Wat je even kwijt wil #68

“People love him since Europapa, but I love him since Ome Robert! :heart_on_fire::heart_on_fire::heart_on_fire:” haha OMG ik zit ook in deze fuik en raak er niet uit.

5 likes

Ik zit ook in het Joost Klein algoritme maar dat komt stiekem ook omdat ik hem de laatste tijd veel heb opgezocht vanwege een lichte crush heb ontwikkeld op hem :face_with_spiral_eyes: heel ongemakkelijk trouwens om al die tienermeisjes hem helemaal te zien seksualiseren maar nog raarder vind ik al die mensen die hem ‘baby girl’ enzo noemen

6 likes

Wat ben ik blij dat ik (nog) niet met dit algoritme in aanraking gekomen ben :pray:

9 likes

Ah goed gedaan! Gefeliciteerd

4 likes

Wow wat vet!! Dat hoor je dus ook niet vantevoren ofzo? Had me dat wel eens zitten afvragen hoe zoiets ging

1 like

Nee ze had me getagd in een story op instagram! Mijn muziek is ook totaal geen standaard radio muziek. Maar anders had ik het denk ik niet geweten nee

16 likes

Las gisteren toevallig dat vandaag kaarten voor het nieuwe theaterseizoen in de verkoop gingen, dus nu kaarten voor allemaal voorstellingen, ook voor april al haha. Nu dus al 2 dingen te doen in april, want had al kaarten voor Usher.

4 likes

Dus jij bent die persoon die je heads up geeft voor je bruiloft (of iets anders groots want ver weg is) en die dan zegt dat ze nog even moet kijken of ze kan. Waarvan ik denk wat lieg je nou, het is nog super ver weg.

3 likes

Huh?

8 likes

Ze bedoelt:
Stel ik zeg tegen jou, wil je op mn verjaardag komen in april? En jij zegt, o ik moet ff kijken of ik kan dat dat vaak een verzinsel is want hoezo heb je nu in juni al iets gepland in april

Maar @Chili heeft dus echt al dingen gepland in april

14 likes

Omg ik heb voor het eerst van mijn leven auditie gedaan voor een musical en waaah ik heb het overleefd. Was zo zenuwachtig. Het ging best aardig en was ook wel leuk om te doen. Het maakt ook geen bal uit of ik het word of niet, ik scheet duizend kleuren maar ben vanochtend toch gegaan.

99 likes

Hier ook maar ik vind dat altijd zo irritant, eerst kijken wat interessant is, dan in je agenda zetten wanneer de kaarten verkrijgbaar zijn en dan vergeet je het voor maanden en wete je eigenlijk niet in wat voor humeur je dan gaat zijn en loop je het risico dat je jezelf gaat verplichten om te gaan terwijl het eigenlijk niet goed gaat of niet past in je agenda.

2 likes

Ik zit helemaal te genieten van een tenniswedstrijd op tv, Griekspoor tegen Zverev, op Centre Court.
Hij doet het echt goed!

10 likes

Net door mijn rug gegaan en wat is dat toch kut. Laatste keer was al weer tijd geleden en was vergeten hoe kut het is. Als dit over is, toch maar weer inschrijven bij de sportschool en mn rug trainen

1 like

Zat ook helemaal klaar voor de verkoop en heb voor 13 voorstellingen tickets gekocht hahaha. Echt overdreven maar veel ervan is cabaret en is nu ook meteen uitverkocht, dus dan maar nu alvast. En ook naar Usher in april!

(En ik kan alsnog bijna altijd met mensen afspreken want zoveel andere dingen doe ik niet :smiling_face_with_tear: en dit is allemaal verspreid over het jaar)

10 likes

Haha dit had ik vorig jaar ook en ik kwam er gisteren achter dat we volgende week naar Kasper van der Laan gaan haha. Oeps

2 likes

Normaal ben ik met het theater dus altijd te laat. Voordeel is wel dat alle voorstellingen in mijn stad zijn, dus hoogstens 20 min. Reistijd.

@JuneOsborne jaaa, leuk! Veel is idd al uitverkocht nu en afspreken lukt altijd wel. Voorstelling in april is doordeweeks en concert van Usher ook, dus de kans dat er dan iets anders belangrijks is, is klein. Leuk dat je ook naar Usher gaat!

@Schorem ik ga volgend weekend naar Best kept secret, maar door het gekke weer had ik niet door dat het al zo snel was. Veel plezier bij Kasper!

3 likes

Ik was laatst in Engeland en nu ben ik weer helemaal verslaafd aan Weetabix😍

3 likes

Ik had net een lunch met wat mensen voor een liefdadigheidsevent waar we samen aan deelnamen en ik heb tijdens de lunch leuk zitten praten met een vrouw die investeert in bedrijven en veel aan liefdadigheidswerk doet. Dus ik voor de grap: OK waar moet ik in investeren??? Ging ze me helemaal uitleggen over verschillende soorten AI en dat dit de toekomst is enzovoort en welk type bedrijven hiermee bezig zijn. Dus ik dacht wow dat was heel uitgebreid lol

Kom ik er zojuist achter dat ik met een van de oprichtsters van Alibaba heb zitten praten :sob: Ik ga stuk, had echt beter op moeten letten toen ze me advies gaf

57 likes

Het is amper 9 uur en val nu al bijna om :sob:

2 likes