Ohh als we om 22:20 nog zouden kunnen vliegen moeten we het nét kunnen halen! Ach we zullen zien. Gelukkig word ik opgehaald door m’n partner en als we op Düsseldorf zouden landen, is dat vanuit ons thuis net zo ver als naar Weeze.
Laat je partner je volgen via flightradar24. Dan weet je partner waar naar toe te rijden.
Daar komt snel kn beeld te staan of het vliegtuig doet uitwijken.
Hopelijk mogen ze harder vliegen.
Goede vlucht!
Hahahaha nee joh! Hij corrigeerde zichzelf al voordat ik überhaupt de kans had hem af te wijzen haha.
Het heeft geholpen! Voel me echt een stuk beter en vanavond maar lekker vroeg slapen.
Waarom zijn alcoholvrije cocktails zo duur op het terras? Het is toch veredelde ranja met een bosje munt?
Waarom bestel je dan niet de ranja die voor goedkoper op de kaart staat?
Er was vanmiddag een groepje tienermeiden in de winkel waarvan 1 meisje erg nodig moest plassen. En toen heeft ze in de winkel in haar broek geplast omdat ze het niet kon ophouden. haar vriendinnen waren helemaal in shock toen ze wegliepen.
Ahh, wat sneu
Lieten ze dat ene meisje achter?
Ja dat vond ik ook. Ik zat me helemaal in te beelden hoe ik me zou hebben gevoeld op haar leeftijd
@PiuPiu nee gelukkig niet! Ze liepen allemaal meteen met haar mee
Ooooh dan is het nog steeds superzielig maar ik dacht als je dan ook nog in de steek gelaten wordt is het echt traumatisch
Arm kind
Heb een nieuwe telefoon en gebruikte hiervoor nooit hoesjes. Toch maar een om mn nieuwe gedaan maar vind het zo saai dat ik nu de kleur van mn tel niet kan zien
Vliegtijd was aangepast naar 21:25. Wij helemaal blij natuurlijk. Zitten nu al ongeveer een uur in het vliegtuig en staan nog aan de grond. Nog niet bekend hoe laat we kunnen opstijgen
Ik heb dit ook gehad bij mijn eigen voordeur maar ik was mijn sleutels vergeten. Vriendin naast me en ik plaste zo op de stoep. Ik voel nu ook weer wat zij wsl voelt! Hoop dat haar vriendinnen goed reageren en haar niet belachelijk gaan maken
Mijn vriend heeft vanavond met vrienden afgesproken toen ik bij mijn ouders ging eten en ik heb echt ff geen zin meer om sociaal te doen dus sta 3 straten verderop te wachten tot ze weg zijn (binnen nu en kwartier) en ik kan cocoonen op de bank met me, myself & I.
Een vriendin van me verhuist morgen naar een ander land en ik voel me vooral down omdat ik me totaal niet down voel over die verhuizing??? haha. Het afgelopen jaar kreeg ik echt een “expres de vriendschap laten verwateren” vibe van d’r. Waarom vind ik het zo lastig om vrienden te houden als volwassene?
Meh ik zit in een stiltecoupé maar iedereen zit gewoon te praten. Direct achter mij zijn toeristen dus die zou ik nog wel aanspreken want die weten het wss niet maar is ook een beetje water naar de zee dragen als ik kennelijk de enige ben in deze hele coupé die in stilte wil zitten lezen
Ik ben soms zo een watje he…Zit de documentaire van het stoppen van Federer te kijken en ik zit gewoon te huilen.
Is meer awkward voor hen dat ze met kleding op een naaktstrand zijn. Gewoon gaan zwemmen!
Haha ik denk hier ook echt nog veel vaker aan dan mij lief is