Aaahw waarom doen ze daar eigenlijk niet zo’n papier omheen die ze aan de bovenkant vastnieten vroeg ik me af. Ik zag er ook 1 lopen met 1 roos, so cringe. Of misschien is het speciaam voor een huwelijksaanzoek.
Ik net 22,50 voor een redelijk oké maar eigenlijk best schamel bosje met een paar paarse bloemen en 5 rozen
Ik heb geen bloemen maar chocola gekregen
Mijn nichtje wilde graag taco’s eten bij mij, helemaal leuk. Verbranden de taco’s (6 stuks) in mijn kut oven die veel warmer wordt dan je ‘m instelt. Dus, snel even nieuwe taco’s gehaald bij de supermarkt, die hadden alleen een pak van 12. Dacht nog, zal wel teveel zijn maar prima. Eet het kind gewoon 7 taco’s, ik 5, en eet ze de bakjes met vulling ook nog eens leeg. Maar goed dat dit gebeurde, anders was ze met honger naar huis gegaan.
Ik zag net een oudere man lopen met één rode roos in zo’n folietje. Dacht dat dat meer iets voor verliefde pubers was, maar vond het wel schattig.
Ik vind taco’s ook zo niet vullend, ik snap d’r wel haha!
Nee dan liever rozen. Combinatie van die 3 was wel ideaal geweest
Jaaa je hebt ook gelijk, bij nader inzien waren 6 taco’s ook gewoon te weinig. Ik eet nooit taco’s, dus ik ging er vanuit dat Knorr wel een goede inschatting zou maken, maar niet dus haha.
Dan vul je ze onvoldoende haha
Knorr houdt echt rekening met babyporties vind ik
Mn nichtje van 6 heeft 2 liefdesbrieven gekregen van 2 jongens. En 1 jongen kwam aan de deur met een bloemetje en een tekening. Kreeg daar een filmpje van. Omg zo schattig, zou bijna jaloers worden!
Ik heb bij de appie mn bonuskaart aan een jongen uitgeleent die een bosje bloemen kocht maar wel die korting wou hahah
Ja, ben ik weer.
Ging sneller dan verwacht, volgende maand al nieuwe zittingsdatum!
Zijn jullie ook zo fucking moe voor no reason? Of ben ik ineens helemaal aan het aftakelen.
Tegenwoordig zie ik bijna elke dag wilde dieren. Everzwijnen, edelherten, reeen, eekhoorns, spechten, hooglanders.
Echt zo blij met elke dag bos
Wat mooi! Je woont nu op de veluwe toch? (Mocht je dat willen vertellen uiteraard, dacht zoiets te lezen).
@Soy.peor ja niet meer normaal. Het is veel erger dan afgelopen maanden. Het gaat 's ochtends wel maar 's middags tegen 2 a 3 kan ik al bijna niet meer mn ogen openhouden.
Ja, klopt
Door al die bloemen berichtjes heb ik vandaag bloemen voor mezelf gekocht (bij de supermarkt )
Jaa dat idd wil tegen de middag al slapen. Ik ga ook nu al naar bed gewoon ik kan niet meer haha.