Ik slaap al een aantal nachten zo slecht waardoor ik telkens rond dit tijdstip een mega inkakmoment heb op werk. Maar ik mag nog twee uur want telefoondienst
Lekker bezig!!
Mijn gifjes doen het niet, maar ik kan je wel een knuffel sturen 🩷
Momenteel wel aan het afkicken van de xylo
Wauw kwam dit in House vroeger? Mijn vader had dit en had er nog nooit van gehoord (dacht ik).
In ander leed: ik ben vandaag echt enorm geschrokken van hoe ontzettend LELIJK Zoetermeer is. Echt wauw.
Jaa lelijk hè, helemaal aan Lelystad, Almere en Alphen a/d Rijn gewaagd.
Het mooiste aan Zoetermeer is de trein naar Den Haag.
Nou Almere vind ik echt een verademing vergeleken met Zoetermeer. Ik heb zonder grappen geen mooi iets gezien. En dan viel de TkMaxx ook nog tegen, wat een deceptie
De tk maxx in almere is echt top notch, amsterdam de dam is #1 maar verder tipt er geen aan die in Almere srry die in Utrecht is kut, Den Haag, Rotterdam, ook allemaal niet goed genoeg.
Ik vind het ook echt zielig voor mezelf dat ik daar elke dag moet wakker worden
Wilde precies hetzelfde posten Echt iedereen hier noemt het zoeterminder
Ik vind die in Osdorp ook wel oke!
Ik moet zo gaan dansen na 4 weken niet en m’n sportlegging is te groot geworden dus die zakt steeds af
Nee zo noemen Zoetermeerders het echt.
Bron: ik ben het in een donker verleden zelfs semi-ironisch gaan overnemen (als Brabander) omdat ik het continu hoorde.
Morgen weer naar Zoetermeer voor een foto opdrachtje. Jeeej. Ik kom daar best regelmatig om huizen te fotograferen die de verkoop in gaan en ik vind het wel grappig dat mensen zich vaak gaan verantwoorden waarom ze daar wonen, zonder dat ik daar een mening over heb geuit.
Fotograaf je woning die in de verkoop gaan? Zo leuk! Even lekker binnen kijken bij iedereen! Heb je wel eens gezegd tegen iemand dat ze beter iets even in een kastje konden doen?
Hahaha ja maar dat is omdat je je gewoon 100% bewust bent van het judgen
Ik had het ook altijd met rijles, gingen we leerlingen ophalen uit de mooiste straten van berkel en dan moesten ze mij afzetten tussem de flats. Echt huilen haha
Er werd net een pakketje bezorgd terwijl ik niks verwachtte, is het een doos vol snoep, lush dingen (sorry mensen die dit haten) en een boek van mn beste vriendin
Was eigenlijk voor Valentijnsdag maar love it.
Oh wat lief
Het licht brandt opeens in een kamer waar ik nooit kom. En nu durf ik niet te gaan douchen want als er gekke shit in mijn huis gaande is wil ik dat wel kunnen horen.
Kan iemand me vertellen dat het heel normaal is dat lampen uit zichzelf aangaan?