Ik heb mij net (beleefd) boos gemaakt bij een grote garage omdat ze mij niet een gratis leenauto wilde geven terwijl mijn auto nog Bovag garantie heeft en onder die garantie gerepareerd wordt. Ik had van te voren gebeld en gevraagd of die leenauto via die garantie vergoed werd, en als dat niet zo was of ze dat konden laten weten zodat ik wat anders kon regelen. Eerder heb ik ook wel een keer een leenauto gekregen.
Maar nu wilde ze het niet doen want ze waren er onlangs achtergekomen dat het niet werd vergoed etc etc. Maar ze hebben mij dus niet gebeld, ze zeiden het toen ik net voor hun neus stond. En wat het servicecentrum (waar ik de afspraak maakte en verzocht te bellen als ik geen gratis leenauto kreeg) zegt of doet hebben zij niets mee te maken (???). Ik was zo chagrijnig. Mn auto staat er sowieso twee dagen dus het zou 80 euro kosten. Ik had het al opgegeven maar uiteindelijk toch kosteloos meegekregen.
Ben altijd blij als ik niet over mij heen laat lopen want ik vind het echt moeilijk om in zo’n situatie voor mezelf op te komen.