Marry him!!!
Deze zijn echt zalig ja
Ook wel de witte, de melkchocolade variant is minder lekker
Heerlijk! Ik wil dit weekend ook weer de duinen in, moet alleen kijken of alle paden weer open zijn ivm hoogwater overal
Leuk, wel foto maken als je de koeien tegenkomt
Zeker! Love die dikkies
Ik kreeg vandaag bijna een compliment. Jongen in de trein tegen zijn vrienden: eyy zij lijkt op Roxy Dekker. Die ander: maar dan lelijker
Fluf fluf kus kus bison!!
Ik kom er net achter dat die vermiste onderzeeboot richting de titanic + implodatie al een jaar terug is. Zeer benieuwd of dat nog een staartje heeft gekregen qua juridische claims. Ik heb dus weer iets gevonden om de hele avond over te googlen en artikelen geschreven door welke clown dan ook tot mij te nemen :’)
Er was laatst een item over bij 60 minutes. Staat op Youtube. En er is een Reddit topic, daar staan ook nog wel eens interessante posts.
Mijn moeder is vandaag beroofd door een telefoontruc, en ik vind het zo zielig voor haar. Precies op het moment dat ze op het punt stond om weg te gaan werd ze gebeld door de “politie”. Die hadden zojuist mensen aangehouden die duidelijk op weg waren om haar te beroven. Dus zouden ze naar haar toe komen om dingen op te halen… En u mag voor niemand de deur open doen, u moet naar een pincode vragen, en alleen als ze een goed nummer geven mag u open doen…
En dus heeft ze pasjes, telefoon, iPad, en sieraden afgegeven. Alles. Inclusief pincodes.
Ik heb dit zo vaak met haar geoefend, maar dat ging altijd over de bank. Niet over de politie. Pas toen ze na 10 minuten de telefoon verbrak, en die man niet terugkwam met de spullen, begreep ze dat het mis was… Bij de bank waren al duizenden euros overgemaakt en de 2e opdracht stond al klaar. Die is tegengehouden gelukkig.
Ik vind het zo zielig voor haar, en tegelijk ben ik ook kwaad dat ze alles heeft meegegeven. Maar de politie vertelde dat het heel geraffineerd gaat, en onder grote druk en dat het in 5 minuten is gebeurd. Ze is niet de enige, het is een bende die al een maand bezig is. Met “zoek mijn iPhone” is de politie heel dicht bij de daders geweest, maar uiteindelijk hebben ze ze niet te pakken gekregen en verdween het signaal.
Pfff, sorry, moest het even kwijt.
Ach ik wordt hier echt plaatsvervangend verdrietig en boos van, wat moet je mams zich verschrikkelijk verdrietig voelen nu. Ik hoop echt dat ze de daders vinden.
Heel erg eng. Hopelijk krijgt je moeder komende tijd de juiste hulp en ondersteuning, lijkt me zo naar om te weten dat ze gewoon nog rondlopen! Misschien is het handig om aan buren deurbel gegevens op te vragen, wellicht zijn ze ergens te zien!
Denk je dat ze haar in de gaten hebben gehouden? Een tijdje terug is zoiets bij een kennis gebeurd en die vrouw (85) werd dus ook gebeld en ze hebben toen zelfs de naam van haar dochter genoemd in het gesprek, die zou al onderweg zijn naar haar om te ondersteunen. Allemaal bullshit natuurlijk en uiteindelijk is er meer dan 5K is afgenomen van die vrouw. Zo misselijkmakend en ziek dat ze gewoon al die info hadden achterhaald.
Ik word zo gek van mezelf, kan ik blijven liggen, ben ik om 5u klaar wakker. Om 5.45 toch maar besloten eruit te gaan en ben best productief maar mn hoofd gaat alle kanten op.
Het is gewoon beetje veel allemaal maar veel druk leg ik mezelf op, kan alleen die knop niet omzetten.
Morgen pedicure, vind ik normaal super ontspannend maar dit is 3e keer van deze afspraak. 1e keer was ze hem vergeten, 2e keer zegt ze hem 1 uur vantevoren af (legitieme reden) maar hierdoor vind ik het niet zo chill. Heb nu ook voor de 3e keer oppas geregeld voor deze afspraak dus dat telt ook mee.
En s middags naar de kapper voor bayalage, maar heb al enige tijd geen vaste kapper meer (voor knippen heb ik wel een fantastische!!) Dus vind t spannend. Zo vaak net niet tevreden weggekomen uit de stoel.
En dat grauwe weer helpt ook niet echt mee, merk t gelijk weer aan mn gemoedstoestand.
Geen idee, mijn moeder woont in een appartementengebouw. Ik denk eerder dat ze gewoon info van te voren weten, via het internet enzo. Buurman heeft de politie geholpen met locatie van verschillende camera’s op straat. Maar in het gebouw en bij de voordeur zijn die er niet, behalve de intercom zelf en die neemt niet op.
Wow dus ze zijn echt aan de deur geweest ook? Lijkt me echt een hele nare situatie. Wat vreselijk rot voor jou en je moeder. Nu je zegt dat het een bende is moet ik ineens denken aan een kennis van mij die ook zo geld had meegegeven aan een paar jonge jongens die bij haar kwamen aanbellen om haar te scammen. Waren het hele jonge jongens toevallig en in de omgeving van Rotterdam? Alleen is zij heel erg in de war en oud, dus waarschijnlijk waren het niet dezelfde mensen maar moet er ineens aan denken. Ik snap heel goed dat je je boos voelt, maar het gaat idd heel geraffineerd soms. Het is tegenwoordig ook wel steeds lastiger geworden om je hier tegen te wapenen door o.a AI en valse videos etc. Ik hoop echt dat jullie verder geholpen kunnen worden en dat ze je moeder niet nog een keer proberen te bereiken!
Hoe ouder ik word, hoe spannender ik vakanties vind en vooral vliegen
Ja, inderdaad, een bende in omgeving Rotterdam. Afgelopen maand al 40 keer, alleen al in Zuid-Holland-Zuid.
Je hebt het idd nu ook op Opsporing Verzocht gehad. Ze verzinnen steeds weer wat anders om mensen op te lichten