Ik word echt niet goed van de slaapverlamming die ik ervaar. Ben er wel bekend mee, maar heb er de afgelopen tijd zoveel last van. Nu zit ik alweer vanaf 4 uur op de bank. Ellende.
Maar was het lekker??
UNITY
Kaartjes mogen nu wel via ticketswap verkocht worden, alleen zit je dan wel met het probleem dat de naam op het ticket niet wijzigt. Dus als Pietje het heeft gekocht blijft het ticket op naam van Pietje staan, en heb je kans dat ze bij de ingang van het concert vragen om het legitimatiebewijs van Pietje en als Pietje er dan niet bij is kan jou de toegang tot het concert geweigerd worden.
Okeeee dat was hybris… nou heb ik de latijnse verloren godverdegodver. Pardon my French hoor maar dat gebeurt me dus fucking nooit.
Maar het kwam doordat ik niet goed wakker was en de kleuren in mn hoofd omdraaide? Ik gebruik er altijd een waarbij geel blauw is zegmaar. Wat niet groen is!
ps ik ga een andere doen dit pikken we nie he
Wat zijn ijzertabletten toch vies
Hardlopen in de ochtendzon in bos vol kwetterende vogels the simple life
Ik heb (denk ik) op TikTok gezien dat er een McFlurry met Biscoff komt en nu zit ik al een paar dagen heel erg te hopen dat ie er al is als ik na m’n avondshifts terug naar huis fiets. Maar hij staat telkens nog niet online op het menu.
Dus nu twijfel ik of ik het niet gewoon gedroomd heb? Ik kan die stomme TikTok ook nergens meer terug vinden.
In België hebben ze hem wel (al): Ons menu | McDonald's België, misschien heb je hem daar gezien?
Huh maar die bestaat toch al lang?
https://www.mcdonalds.be/en/our-menu/mcflurry-lotus-biscoff
Volgensmij hebben wij hem in Nederland nog nooit gehad!
Oh wat erg voor jullie. grapje, mcflurry is echt saai melkijs zonder veel smaak, dat is veel erger
Ah dat vind ik echt lief van ‘m!
Ik zit vandaag 4,5 uur in de trein en ik ben m’n boek vergeten
Ik las eerst broek😂
Hahahaha omg de horror
Dankje nu is het ineens niet meer zo erg dat ik mn boek vergeten ben
Ben elke keer zo moe op werk. Val echt in slaap. Ben net gewisseld van add medicatie maar kan me bijna niet voorstellen dat het daardoor komt.
Mijn vriend zei dat ik vannacht schreeuwend wakker ben geworden, en toen hij mij vroeg wat er was zei ik dat er overal rattenpoep op de tafel lag, en toen viel ik weer in slaap haha.
Ik slaap vanavond bij mijn moeder dus ik heb net een Lush bubble bar gekocht want zij heeft een bad feestje