Wat je even kwijt wil #68

Er is al weken gedonder in mijn flat (niet onderling maar naar de beheerders) maar niemand zei iets. Nu stuurde vandaag iemand een berichtje en is de hel losgebroken in de groepsapp :relieved: mijn huisbaas stuurt ook tering rare berichten en apen emoji’s. Ik ben MJ met popcorn. Wat een genot.

18 likes

apen emojis hahaha in welke context?

1 like

Deze :see_no_evil:
Zonder context, dat is het mooie

3 likes

Ik weet dat dit gebouw niet klopt maar doe alsof ik het niet zie :joy:

1 like

Hahaha ja letterlijk

3 likes

Goed idee om met appelsap te doen voor een programma met verborgen camera’s :bulb:

2 likes

Ahh overkomt mij ook altijd als ik even minder handen vrij heb bij thuiskomen of als ik word afgeleid. Ik werd vanmiddag gebeld door mijn date die zichzelf had ingesloten in het huis waarop hij past. Sleutel nergens te vinden, zelfs niet na de hele dag zoeken, met de voordeur op slot. Eigenlijk is nu het enige mogelijke scenario, als de sleutel echt weg is, dat hij ze ook in de deur heeft laten zitten en iemand ze op slot heeft gedraaid en meegenomen heeft :fearful:. Morgen komt iemand hem met een reservesleutel bevrijden. Echt dramatisch much en ook best freaky.

3 likes

Zo heb ik echt iedere x zodra er iets ā€˜anders’ was in mijn routine de deur van mijn auto dichtgegooid met de sleutels nog in het contact. Nadat de anwb mijn auto een aantal x heeft moeten openbreken, had ik standaard een reservesleutel in mijn portemonnee. Want mijn tas nam ik om de een of andere reden wel altijd mee?!?!

Thank god for de centrale vergrendeling tegenwoordig.

1 like

Ennn wat is het nu geworden? :red_car:

2 likes

Ik ben dus de afgelopen weken zelfs m’n telefoon meermaals vergeten! Dropte ik m’n kind bij de opvang en wil ik daarna m’n oortjes aandoen en dan kom ik er dus pas achter. M’n oortjes ben ik ook continu kwijt maar dat vind ik niet zo erg. En nu ik een kind voorop de fiets heb zitten vergeet ik ook vaker m’n fiets op slot te zetten. Wat best riskant is want heb een gigantische sleutelbos en een dure fiets.
Tldr: erg herkenbaar hier is mijn leed.

2 likes

Omg ik ben al sinds mijn komst op dit forum aan het wachten tot iemand over Milou begint en ik dan dit kan delen!! Dank voor deze kans

22 likes

Hahahaha neeee wat erg dit.

Ik keek het deze week toevallig en toen was er iemand die zei dat hij naar haar theatershow of optreden ofzo ging en toen dacht ik: goh, ze treedt ook op? Dacht dat het aan mijn gebrek aan muzikaliteit lag…

1 like

Ligt het aan mij of is het de laatste tijd wat rustiger op het forum? Heb het idee dat ik me vroeger niet een avondje kon vermaken met forummen maar nu heb ik regelmatig dat ik helemaal ā€˜bij’ ben en er dan in de topics die ik volg gedurende de avond ook maar af en toe een berichtje bij wordt geplaatst.

24 likes

Ik kijk dit vaak met mijn moeder en als ze dan de muziekvraag niet weet zegt ze dat het komt omdat Milou al die nummers verpest :’)

Edit: lol, blijkbaar heb ik twee jaar geleden bijna hetzelfde gezegd. Nu op tv-topic #2 - #29 door Missy

5 likes

Haha ja zij doet ook theatertours enz. Ik vind haar echt heel erg boomer ofzo maar zou wel graag haar zelfvertrouwen willen want dat lijkt onbeperkt te zijn

3 likes

Huh dus hij heeft zichzelf ingesloten en iemand anders heeft de sleutel missh weggenomen, hoe kan dat? Dat hij binnen is bedoel ik

3 likes

Als hij de sleutel in de buitendeur heeft laten zitten toen hij binnenkwam en iemand de sleutel spotte en hem op slot zou draaien en meenam.

Maar nee zo spannend is het niet, hij heeft hem intussen toch gevonden… In een jaszak van de eigenaar van het huis (een vriend van hem, hij past dus op dat huis), na uren zoeken toch nog gevonden :’)

4 likes

Ik ben mijn moeder gewend en heb filmpjes van mezelf bij de karaoke gehoord. Ik kan dus veel hebben :joy:

Ik heb dit ook gehad! Kwam ā€˜s nachts supermoe thuis van t vliegveld met een koffertje en tassen. Gewoon dom. Heb een slotenmaker gebeld, meteen nieuw slot op de deur. Sleutel al die jaren ook nooit teruggevonden dus ben er wel zeker van dat een gek die sleutel uit m’n deur heeft gehaald. Gelukkig dat diezelfde nacht diegene niet naar binnen is gekomen :scream: