Wat je even kwijt wil #68

Je distributieriem is geen punt van afkeur op je APK. Ze kunnen hooguit adviseren dat het binnenkort moet gebeuren.

5 likes

Vandaag is niet mijn dag dus eerder van werk weggegaan. Op weg naar huis wilde ik lunch halen bij appie,ik wilde o.a een spinazie barek/barok(??)
Kom ik thuis, breakdown gehad, en wilde erna op de bank lekker mijn spininazieding eten.
Kom ik er n 3 happen achter dat het KIP is. Ik eet geen kip.
Hebben ze hem verkeerd in de vakken gelegd bij de appie. Nou echt hou op met me. :disappointed_relieved:

4 likes

bƶrek?

22 likes

Ja dat waarschijnlijk. Ik heb het pas sinds gisteren ontdekt haha.

3 likes

Ik ben welgeteld 1 uur inhoudelijk aan het werk en wil nu al wel weer naar huis :smiling_face_with_tear: vraag me soms af of ik mijn werk nog leuk genoeg vind of dat ik gewoon een beetje overvraagd ben op dit moment

5 likes

Er is bij ons een moeder van school verdwenen. Gisteren voor het laatst gezien rond 15.00 uur en man en kind hebben niets meer vernomen. Ik zit er al de hele dag mee in mijn hoofd omdat ik vaak praat met die moeder en onze kinderen met elkaar omgaan. Ga ook meteen allemaal complot denken.

13 likes

Voor de volgende keer. Op de kip variant zitten sesamzaadjes op. Op de spinazie variant niet

4 likes

Ik hoor net dat m’n touroperater (gewoon via NL website geboekt die overal aangesloten is) faillissement heeft aangevraagd in Duitsland :sob::sob:. Vet kut… Als het nog lang duurt voor ik hoor of mijn vakantie doorgaat of niet (gaat op volgorde van vertrek en ik ga pas over 3 maanden) en het zou niet doorgaan vind ik nooit meer iets passends. Dit was 3 maanden terug al moeilijk te vinden meeehhh. Baal zo mega erg nu :frowning:

3 likes

Jeetje zeg. Laten we hopen op een goede afloop

2 likes

Ah top dank je wel!

4 likes

Wat verschrikkelijk zeg. Hopelijk wordt ze in goede gezondheid gevonden.

2 likes

Ah okƩ!
Gelukkig viel het allemaal wel mee en blijkbaar heb ik een ketting :sweat_smile:

2 likes

Wat is deze hooikoorts vlaag :sneezing_face:

6 likes

Ik ben ook fan van fresh n rebel! Heb de twins ANC of zoiets

ik zeg tegen bijna alle flyeraars dat ik al op hun partij ga stemmen om er zo makkelijk mogelijk vanaf te komen :sob: (niet bij rechtse partijen maar die heb ik ook nog niet zien flyeren) word altijd zo ongemakkelijk van flyeraars haha

5 likes

ja dat bedacht ik me net ook haha, even zoeken of dit woord wel bestaat

Ik neem het ook aan uit beleefdheid hahaha

3 likes

Hier hetzelfde, en ook gewoon net vorige week die grote smak geld naar ze overgemaakt :tired_face:
Gelukkig hadden we een tussenpersoon die dezelfde reis meteen ergens anders heeft geboekt, maar wel bijna 700 euro extra pfff, ik hoop dat het voor jou ook goed komt en dat je heerlijk op je welverdiende vakantie kan gaan!

1 like

echt random maar ik wist dat iemand dit had gepost en ik heb net een kaart voor antwerpen volgend jaar gekocht :heart:

Nee nog niet terecht helaas. Maak me echt zorgen, vooral om die kinderen. Die weten toch ook niet wat er in eens gebeurt. Er kan ook geen aangifte gedaan worden omdat een volwassen persoon zonder bijzondere omstandigheden pas na een X aantal uren als vermist opgegeven mag worden. Dan gaat de politie pas iets doen.

3 likes