Hahahaha ik zie mijn collega’s er wel voor aan dit te zeggen
@Ainu ik ben gelukkig degene die dat bepeels
Hahahaha ik zie mijn collega’s er wel voor aan dit te zeggen
@Ainu ik ben gelukkig degene die dat bepeels
Sea bead
Ik lig al 3 dagen ziek op de bank en heb net maar wat te eten besteld. Maar ik raak altijd zooo zenuwachtig en gestresst van wachten op een bezorger😭 Ik woon 2 hoog en vaak zijn postbezorgers ook al weg tegen de tijd dat ik beneden ben. Bezorgers van eten wachten gelukkig vaak wel wat langer of proberen nog te bellen. Nu kan ik weer een uur onrustig op de bank zitten =’) Is eigenlijk helemaal niet zo chill als dat het lijkt.
Ik zag net op Instagram de naam Gerdinand. Wil ik toch even meegeven aan die mensen die dit soort namen verzamelen.
Ik voel me altijd heel erg persoonlijk aangevallen door mijn bazen als ik duimpjes krijg op whatsapp. Dit forum heeft de duim echt verpest
Helaasch, hier niet.
Ja dit herken ik. Er is een collega overleden en het ging in onze groepsapp erover of we uitgenodigd waren voor de condoleance. Dus ik zei “ik heb een rouwkaart gekregen en daar staat op dat ik mag komen, dus ga er vanuit dat dat voor ons allemaal geldt”. En de collega’s die ook die rouwkaart hebben ontvangen reageren nu met allemaal duimpjes en ik voel me helemaal gekleineerd
Mijn vader van 77 is gewhatsappedscammed
Iemand heeft zich voorgedaan als mij en hij heeft 1800 euro overgemaakt. En dat terwijl ik hem vrij regelmatig waarschuw dat dit kan gebeuren en we zelfs een wachtwoord hebben afgesproken (“maar ik wist het wachtwoord niet meer dus ik heb het niet gevraagd”)
Hij en zijn vriendin hebben nog geprobeerd mij te bellen, maar ik heb die telefoontjes gemist (eentje heb ik weggedrukt omdat ik in een beetje een awkward situatie was die nog ongemakkelijker zou worden als ik de telefoon op zou nemen. Voel ik me toch schuldig over natuurlijk…)
Zo gemeen dit.
Oh wat kut zeg
Aahw zo sneu! Hebben jullie melding gedaan bij de bank en de politie?
Mijn schoonmoeder is het ook overkomen en toen zij het bij de bank meldde bleken die de betaling nog te hebben vastgehouden omdat het banknummer al als verdacht stond geregistreerd.
Ja bij de bank en die gaan inderdaad kijken of ze nog iets kunnen doen. En aangifte gaan we zeker ook doen en ik las dat er dan na aangifte ook een procedure is die je via je bank kan starten waarmee je soms het geld nog terugkrijgt.
Ik zit in een bus uit de prehistorie en vond dat al wat twijfelachtig toen ik bij het station in de bus stapte. Dat ding rammelt aan alle kanten en nu is 1 van de spiegels gewoon tijdens het rijden van de bus gevlogen
Dit voelt echt als een first world problem maar mijn vakantie gaat misschien niet door en ik voel me mega teleurgesteld.
Hoe ver moet je nog?
Moest op het moment van posten nog een half uur, maar ben heelhuids thuisgekomen! Het was bijzonder, met de bus in zijn achteruit om de spiegel in de berm te zoeken
hebben jullie ook altijd dat je draadloze oortjes haperen op utrecht centraal of ligt dat aan die van mij?
Nee, ik heb er ook last van.
Zit je in Noord Korea of zo?
Brabant
Maar normaal hebben we fatsoenlijke bussen! Dit was duidelijk een backup van een backup van een backup die zie ergens achterin het depot gevonden hebben.