijk op onze overloop terecht.

Maar deze persoon had niet eens op ons dak moeten zijn. Ze waren aan het werk bij de buren en kwamen even een ‘kijkje’ nemen bij ons dakraam. Meneer is op het raam gaan staan en er doorheen gezakt. Ik maak me nu vooral zorgen of het wel goed wordt opgelost, want blijkbaar hebben ze er vandaag een potje van gemaakt bij de buren en ik vind het ook bizar dat dit heeft kunnen gebeuren.

13 likes

Maar jeetje wat intens dom om op een dakraam te gaan staan. En als je nu al bang bent voor hoe het opgelost wordt. Misschien kun je evt aangifte doen van vernieling.

5 likes

Bedankt voor de tip! Ik heb even gekeken op de website van de Politie maar daar lees ik dat je geen aangifte kunt doen als het onbedoeld vernield is. Wél als het expres vernield is, maar dat is denk ik lastig aan te tonen.

Ze hebben toegezegd morgen te komen om een nieuw raam te plaatsen, dus ik hoop dat het goedkomt. Zo niet, dan ga ik toch kijken wat er mogelijk is.

Wat me zorgen baart is dat ze de buurman vanmiddag hebben gedreigd om alles los te trekken op zijn dak omdat die niet contant wilde betalen (was ook niet de afspraak).

1 like

Huh was dat wel gewoon via een bedrijf? Zou dan het bedrijf bellen om het te hebben over een oplossing, anders rechtsbijstand ofzo inschakelen?

Ik heb al jarenlang dezelfde pakketjes bezorger (hele fijne man). Ik heb nu al een paar keer andere bezorgers gehad. Ik hoop dat hij lekker aan het genieten is van een hele lange vakantie en gewoon weer terugkomt. Toch ben ik ergens in mijn achterhoofd bezorgd of er niet iets met hem aan de hand is, terwijl ik hem verder helemaal niet ken :sweat_smile:

6 likes

Nog drie dagen werken tot mijn vakantie
image

58 likes

Kijk, daar komt de spreekwoordelijke forum-aap weer uit de mouw

21 likes

Wat bedoel je?

2 likes

Zeer relevante informatie die eerst mist.

Maar dit klinkt wel echt zorgelijk, is het een officieel geregistreerd bedrijf? Zijn het Nederlanders? Zou iig overal foto’s van maken en misschien een advocaat inschakelen/om advies vragen.

5 likes

Neem nu foto’s en geef het door aan je verzekering. De belofte van morgen langs te komen, baart me wel zorgen. Hebben ze je raam ingemeten? Welk glas gaan ze plaatsen?
Het is kut maar liever wat langer wachten op een correcte afhandeling van je schade.

15 likes

Oei dit lijkt een beetje op een verhaal dat recent iemand in onze omgeving is overkomen. Bij haar buren waren mensen op het dak bezig. Toen moesten ze zogenaamd ook even bij haar op het dak zijn. Sindsdien lekte het bij haar. Zij hadden meteen aangeboden om het te herstellen en ze is (helaas) met hen in zee gegaan. Alleen kwam er daarna een monsterfactuur, die ze uiteraard weigerde te betalen. Daarop is ze een hele periode telefonisch bedreigd totdat ze uiteindelijk maar toe heeft gegeven en die rekening heeft betaald. Grote kans dat ze dat lek bij haar dus moedwillig hadden veroorzaakt om haar uiteindelijk dus op deze manier geld af te troggelen…

7 likes

Nee wat zuur zeg! Dat verwacht je ook niet als je buren klus mensen inhuren dat dat dan zo loopt.

2 likes

Whuuut. Ik hoop dat dit dan niet dezelfde mensen zijn dan

2 likes

Niet de beruchte Ierse klusjesmannen hopelijk?

3 likes

Goede tip, dankjewel. Ik heb foto’s gemaakt en ik ga morgenochtend gelijk bellen naar de verzekering voor advies.

1 like

Jeetje wat erg! Ze hebben schuld bekend, dus ik verwacht uiteraard geen factuur (ik heb ze niet eens zelf ingehuurd). Maar dit is wel iets om alert op te zijn. Zo gauw ik het gevoel heb dat ze gaan dreigen ofzo, schakel ik de politie in.