Wat je even kwijt wil #68

Omg dan gaat er toch vanalles door je heen wat het had kunnen zijn :joy:

4 likes

Ja nou de buurman kwam al checken of alles oké is want ik gilde blijkbaar nogal hard :sweat_smile:.

6 likes

Ja dat getoeter ff kappen nou, haat het nu echt dat ik in het centrum woon :sob:

4 likes

Haha jeeezus zo random :joy: hier zou ik ook echt kapot hard van schrikken

2 likes

Een van mijn nieuwe katten maakt een licht ‘fap fap’ achtig geluid als ze zichzelf wast 🥹🥹.

4 likes

Via ticketswap worden de kaartjes niet verkocht, dat is hooguit parkeren. De tickets kunnen alleen via ticketmaster verkocht worden en daar heb je weer die code voor nodig helaas. Ik zit met hetzelfde baalgevoel, wil er zo graag heen!

2 likes

Ik heb zo een last van nachtmerries en ik word op het moment er echt krankzinnig van. Zit nu rechtop met knallende koppijn in bed, durf niet eens meer te gaan slapen

3 likes

Ik word echt niet goed van de slaapverlamming die ik ervaar. Ben er wel bekend mee, maar heb er de afgelopen tijd zoveel last van. Nu zit ik alweer vanaf 4 uur op de bank. Ellende.

6 likes

Maar was het lekker??

2 likes

UNITY :grinning:

1 like

Kaartjes mogen nu wel via ticketswap verkocht worden, alleen zit je dan wel met het probleem dat de naam op het ticket niet wijzigt. Dus als Pietje het heeft gekocht blijft het ticket op naam van Pietje staan, en heb je kans dat ze bij de ingang van het concert vragen om het legitimatiebewijs van Pietje en als Pietje er dan niet bij is kan jou de toegang tot het concert geweigerd worden.

4 likes

Okeeee dat was hybris… nou heb ik de latijnse verloren godverdegodver. Pardon my French hoor maar dat gebeurt me dus fucking nooit.
Maar het kwam doordat ik niet goed wakker was en de kleuren in mn hoofd omdraaide? Ik gebruik er altijd een waarbij geel blauw is zegmaar. Wat niet groen is!

ps ik ga een andere doen dit pikken we nie he

2 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Wat je even kwijt wil - zw/k #24

Wat zijn ijzertabletten toch vies :nauseated_face:

5 likes

Hardlopen in de ochtendzon in bos vol kwetterende vogels :green_heart: the simple life

12 likes

Ik heb (denk ik) op TikTok gezien dat er een McFlurry met Biscoff komt en nu zit ik al een paar dagen heel erg te hopen dat ie er al is als ik na m’n avondshifts terug naar huis fiets. Maar hij staat telkens nog niet online op het menu.

Dus nu twijfel ik of ik het niet gewoon gedroomd heb? Ik kan die stomme TikTok ook nergens meer terug vinden.

3 likes

In België hebben ze hem wel (al): Ons menu | McDonald's België, misschien heb je hem daar gezien?

1 like

Huh maar die bestaat toch al lang?
https://www.mcdonalds.be/en/our-menu/mcflurry-lotus-biscoff

1 like

Volgensmij hebben wij hem in Nederland nog nooit gehad!

1 like

Oh wat erg voor jullie. grapje, mcflurry is echt saai melkijs zonder veel smaak, dat is veel erger

8 likes