Wat je even kwijt wil #68

Ik ben een vrij nuchter persoon en geloof normaal gesproken in niks, maar toen ik in een heel slechte periode zat ben ik echt heel erg in die readings gaan geloven? Omdat de eerste die ik zag was “uitgekomen”. Echt beschamend gewoon :smiling_face_with_tear: Kon dan héél hoopvol zijn als er iets goeds voorspeld werd en zwaar teleurgesteld wanneer het niet zo gebeurde.

Inmiddels ben ik weer helder en heb ik al die readings op negeer gezet.

5 likes

Ik zit in een hele nare situatie met iemand en steeds krijg ik hoop door die readings dat hij nu echt met je gaat praten hoor…hahah hopelijk kan ik die roze bril binnenkort ook afzetten maar nu ben ik nog even mijn delusions aan het voeden

3 likes

Ik heb gisteren een vrij traumatische BHV-oproep gehad, en vandaag voel ik me niet lekker. Maar ik moet ook ongesteld worden en m’n dochter is ziekig, dus dat zou het ook nog kunnen zijn.
Er speelt deze week nog meer, maar het is wel allemaal een rollercoaster.

17 likes

Omg, Rogier Roeters die mijn story op Instagram liked. Toch best leuk.

9 likes

wc’s zijn de enige publieke plek waar ik mentaal even op rust kan komen :sob:

4 likes

Die griep die nu heerst is zo raar? Was aan het herstellen, maandag gewoon gewerkt en 's nachts word ik me toch weer een partij ziek? Vandaag op mijn vrije dag hele dag met 38.5 koorts rondgelopen en volgens mij nu ook een bijholteontsteking. :+1: Voel me ook zo bezwaard dat ik me morgen ziek moet gaan melden, bah.

Ugh ja die hoofdpijn en vannacht ook kaakpijn door die verstopte holtes. Lang niet zo’n slechte nacht gehad. Paracetamol hielp niets. Bij mij is het geen corona. Had net voor de zekerheid nog maar eens getest.

1 like

Ik heb net mezelf zo hard uit zitten lachen.

In het appartement waar ik met mijn vriend woon hangt een grote ingelijste poster. Het gaat om een groot wit vlak met een geschilderde vogel in het zwart. Ik vind het een vrij deprimerende, maar niet per se lelijke poster. Het doet me gewoon denken aan iets dat op een condoleancekaart zou kunnen staan.

Nou had ik dat nog nooit tegen mijn vriend gezegd, want ik dacht dat dat de poster was die mijn schoonzus had geschilderd. Naast die condoleanceassociatie en dat het niet mijn smaak is, vond ik het wel heel knap van haar en ook niet mega opvallend, dus op zich prima dat het op een vrij prominente plek hing. Die poster is een tijdje terug van de muur gevallen (wel nog heel) en mijn vriend en ik hadden het net over posters/schilderijen in huis. Toen zei ik dus dat ik op zich geen fan ben van die zwart-witte poster, ware het niet dat zijn zus die had geschilderd en dat dat mijn kijk erop wel erg verandert.

Blijkt dat dat helemaal niet het schilderij van mijn schoonzus is, maar een fucking IKEA poster!!! :sob::skull: Nu snap ik ook dat het niet gesigneerd is. Dat wat zij geschilderd heeft is overigens heel klein en hangt ook op een veel minder opvallende plek. Oh wat voelde ik me dom haha. Heb daarna ook dat van de condoleancekaart verteld en daar moest mijn vriend gelukkig ook om lachen.

Ik dacht dus dat dit door mijn schoonzus geschilderd was omg


Niet mijn foto trouwens

41 likes

hahaha die geeft inderdaad sterke “met oprechte deelneming” vibes

19 likes

MAROKKO UITGESCHAKELD OMG

2 likes

Ik kwam er gisteren door Google tijdlijn achter dat ik meer tijd nodig heb voor naar werk fietsen dan ik altijd dacht :upside_down_face:

Ik heb ieder jaar een BHV cursus en nu dus vandaag weer en vanmorgen zat ik erover te klagen tegen een vriendin van:’ Pffff waarom moet dat ieder jaar man’, zegt ze heel droog:’ Ja man alsof het een kwestie van leven en dood is’ :joy:

5 likes

Wat een prachtige voorzet van de Zuid-Afrikaan. Heb wel alleen de laatste 15 minuten gezien.

3 likes

Ik weet niet goed waar ik dit moet zetten maar ik wil het wel graag kwijt :grin:

Ik was bij de apotheek en er was een mevrouw die voor mij aan naar binnen liep, langs de zuil waar je een nummer kunt halen, ging zitten, dus ik pak een nummer, doet ze helemaal verontwaardigd dat ik moest wachten want zij was eerst. Dus ik bied mijn nummer aan, bleek ze een snelcode te hebben dus ze was alsnog voor mij aan (en wat maakt het mij uit het duurt toch altijd lang), maar ze moest nog even een keer zeggen dat ik haar eerst op dat apparaat had moeten laten. Ik voel me nu een soort van stom maar ik weet niet waarom eigenlijk :no_mouth:

7 likes

Waarschijnlijk had ze aambeien, wat een zure kut.

22 likes

Nee terecht dat je niet weet waarom, je hebt ook geen reden om je stom te voelen want je hebt niks verkeerds gedaan. Die vrouw doet gewoon heel raar, het is niet jouw verantwoordelijkheid om erop te letten dat zij geholpen wordt/een nummertje heeft.

14 likes

Soms is mijn takenlijst op het werk zo lang en staan er zoveel urgente zaken op, dat ik gewoon een soort kortsluiting in mijn hoofd krijg.

Zit dus nu uit het raam te staren en thee te drinken. Error.

7 likes

Nee hè? Door haar reactie ga ik dan aan mezelf twijfelen, terwijl ik als een ander het vertelt waarschijnlijk hetzelfde zou denken als @Bunnyslippers :sweat_smile:

4 likes

Woensdagmiddag is echt mijn favoriet, want dan ben ik de middag vrij en mag ik van mezelf een middagdutje doen in bed met mn elektrische dekentje op de hoogste stand. Kijk er al sinds maandag naar uit haha.

40 likes

Nou, de sollicitant bleek gelukkig een heel anders persoon dan zijn brief. Helemaal geen middelmatige witte man, maar juist heel bedachtzaam, geïnteresseerd en met goede kwaliteiten voor de functie (die hij helemaal niet benoemd had) en echt wel een match met het werk en het team.
Dat had ik echt helemaal niet verwacht. Maar leidinggevende en ik denken dat hij chatgtp zijn brief heeft laten schrijven. Als er andere geschikte brieven waren geweest, was hij nooit uitgenodigd door die brief.

39 likes