Wat je even kwijt wil #68

Ik belde eerder vandaag een massagesalon omdat ik een massage wilde, duh.

Maar die vrouw: wil je nu?
Ik: nee welke dag heb je verder van de week nog ruimte?
Vrouw: elke dag
Ik: Ehm vrijdag? Hoe laat kan?
Vrouw: elk moment, zeg maar.

Zou ik echt de enige klant zijn deze week? :face_with_monocle:

20 likes

Moet je sadistische trekjes hebben als mondhygiënist? Ik ben gezoutstraald. Daarna lekker koude lucht in mijn bek geblazen. En als afsluiter tot bloedens toe in mijn tandvlees gepoerd.

En dan moet ik beter stokeren :face_with_raised_eyebrow:

11 likes

‘Het is wel een beetje ontstoken want het bloedt’. Ja dat doet alles als je zo hardhandig doet :joy:

24 likes

Of met zo’n dikke rager er tussen probeert te douwen. Gelijk daarna had ik een tandartsafspraak. Zat max 3 minuten in die stoel, want mijn gebit is het minst onproblematische aan mij.

Heeft ‘ie wel snel verdiend

2 likes

Irritant maar is wel waar. Sinds ik elke dag stook bloedt het niet meer, ook niet bij de mondhygiënist.

19 likes

Sssstt dit willen we niet horen :joy:

12 likes

Soms heb je van die led-spots die zeggen een bepaalde kleur te zijn, maar dan eigenlijk losse lampjes in verschillende kleuren hebben die dan samen gemiddeld ongeveer die bepaalde kleur vormen, zoals dit:
image
Ik heb altijd het idee dat als je dan te dichtbij staat je die afzonderlijke kleuren gewoon terugziet, dus dat dan die gele vlekken veroorzaakt?

Of bleef de gele vlek zitten terwijl je bewoog?

3 likes

Ik heb oortjes van de HEMA en word er zó gek van. Ik hoef maar door de wind te fietsen/lopen of een hobbel overgaan of zelfs in bed maar even tegen een kussen aan te komen met het oortje en hij gaat al naar ‘stembediening’. Sterker nog, hij heeft er ook een handje van om random mensen uit m’n contactenlijst dan te bellen, en dan echt mensen die ik al 10+ jaar niet heb gesproken en vaak heb ik het dan niet eens echt door. Ik krijg het niet voor elkaar om dat uit te zetten en heb geen geld voor echte Apple oortjes (en wie weet heb ik het daar ook wel mee?).

2 likes

Ik vind die van JBL erg fijn, en goedkoper dan AirPods

4 likes

Oortjes die ergens een handje van hebben. Love it.

Verder wel kut natuurlijk.

5 likes

Oh ja dit had ik ook met goedkope oortjes. Met Apple oortjes was het probleem meteen weg.

1 like

Jlab Jbuds Mini heb ik laatst aangeschaft. Ze zijn heel klein en daarom ook geschikt om mee in bed te liggen bijvoorbeeld, mocht je daar naar opzoek zijn.

3 likes

Jlab go air pop zijn goedkoop en hebben dit niet! Ik heb ze nu ongeveer een jaar denk ik. En geluid is echt heel prima.

2 likes

Zit gezellig met Fransje Timmermans in de tram.

14 likes

Ik heb oortjes van ‘Fresh & Rebel’ ze zijn geloof ik +/-€40,- maar vaak in de sale; ik heb ze een keer voor €25,- via Bol gekocht. Zijn heel fijn!

4 likes

Ik heb mij net (beleefd) boos gemaakt bij een grote garage omdat ze mij niet een gratis leenauto wilde geven terwijl mijn auto nog Bovag garantie heeft en onder die garantie gerepareerd wordt. Ik had van te voren gebeld en gevraagd of die leenauto via die garantie vergoed werd, en als dat niet zo was of ze dat konden laten weten zodat ik wat anders kon regelen. Eerder heb ik ook wel een keer een leenauto gekregen.

Maar nu wilde ze het niet doen want ze waren er onlangs achtergekomen dat het niet werd vergoed etc etc. Maar ze hebben mij dus niet gebeld, ze zeiden het toen ik net voor hun neus stond. En wat het servicecentrum (waar ik de afspraak maakte en verzocht te bellen als ik geen gratis leenauto kreeg) zegt of doet hebben zij niets mee te maken (???). Ik was zo chagrijnig. Mn auto staat er sowieso twee dagen dus het zou 80 euro kosten. Ik had het al opgegeven maar uiteindelijk toch kosteloos meegekregen. :v: Ben altijd blij als ik niet over mij heen laat lopen want ik vind het echt moeilijk om in zo’n situatie voor mezelf op te komen.

45 likes

Jij zou ook moeten rantsoeneren als je loon van de europese praatbarak wegvalt Grace.

3 likes

Ik heb vandaag mijn auto naar de garage gebracht voor APK en een onderhoudsbeurt, maar ben zo bang dat ik vandaag gebeld ga worden dat de distributieriem vervangen moet worden of iets anders duurs. Elk jaar is het weer spannend wat ik moet gaan aftikken.

5 likes

Ik word vandaag gebeld of ik een nieuwe baan heb, maar krijg hierdoor niets uitgevoerd vandaag. Ik zit de hele tijd naar mijn mobiel te kijken :joy:

Edit: om vijf uur pas gebeld worden dat je het niet bent geworden :frowning:

22 likes

Ik heb vorig jaar een nieuwe riem laten steken en dat kostte me iets van 100 euro terwijl de auto wel al 15 jaar oud is!

3 likes