Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Sollicitatietopic #2
Ik heb het al maanden zo druk op werk en het leek er even op dat m’n agenda vanaf nu tot aan m’n vakantie wat rustiger zou zijn. Nu is hij toch nog volgepland met allerlei (voor mij) nieuwe/spannende dingen. En merk echt dat ik op ben. Heb vannacht alleen maar liggen woelen en stressen erover. Heb ook ineens keelpijn, ben misselijk en lamlendig. Net een mailtje gestuurd of ze niet a.u.b. iets eruit kunnen halen en ik hoop het zo. Wil dit echt niet meer
Ik had niet verwacht dat er ooit een kabinet zou komen waarin ik Sophie Hermans de meest oké persoon zou vinden. Echt een gaaf land wonen we
Ik ben zo slecht in online shoppen Heb al tijden hetzelfde aan en echt wel zin in wat nieuws, maar ben niet in de mogelijkheid om makkelijk naar een winkel te gaan. En dan zit ik eindeloos te scrollen door veel te veel kleding aanbod. En dan denk ik weer dat ik eigenlijk tweedehands wil kopen want er zijn al zoveel kleren. En dan zit ik weer eindeloos door Vinted te scrollen, maar vind ik het er toch weer niet lekker fris uitzien. En dan ben ik alweer totaal overprikkeld en heb ik nog niks nieuws en wel weer een uur van mijn tijd verloren haha. Schiet niet echt op zo….
Ik ben echt aan het aftellen, het vriendje is er over 12 dagennnn. Heb net een verjaardagscadeau besteld en we gaan 20 juli naar een antiekmarkt en daarna winkelen, dus mag hij nog wat uitzoeken. Ik heb er zo’n zin in
Ik heb sinds een paar dagen zoveel last van mijn onderbenen. De hele tijd een soort kramp en heb het gevoel alsof ik ze de hele tijd moet strekken.
Vooral irritant dat ik er ook in bed last van heb. Daardoor al een paar nachten slecht geslapen.
Ongevraagd advies: zou magnesium helpen?
Ja zou ik misschien eens moeten gaan nemen. Moet alleen even kijken of ik supplementen ga nemen of beter kan smeren.
Another ongevraagde tip incoming. Ik heb laatst geleerd dat het meest effectief is om een voetenbadje met magnesiumzout te nemen! Dat dit het beste opgenomen wordt.
Magnesium werkt bij mij in ieder geval goed tegen onrustige benen.
Smeren!
Of indd voetbadje/bad, via huid veel betere absorptie
De huid neemt geen magnesium op bij smeren.
Ah goede tip! Eens kijken of ik deze bij het Kruidvat kan vinden straks!
Deze dag gaat veel te traag. Ik zou willen dat het al half zes was nu.
Ik koop dit ook wel eens bij H&B of Etos!
Ik heb de laatste weken steeds 1 kikkertje in de tuin en ik heb geen vijver oid, maar vind het echt een schatje
Ik begrijp nooit zo goed waarom de hele marketing rondom Magnum altijd zo seksueel moet zijn. Het is… een ijsje😅
Ik zag dit als een challenge maar het werd 5x
Ben benieuwd naar wat je beginwoord was!
Ja en sowieso roepen mensen heel snel dat je magnesium moet nemen, terwijl je daar alleen baat bij hebt als je een tekort hebt wat echt voor maar heel weinig mensen geldt. Dus beetje zonde van je geld en in hoge concentraties zonde van je gezondheid want dan kan het nog schadelijk zijn ook.