Wat je even kwijt wil #68

Net op een story van iemand geklikt die er letterlijk pas 11 seconden opstond :sweat_smile:

5 likes

Ik had dit gisteren met 2 seconden en voelde me een gigantische stalker :skull:

3 likes

Oh wat verdrietig. Veel liefs!

1 like

Maar waarom? :joy: is er een etiquette dat je pas na tien minuten mag kijken?

6 likes

Haha nee maar in mijn hoofd is het dan alsof je de hele dag zit te wachten tot iemand iets post. Terwijl je natuurlijk toevallig precies op dat moment gewoon stories opent.

In mijn geval was het ook een acteur met geen mega aantal volgers op insta dus dan straal ik een beetje bakvis vibes uit voor mijn gevoel :joy:

3 likes

Het leven is echt te kort voor al deze ongeschreven regels. Als mensen niet willen dat je op de story klikt moeten ze niet posten en dat is mijn enige regel. :joy:

45 likes

Binnen 2 minuten al geliked :heart:

3 likes

Zijn er überhaupt mensen die kijken naar wie hun story heeft bekeken?

13 likes

hoe kan je 1) een bedrijf bouwen van kutplaatjes op instagram en 2) dan failliet gaan omdat je schrale mokken niet verkopen?

2 likes

Ja, it’s me

2 likes

Er vloog net een koolmeesje tegen m’n raam aan en die viel op het dak van het pand waar ik boven woon. Maar m’n onderbuurvrouw die toegang tot dat dak heeft, is niet thuis en in de tussentijd lag dat vogeltje in een plas knock out te liggen. Ik was dus helemaal bang dat het na zo’n klap zou verdrinken in die plas. Godzijdank zijn ze aan het bouwen in het pand waar ik boven woon en zag ik een ladder, dus ik ben gauw naar beneden gerend om aan die mannen daar te vragen of ik hun ladder mocht lenen voor dat vogeltje.
Dus ik in m’n strakke rok (want natuurlijk is vandaag de dag dat ik na jaren besluit om weer is een strakke rok te dragen) die houten ladder op, zonder schoenen want dat waren geen ladder klim schoenen die ik aan had. Maar helaas had het vogeltje z’n nek gebroken en nu ben ik verdrietig en voel ik me schuldig dat ik m’n ramen gezeemd heb van 't weekend :frowning: Heb het beestje maar in de bosjes gelegd, soort van teruggeven aan de natuur. Maar man, ik zat echt al te bedenken waar ik het vogeltje tot rust kon laten komen en of ik iets te eten had voor 'm

17 likes

Ik was heel erg gestresst en toen ging ik naar de kringloop en daar ben ik helemaal tot rust gekomen.

Ook echt goede dingen gevonden

49 likes

Ik zou hem wel maken, ook al haal je het niet. Dan heb je in ieder geval de vraagstelling al eens kunnen zien en kan je je de volgende keer daar rekening mee houden.

3 likes

Er is blijkbaar een internationale joost klein fanbase (iig op reddit) wat bestaat uit tienermeisjes. En vele zijn ook kpop fan dus Joost word ook als een uwu onschuldige gevoelige baby behandeld die niet mag roken en drinken, want dan zijn ze helemaal overstuur.

Aandoenlijk maar raar om zulk gedrag te zien over een Nederlandse artiest. Wat zij projecteren
Matcht dus echt gewoon niet met de Nederlandse cultuur en tja volwassen man in het algemeen.

10 likes

:heart: kringlooptherapie

4 likes

Wat heb je gekocht?

2 likes

Ja stom is dat hé van je ramen wassen. Zo heb ik eens gehad dat een specht zich heeft doodgevlogen. En heel wat vogels die tegen het raam aanknallen en doorvliegen. Maar goed wel een goede reden om je ramen niet te zemen

2 likes

Ik blijf de aankomende tijd maar met vieze ramen zitten haha. Ik wil niet meer gewonde of dode vogeltjes op m’n geweten hebben.
Maar ongeveer een uur geleden keek ik naar de plek waar ik de vogel heb neergelegd en het is weg. Dus misschien was het wel gewoon knock out en nu weggevlogen? Ik hou mezelf dat maar voor, want zo lang geleden is het niet dat ik 'm daar heb neergelegd en er lopen hier amper katten.

3 likes

Salomon sneakers met zo’n aantrek koordje
Levi’s 501 met een hele donkere blauwe wassing
Essentiel antwerp blouse
Een giletje met print

En een beeldje

En dat blauwe is het gilet!

41 likes

Echt genieten om ineens een hele snelle laptop te hebben. :heart_eyes:

3 likes