Ik heb eindelijk een föhnborstel gehaald en man wat een verschil. Ben zo snel klaar en het zit gewoon goed. Moet nog wel wat oefenen, maar dit gaat me veel tijd en moeite besparen haha
Jaa dit is mijn Roman Empire. Ik denk hier best vaak aan.
Roken is dodelijk!!!
Ik heb de Babyliss pro lightning krulborstel, op bol voor 36 euro! Mijn kapster gebruikte deze en is lekker goedkoop. Echt krullen is me nog niet gelukt, maar een mooie slag lukt wel. Is ook heel snel heet!
Ja had ik paar dagen geleden ook en hoewel ik zelf niet kon zien dat ie los zat kon ik het wel voelen aan de druk die van mn tand was. En de tandarts bevestigde toen dat ie los zat. Dus zou gewoon even langsgaan!
Wow hier moest ik laatst ook aan denken! Echt!
Edit: oh natuurlijk ben k niet de enige @Fetablokje
Het is dat ik geen tijd heb voor een poll.
Ja bij mij zeggen ze steeds dat ik aan de nachtbeugel moet omdat dat zoveel gezeik scheelt maar daar heb ik geen zin in
Oke maar zolang hij niet aan het stopcontact zit gebeurt er niks levensbedreigends toch?
Zo intens genieten als het gaat regenen, de zon toch even doorbreekt en dan door regent terwijl je in je eentje in het bos bent.
Morgen weer werken na 2,5 week vakantie
Ben er niet klaar voor
Ik heb dus mn hele leven gedacht dat het “normaal” was dat je na het eten van fruit (appel, peer, ananas, kiwi vooral) jeuk in je oren en gehemelte krijgt. Vandaag at ik een appel en zei ik tegen de vader van mn kind, hebbie ook zo’n jeuk aan je oor? Dus hij zo nee wtf dat is gewoon een allergische reactie hoor.
Ben nu al een tijdje aan het googlen en er gaat een wereld voor me open
Edit: zit me terwijl ik dit type ineens te bedenken dat ik ook al mn hele leven eczeem heb, zou dit er ook mee te maken hebben? Ik word echt wakker ineens
Een vriendin van me heeft ook allerlei allergieën voor fruit ontdekt en dat hangt volgens mij ook samen met haar eczeem dus zou goed kunnen
Klinkt als misschien wel atopie. Heb je ook hooikoorts?
ik ben gisteren tijdens het keren (donker, smal!!!) met mijn auto tegen een paaltje gereden en ik voel me zo’n domme sukkel en een cliché nu zit er een lelijke deuk in mijn auto ugggh
Ik heb een tijdje in het buitenland gewoond en mijn broer gaat vaak naar die plek toe voor zijn werk en ik ben altijd zo jaloers. Hij maakt ook vaak een foto van ons oude huis. Ik mis het zo, maar het is veel te ver om ‘even’ heen te gaan.
Niet dat ik weet, maar ik sluit niks uit na deze ontdekking
Probeer eens de appel in de magnetron op te warmen voor je dit doet Dat doet iets met eiwitten en daardoor krijg je geen allergische reactie.
Heb je het ook met noten toevallig?
Dit heet oral allergy syndrome, of pollen-voedsel allergie syndroom, komt doordat je allergisch bent voor pollen (met of zonder klachten daarvan, maar meestal hebben deze mensen hooikoorts) en die pollenallergenen heel erg lijken op bepaalde fruitallergenen, waardoor je daar ook allergisch op reageert. De tintelingen en jeuk zijn eigenlijk gewoon galbultjes op je slijmvliezen.
Komt best veel voor (5% van de bevolking in Europa), kun je niet zo veel aan doen behalve vermijden als je het vervelend vindt.
En als je die voedingsmiddelen verwarmt verdwijnt de reactie vaak.
De AH verkoopt een appel die dit niet zou moeten doen. Santana als ik het goed heb.
Wie gooide die tv ook alweer? Was het zijn gekke secretaresse?