Wat je even kwijt wil #68

Ohh wow! Zij is daar ook al weken mee bezig vraag me nou echt of het dezelfde waren
Zij had er overigens wel deurbel beelden van!

3 likes

Ben best trots op mezelf dat ik gisteren alleen naar een concert ben geweest. Ik durfde dat echt nooit, veel te onzeker en angstig om raar gevonden te worden. Nou, ik ga dit echt vaker doen! Niemand om rekening mee te houden, sneller contact met anderen, helemaal in het moment. Supertoffe ervaring!

51 likes

Zat dit net voor de grap te spelen en damn ik ben echt kritischer dan ik dacht blijkbaar? :joy: echt maar 6 waren een pass ofzo van de 50 geloof ik haha

5 likes

Na de crompouce is er nu de baklouce (baklava + tompouce). Ik wil weten hoeveel varianten op de tompouce nog de revue gaan passeren

https://www.parool.nl/amsterdam/op-zoek-naar-een-snack-voor-nederland-turkije-amsterdammer-combineert-baklava-en-tompouce-de-baklouce~b2b4a4c2/

15 likes

Whaha pffff dat zielige roze sliertje bovenop ook echt

8 likes

Lijkt me wel lekker though

8 likes

Misschien biecht, maar zou dit toch wel 1 x willen proeven :sweat_smile:

2 likes

Smash baklouce

3 likes

Nee man niet fucken met een goede baklava :heart_eyes:

2 likes

Staat nu groot stuk op AD.nl (wel achter betaalmuur)
https://www.ad.nl/binnenland/nepagenten-niet-te-stoppen-al-tientallen-ouderen-beroofd-van-al-hun-sieraden~a63179f8/

en zojuist is er ook een NL alert uitgegaan in de regio Wassenaar, omdat daar vandaag 12 (!) aangiftes zijn gedaan, allemaal van deze bende.

6 likes

In mijn stad (west Brabant) ook al, geen NL alert maar wel slachtoffers, triest is het.

3 likes

Ja het een landelijk opererende bende. In Alkmaar zijn er ook al veel aangiftes. Ik hoop echt dat ze deze ratten te pakken krijgen.

4 likes

Moet m’n bed nog opmaken :pleading_face::pleading_face::pleading_face:

Ik heb vandaag, sinds ruim een jaar, een work out gedaan. Thuis, met een kettlebell en ik heb nu al spierpijn. Bang voor morgen.

En ik heb de work out (youtube filmpje) niet eens afgemaakt. Ik moest nog tien minuten haha😭

8 likes

Stom he! De era van de heeeeerlijke romcoms is echt voorbij. Late 90s/early 00s was PEAK romcoms. :smiling_face_with_three_hearts::weary:

7 likes

Ik dacht dat het iets hartigs was, met gerookte zalm en een (misvormde) garnaal er bovenop oid.

3 likes

Ik heb ontdekt dat ik een hele brede smaak hebšŸ˜‚ 19 passes

Impulsief een kappers afspraak gemaakt voor vanmiddag. Ik kom blij of jankend thuis, there’s no inbetween.

5 likes

Steeds als ik zie dat mensen met die ik naar school ben gegaan kinderen krijgen of hebben is mijn eerste gedachte: huhhh nu al?? om me dan ineens te realiseren dat het op mijn leeftijd volkomen normaal is om daarvoor te kiezen :’)

33 likes

Ik ben 38, heb zelf een kind en nog stƩƩds is de eerste reactie in m’n hoofd bij een aankondiging ā€œenn zijn we blij…? Was het de bedoeling tienermoeder van 35 te worden?ā€

40 likes