Ja echt verschrikkelijk! ‘S middags heb ik dan nog hele wilde plannen voor ‘s avonds. Uitgebreid boodschappen doen, koken, mealpreppen, sporten, mafs kijken etc. En nu is het avond en ik heb echt met moeite een restje eten uit de vriezer getoverd en ik moet mezelf echt naar Rocycle dwingen terwijl ik het liefst gewoon een warme douche en m’n bed wil. En dat gaat al dagen zo.
Meer dan één rode roos per Nederlander verkocht in aanloop naar Valentijnsdag | Economie | NU.nl @Karl_Lagerfeld door jouw vriend hoefden 98 partners geen roos te kopen
Ik vind het zoo leuk dat House op netflix staat. Love die serie
Volgens mij is dat de aanleiding geweest voor mij om geneeskunde te gaan doen haha, was echt mn favo vroeger
Bij mij was dat Loenatik vrees ik (geen geneeskunde trouwens maar werk wel in de psychiatrie nu)
Yessssss, voldoende! Echt een pak van mijn hart dit.
Ik lig vaak tegen 9 uur in bed nu. Ik kan wel op de bank blijven hangen maar dan val ik daar in slaap. Gewoon dan maar snel opstaan en in bed gaan liggen. Wat een ellende.
Vrijdag een sollicitatie en ik ben best nerveus! Hoop zo dat ik de baan krijg
Wat een opluchting:heart:
Vanavond weer goed slapen zeker?
HAHAHA heeft ie toch nog iets kunnen betekenen voor de samenleving
Ik had vandaag de fancy auto van mijn vriend mee en ben bij het achteruit inparkeren ondanks de camera, vol op een ijzeren hekje geknald. De auto schokte helemaal en ik hoorde ook echt een knal.
Ik durfde bijna niet uit te stappen, was zo bang voor de schade…
Toch maar gekeken natuurlijk, staat de auto echt nog 30cm van het paaltje af en zit er nog geen krasje op…
Was het de automatische rem
Wist niet eens dat dat erop zat, was echt blij.
Haha en, voldeet het aan de verwachtingen?
Wat ik nog het mooist vindt aan die serie is dat House de beste diagnostician van het land is, maar dat hij nooit gewoon een casus in 1x goed diagnosticeert maar altijd pas na 10 onderzoeken, 6 mislukte behandelingen, geamputeerde ledenmaten en een hersenbiopt. Fijne is dan wel weer dat het vrijwel altijd iets behandelbaars is en ze wonderbaarlijk genezen, dat doet ie dan wel weer goed.
Omg ik dacht dat er net hard op de deur werd geklopt, ik lig in bed en ik ben alleen dus vond het niet zo chill. Maar kom er dus net achter dat het mijn cavia is. Ze klopt niet op de deur, maar ze hebben van die knaagsticks gekregen, ik denk dat ze het in haar mond neemt, loslaat en dan tegen de zijkant van de kooi laat kletteren. Ze vindt het blijkbaar zelf heel leuk want ik hoor het nu al 5 minuten.
Nouuu, ik kan nu dus niet slapen omdat ik in shock ben en zo blij ben met de voldoende.
Dat neem ik voor lief haha.
Haha zo droog dit
ik ben al vier dagen teringverkouden op vakantie. word zo moedeloos van het snotteren de hele dag door, geen lucht krijgen, slecht slapen. moet de hele tijd plannen afzeggen en lig nu ook weer wakker. godverdomme ben het zo fucking zat
Onder het mom van gedeelde smart is halve smart: ik heb een of ander virus te pakken. Uur geleden wakker geworden in kletsnat bed, blijf maar hoesten en overal pijn. Ben nu maar op de bank gaan liggen pfff wat ellendig dit. Beterschap!
Hahaha nee het is nooit lupus of sarcoïdose
Een week geleden was ik zo’n irritante optimist die het een goed idee vond om vandaag om 7 uur een rijles in te plannen