ik was gisterenavond bij de funx awards en ze brachten heel veel aandacht naar de situatie in palestina. het was niet aangekondigd maar er werden op de grote schermen beelden afgespeeld en daarna kwamen er dansers met palestijnse vlaggen en keffiyehs op het nummer dammi falastini. ik heb ook weinig met nederlandse muziek (ik was er voor mijn werk) maar veel artiesten spraken zich ook uit, mooi om te zien
Ik moet zeggen dat zij zichzelf daar op de radio sowieso veel over uitspreken. Mijn vriend vind het altijd stom als ik graag funx luister en gelooft ook niet dat zij veel maatschappelijk betrokken themaās de revu laten passeren. Mooi dat ze deze lijn doorgetrokken hebben maar hun award show. Hoe was die verder trouwens?
Ik besloot vanochtend om banaan-ei-pannenkoekjes te maken voor het eerst. Toen ik het beslag in de pan deed dacht ik al: this was a mistake. Het was echt heel goor! Eten mensen dit echt?
Mijn kind toen hij 1 jaar was at het
Ik kan echt niets anders dan die dingen laten aanbranden. Gaat ik echt altijd fout. Ondingen.
Gewoon scramblen
ik luister zelf niet zo vaak naar nederlandse muziek dus ik kende niet alle artiesten (iig de nieuwkomers niet) maar het was wel leuk! ook grappig dat ze nog een soort throwback deden met een optreden van lange frans en baas b met brace
Jaa ik vind het echt lekker wel met blauwe bessen er door en goed gebakken.
@grace en @Snork, ja zoān rampzalig recept was het. Ik had het inderdaad gescrambled uiteindelijk omdat ik ze niet kon flippen, maar na 1 hap heb ik het weggegooid
Oh dit eet ik al 4 jaar lang ofzo elke dag, vind het echt heel lekker! Misschien is je recept niet fijn?
Mijn (ongevraagde) recept:
Samenvatting
Liefst 1 overrijpe banaan, 1 ei + 1 eiwit, 25g havermout, lijnzaadjes, ciazaadjes, veel kaneel en dan met de blender fijnmixen. Ik bak het ook altijd in kokosolie voor extra smaak. In de zomer eet ik het met aardbeien, in de andere maanden met stukjes diepvriesmango die ik dan ontdooi in de magnetron. Het is echt mijn lievelingsontbijtje. De truc is om het op het laagste vuur te laten garen, dan brandt het niet aan, en dan kun je het rustig omflippen met een spatel.
Een vriendin van mij vroeg mij laatst waar het graf van mijn vader was omdat ze op de begraafplaats was en bij hem langs wou gaan om een bloemetje neer te leggen. Vond dat echt zo ontzettend lief
Ik heb suikervrije caramel siroop van Monin in mān kwark met appel&kaneel gedaan en dat is echt een aanrader.
Ik heb vandaag al 5 bijen mijn huis uit moeten zetten?? Begin bijna te denken dat een van mn buren is begonnen met bijenhouden ofzo
Ja love deze! Zo chill dat suikervrij lekker kan zijn.
Wij hebben een soort van huis-ekster die alle etensresten die mān kind in de tuin laat slingeren opeet, hij wordt alleen steeds brutaler dus gister liep hij zo de woonkamer in daarna raakte hij alleen in paniek en duurde het echt 30 minuten om eruit te komen en ondertussen half het huis ondergescheten
straks wordt je huis een grote bijennest zoals van die amerikaanse videos waar de honing uit de muren loopt
Haha ik weet niet of ik op de lach of de huil smiley moet klikken bij deze post
Omg charlotte de witte heeft mijn muziek net gedraaid op bbc radio. Wtffff. Zo random maar moet het even kwijt
Gewoon maken, dan weet je ook wat de vraagstelling is en hoe het is opgebouwd. Kun je daarna feedback aanvragen? (Was bij ons toen wel denk ik, dus dan kun je zien wat je fout hebt en waarom)
Haha ja ik zie dit ook op tiktok. En dan helemaal van die āIk WAS EERDER FANā en al dat kinderachtige gedoe