Wat je even kwijt wil #68

Ik vind het grappig dat dit zo’n veelvoorkomende ervaring is, ik dacht altijd dat het aan mij lag (ben vrij basic). Had het er laatst ook met collega’s over die het allemaal bleken te hebben. Hoe vaak ik vroeger wel niet linea recta make-up ben gaan kopen na een kappersbezoek :sweat_smile:

8 likes

En ik vraag me als ik daar zit en om me heen kijk ook altijd af hoe het kan dat al die andere mensen er wel normaal uitzien in de kappersstoel? Terwijl blijkbaar dus heel veeel mensen dit van zichzelf vinden.

6 likes

Ik denk dat dat komt doordat je kritischer over jezelf bent dan over anderen, en omdat je weet hoe je er ook uit kunt zien. Die andere mensen vinden zichzelf er misschien ook wel als een verlopen ratje uitzien.

En ik vermoed dat dit een vrouwending is, want het patriarchaat. Mijn man heeft hier geen last van maar die ziet ook niks als hij zijn bril afzet bij de kapper.

5 likes

Ik wens jullie allemaal een hele fijne zonnige dag vandaag

26 likes

Oh nice! Wil ik weer eens heen voor meer glutenvrij zoals surimi en gyoza nomnomnom

1 like

Ik zit in de zon in de tuin, vorig jaar kon dat echt niet (want toen had tuin nog geen zon nu en altijd geluidsoverlast). Genieten! :sun_with_face:

45 likes

Ik vind hun echt zo’n jaren 60 uitstraling hebben. Komt denk ik idd door de ogen

4 likes

Is waarschijnlijk hetzelfde als mensen die denken dat ze vet grote voeten hebben in bepaalde schoenen, terwijl niemand anders bezig is met jouw voeten.

4 likes

Lol ik zit zo te lachen om dat ‘samengeperst’.
Ja echt van die samengeperste rotkoppen!

5 likes

Oh ja, ik moet direct denken aan audrina patridge van the hills. Zij heeft zich eraan laten opereren.

unnamed

5 likes

Ik heb ooit via TikTok geleerd dat dit sanpaku eyes zijn. Sindsdien kijk ik hier echt anders naar haha

3 likes

Okeee ik krijg ineens een brief dat er geen contract voor elektriciteit is op mijn adres is dus dat ze ons gaan afsluiten. Maar wij huren inclusief :skull: heb gelijk mn huisbaas gebeld en geappt maar die wil alleen gestoord worden voor brand… dit slaat toch nergens op???

7 likes

Had ik laatst ook met water. Super irritant!! Ik zou desnoods even de energieleverancier bellen indien je je huisbaas niet te pakken krijgt. Ik had een deurwaarder voor water en heb toen het bedrag maar voorgeschoten om ellende te voorkomen.

3 likes

Nou we hebben helemaal geen contract met een leverancier dus ik kan ook niemand bellen. Ik heb wel zeg maar de overkoepelende organisatie gebeld maar die zijn in het weekend niet bereikbaar. Dus ik neem ook aan dat ze niet nu vandaag voor de deur staan om het af te sluiten. We gaan zo meteen even op independer iets afsluiten en dan kunnen we dat hopelijk als bewijs voorleggen

Ohhh ik ook, de zon was echt onverwacht vandaag, dus spontaan vriendinnen uitgenodigd en geborreld in de tuin, genieten :sun_with_face: heerlijke dag.
Ben met de herfst verhuisd dus heb nog niet alle seizoenen meegemaakt in dit huis (en voor het eerst een tuin die ook nog eens heeerlijk groen is) dus ik ben echt helemaal excited om alle seizoenen hier mee te maken. Lente en zomer kom maar door :cherry_blossom::sunflower:

23 likes

Ik heb ook een keer zo’n brief gehad, toen was ik verhuisd en vergeten een contract af te sluiten. Toen heb ik gebeld en bleek dat ik echt nog twee weken ofzo had. Ik heb meteen een contact ergens afgesloten en dat naar ze doorgestuurd (op verzoek) en toen was er niets meer aan de hand. Dus hopelijk loopt het bij jullie ook niet zo’n vaart. Maar dit zijn wel altijd van die kutte stressvolle situaties. Vooral met een verhuurder die niet gewoon normaal kan doen.
En anders zit er niets anders op dan toch maar iets in de fik te steken. Kan die huisbaas na het blussen meteen even jullie contract regelen.

5 likes

Ja wij hebben gister die brief gehad dat we nog twee weken hebben maar vandaag dus de brief gehad dat ze toch echt gaan afsluiten omdat ze de mederstanden hebben ontvangen ofzo. We gaan maandag inderdaad gelijk het contract opsturen, we hebben net wat aangevraagd

2 likes

Ik heb een snee in mn vinger en omdat ik anders overal achter blijf hangen heb ik er een pleister om gedaan. Maar nu steek ik onbewust constant die wijsvinger uit als een idioot

6 likes

Bleh gatver ik zag net een vrij grote huisspin in de keuken en ging proberen hem te vangen maar hij is weggekropen in een heel klein gaatje van het keukenblok en nu ik weet dat hij in m’n huis zit kriebelt het overal de hele tijd :sweat_smile:

3 likes

Het geluk dat marktplaats heet: gisteren om 10 uur heb ik 2 grote dingen op marktplaats geplaatst, en vandaag om 10 uur zijn ze al opgehaald :tada: Geld verdiend én de woonkamer een stuk leger! Lekker begin van de zondag zo.

51 likes