Ik zit met een half oog voetbal te kijken en ontdek net dat ik bijna blind kan typen op mn telefoon. Weer een talent. Goaaalll
Love dat ik geen voetbal kijk maar wel precies weet wanneer Nederland scoort omdat er iemand in de buurt een fluitje en een vuvuzela heeft.
Hier doen ze vuurwerk
En daarna paniekerige honden
Ik woon in het centrum kan het compleet live volgen zonder te hoeven kijken
Hier ook, hoorde siervuurwerk maar voelt ook dom omdat je het niet ziet lol
Haha lol wat is dit ik dacht dat nederland er al uit lag. Ik leef ook onder een steen he. Vond het idee wel fijn en lekker rustig eigenlijk.
Joh dit is vloeken hier, weet ik, maar verdomme wat baal ik dat het me gewoon niet lukt 1 kaartje voor taylor swift te krijgen voor 1 van de dagen.
Ik zit gewoon echt niet top in m’n vel, alles loopt even kut en nu baal ik nog harder dan ik normaal zou doen. Ticketswap geeft geen meldingen als er blijkbaar wel kaartjes vrij komen af en toe, dus daar kom ik gewoon niet tussen. Heb de app nu maar open gezet op de achtergrond in de hoop dat er dan wel wat binnen komt, maar ik heb echt nul vertrouwen dat het gaat lukken.
Haha hier ook
Je moet het goed vieren dat wel in elk geval 8e zijn
Ik heb laatst via de klantenservice geklaagd omdat ik wel meldingen van loterijen kreeg maar er níks gebeurde als ik er op klikte. Was een systeemfout. Toen hebben ze iets voor me gereserveerd en zo had ik uiteindelijk toch een kaart (voor Rock Werchter deze zondag). Dus als je alle alerts aan hebt maar het idee hebt dat je via de app geen meldingen krijgt kan het misschien geen kwaad om te bellen waar het aan ligt?
Waarom is elke nieuwe romcom die op Netflix wordt gereleased zo intens slecht? Mother of the bride, A family affair… Echt wel met grote namen maar films zoals ze vroeger werden geproduceerd zijn er gewoon niet meer.
Ik had ook vijf keer nodig vandaag . Had laatst ook een fout dus ben ook mijn streak kwijt
Ik ook in vijf keer. En zaterdag mijn streak verloren omdat ik te lui was om na te denken
Cringeeeee
Ja, samen aankomen is wel wat je als stel hoort te doen (of in ieder geval bij mij gebeurde) hahahahaha
Ik dacht ja dat is logisch op huwelijksreis maar dat bedoel je niet
Tijd om op bed te gaan
Hoor nu overal getoeter voor het EK en dan denk ik alleen maar…waar was diezelfde energy toen Duncan Laurence het songfestival won Echt het patriarchaat man hahaha.
Moet je wachten tot Turkije weer mee doet met het songfestival en zij winnen ben ik bang. Dit getoeter is niet voor NL.
Ohhh joh! Dacht dat het voor nl was Kan je gelijk zien hoe goed ik het volg dit keer hahaha
Jezus ik kreeg net bijna een hartaanval. Ging lekker in bed liggen en opeens voel ik iets bewegen. Er lag een fucking ZWARTE KAT IN MIJN BED. Ik heb geen kat dus dat beest is als een ninja door het raam geklommen ofzo. Hij is inmiddels weer naar buiten maar man heb nog steeds hartkloppingen.
Oh en voor de mensen die zich afvragen waarom ik hem niet eerder had gezien: hij lag verstopt achter een paar kussens en ik had het licht gedempt aan omdat ik mijn kind niet wakker wilde maken.
Omg ik zou me ook echt helemaal kapot schrikken haha