Wat je even kwijt wil #68

Ik heb geen last van een allergische reactie bij Elstar. Bij veel andere soorten wel.

3 likes

Martine Hafkamp toch?

2 likes

Neenee zijn secretaresse slash geliefde! Was niet helemaal goed in de bovenkamer inderdaad.

1 like

Nee niet met noten!
@Merel bedankt voor de uitgebreide informatie! Mijn vriend google vertelde dit ook al inderdaad. Het heeft dus geen zin om ermee naar de dokter te gaan of een “officiële” diagnose te krijgen?

Ga morgen is een appel verwarmen :joy:

2 likes

Bak een appeltaart!

5 likes

Mijn huisarts heeft niets getest en zei, appel in de magnetron of ander fruit kiezen :joy: Rood fruit gaat bij mij prima, groen/oranje/geel niet.

2 likes

Het enige advies is vermijden, of grote hoeveelheden vermijden als je wel graag dat fruit wil eten. Als je veel last hebt van de hooikoorts en je krijgt daar behandeling voor dan kan het voedselsyndroom ook minder worden, maar therapie alleen voor het voedselgedeelte wordt niet gedaan.

2 likes

Nee, het was blijkbaar zijn broer!

2 likes

Thanksss! Kan dus bij niemand zielig doen over hoe vreselijk mn allergie wel niet is :joy:

Nee grapje, bedankt voor alle nieuwe inzichten allemaal!

5 likes

He?! Ik ben nu in opperste staat van verwarring. Wat is dit voor Mandela-effect?

1 like

Haha same, ik heb dit echt nog nooit eerder gehoord.

4 likes

Ja who de fuck is Hans?!

Edit: ahh het was een anonieme cliffhanger.

3 likes

En niet vergeten eens in de zoveel jaar toch die dingen te proberen als je besluit ze een tijdje te vermijden!!! Ik had dus al 20 jaar geen kers/perzik/nectarine gegeten en lijk er gewoon overheen gegroeid :heart_eyes: (appel, pruim etc nog niet geprobeerd). Moet zeggen dat mn hooikoorts en eczeem ook echt minder is ineens de afgelopen drie jaar.

1 like

Er zat schijnbaar een heel verhaal aan vast, met een amulet en cryo lichaam van Frits! :laughing:
Wiki hans van Houten

Trouwens als je de beschrijvingen leest van de levens van al die personages kan je je wel een avondje vermaken.

3 likes

Hahaha wat is dit superslecht geacteerd

2 likes

Bij mij lijkt het juist erger te worden. Eerst alleen ananas en nu ook kiwi. Hele tintelende mond krijg ik er van. En heb geen directe reactie op pollen zoals hooikoorts

1 like

Geen latex allergie? Dan kan je namelijk ook voor deze fruitsoorten allergisch zijn

4 likes

Dat is heel GTST toch :laughing:

7 likes

Het is mij niet duidelijk of ze bij elkaar in de klas/op school zitten, maar anders misschien met de leerkracht/IB’er overleggen?
Veilig thuis is uiteraard ook een mogelijkheid

3 likes

Hè, die persoon kent het kind helemaal niet, maar belt jou wel om je voor de invloed van datzelfde kind te waarschuwen? Waar is dat dan op gebaseerd?

5 likes