Wat je even kwijt wil #68

Aaah mijn moeder is een paar dagen naar haar studiestad met een studievriendin (kent ze dus al 45 jaar). Voor het eerst erop uit voor een paar dagen sinds pap vorig jaar is overleden en mijn moeder heeft eigenlijk een hekel aan niet in d’r eigen bed slapen.

Krijg echt appjes waardoor ik het gevoel krijg dat ik de moeder ben HAHA. Slechte selfies :smiling_face_with_tear:, sushi eten op bed. Ik vind het zo schattig :sob:

153 likes

Ik vind het absurd, echt weer zon slecht bedrijf

3 likes

Ja, dat zal de reden van die mail zijn, want dan willen ze liever dat je een duurder abonnement neemt :disappointed_relieved:

2 likes

Nam eerder deze avond een slok groene ijsthee recht uit de fles en toen dacht ik ‘nah, smaakt niet super’, keek ik naar het laagje wat nog in de fles zat: echt ZOOOO’N meeeega gigantisch goor stuk zwevende schimmel erin omg :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting: Lag schijnbaar al weken open in de koelkast van m’n vriend en ik heb het gewoon zonder naar te kijken aan m’n mond gezet en echt een goeie slok genomen. Hele avond geen last ofz van gehad maar lig nu in bed en ben zooo misselijk. :smiling_face_with_tear: kotsen lukt niet, het blijft bij kokhalzen elke keer als ik weer aan die schimmel denk die in die fles hing. Leek wel een kwal :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::sob::sob::sob::joy::joy::joy::face_vomiting:

12 likes

Nachtmerrie :cry: heeft je vriend er zelf in de tussentijd ook niet van gedronken?

Ik heb dat ook een keer gehad maar toen raakte de brok mijn lip. Ik leef nog en dit is zeker 11 jaar geleden. Dont worry en sterkte

7 likes

Ik ruik en proef van het een op het andere moment ineens niks meer :sob::sob: hoe kan dit nou weer
Echt zoiets waarvan je pas beseft hoe mega waardevol het is, als je het niet meer hebt

Niet gekotst, wel geslapen, minder misselijk en ik leef nog. Enkel winst :+1:t3:

@Fetablokje Nee die drinkt dat nooit en die fles lag zo in de weg in de koelkast dus ik dacht ik nou echt top als ik die even leeg drink, zijn we daar van af :smiling_face_with_tear::joy:

2 likes

corona?

6 likes

Nou net m’n eerste snelheidsboete in 10 jaar rijbewijs betaald :smiling_face_with_tear: In Duitsland, in zo’n gebied waar de doorgaande weg af en toe ineens een dorp wordt volgens de bordjes ookal staan er geen huizen :’) Vet stom want mijn vriend had al een keer hetzelfde in precies dat gebied dus ik was echt megagoed aan het opletten om geen bordjes te missen maar toch mislukt

1 like

Ik kwam net een insta account tegen met ‘boetseren’ in de naam. Ik dacht echt Boet Seren? Wtd?? Wie heet er nou zo??? 🫨

5 likes

Kan het niet over de hobby gaan?
Boetseren met klei?

4 likes

Als iemand Boet Seren zou heten zou ik dat wel apart vinden ja, maar ik bedoel dus dat ik het verkeerd las. Beetje zoals bommelding

3 likes

Kreeg je wel zo’n leuke foto erbij?
Volgens mij zetten die Duitsers express een flitspaal direct na het snelheid bord.
(Ik had laat ook mijn eerste boete, ook in Duitsland. Leek wel een voortvluchtige terrorist op de foto. En mijn vader, die zat naast me, kreeg een zwarte balk voor de ogen.)

6 likes

Ja! Vet leuk dat ze die opsturen, alleen jammer van de inzoom op mn hoofd :’) Mijn vriend is gewoon helemaal uitgeblokt door een wit vlak, had een balkje leuker gevonden

1 like

Ik ben nog steeds een beetje salty over dat mn vriendinnengroep bij mn vorige verjaardag niets deed. Niemand kon langskomen, de ene die wel langskwam had geeneens een cadeau of eraan gedacht enzo, en een ander was me vergeten te feliciteren. En nu is iemand anders binnenkort jarig en is er een groepsapp voor een verrassing, een cadeau, gaan we met zn allen een boek voor haar maken enzo. Ik baal dr gewoon een beetje van als ik dat dan zit te lezen.

34 likes

Oh dit is toch ook echt niet leuk :frowning:

1 like

Nee ik heb het gevoel dat het mn eigen schuld is, omdat ik geen groot feest gaf en had gevraagd of ze gewoon langs wilden komen voor taart. Maar toen had een van de andere vriendinnen een crisis in de familie en is alle aandacht daarnaar gegaan (daarvoor was wel een kleinigheidje en een groepsapp) en bij mij is het gewoon voorbij gegaan. En denk niet dat het express is gegaan, maar ik word er zelf wel verdrietig van.

Maar misschien had het beter in leed wat vriendschap heet gepast, maar moest het even kwijt haha.

9 likes

Ik voel me echt zo’n bejaarde. Ik zou vanavond naar een concert gaan, en het concert zelf lijkt me ook echt leuk (Paloma Faith). Maar eerst werken en dan naar Amsterdam en s avonds weer terug en morgen weer werken, veel hard geluid en veel mensen…eigenlijk wordt het me allemaal een beetje veel. Vroeger had ik altijd mega veel zin om naar concerten te gaan, maar nu twijfel ik al een paar dagen of ik wel ga.

2 likes

Super logisch dat je je zo voelt. En soms loopt het zo inderdaad. Heb ook wel eens een vriendin gehad die opperde dat haar verjaardag er vaak wat bij in schiet. Toen ze dat zei, was dat wel even een eyeopener voor mij. Dat was natuurlijk helemaal niet bewust, maar zelf vier ik het niet en een andere vriendin in die groep héél graag. Dat had de boel wat scheef getrokken. De jaren erna heb ik extra aandacht eraan besteed. Ik was blij dat ze het (niet al te zwaar) benoemd had, dus misschien kan je het nog eens laten vallen in je groep?

5 likes