Nee, gewoon een ouderwets knopje. Ik had al gegoogled en daar stond dat het knopje terug kan schieten als je hem niet goed hebt ingedrukt, zoals @Philo inderdaad zegt. Maar ik heb daar echt al weken geen lamp meer aangehad dus ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is.
Maar goed, maakt ook niet uit want ik heb gedoucht en ik leef nog.
Wat ook niet echt hielp: vorige week had ik emdr en het ging over dat mijn moeder vroeger dacht dat ze ziek werd gemaakt door de geestelijke onderwereld via mij. En toen op het eind bleek die psycholoog ook een spirituele kant te hebben en ging ze allemaal engelen oproepen om me te beschermen. Ik dacht toen oke zal wel, omdat ik daar allemaal niet in geloof. Maar net ging ik dus toch even twijfelen, nadat ik drie keer al mijn sloten had gecheckt en had vastgesteld dat er niet een fysiek mens in mijn huis kon zijn. Dan komt dus toch opeens die angst die ik als kind had terug, dat al die onzichtbare dingen misschien wel echt zijn. Echt raar hoe hardnekkig die dingen kunnen zijn terwijl ik met mijn verstand prima weet wat een bullshit het is.
Gelukkig weet ik nu dat ik Nick en Simon in kan zetten om alles en iedereen weg te jagen.