Wat je even kwijt wil #68

Succes!! Hoop dat het positief uitvalt!

2 likes

Succes vandaag! :crossed_fingers:

6 likes

Ughhh zo naar (heb ‘m ook gehad). Doe je wel paracetamol + ibuprofen (of andere NSAID) gecombineerd? Was bij mij de enige manier om er door heen te komen, lag anders ook hele nachten wakker van het ijlen enzo. Beterschap!!

Ik hoorde pas bij aaf een lies dat dat een theaterknie wordt genoemd. Vind ik een toffe term hahaha :joy:

Edit: niet omdat ik een diagnose wil stellen maar gewoon omdat ik mijn leuke weetje even wilde delen!

3 likes

Ik heb weer eens zo’n app gedownload waarmee je kan zien welke mensen jou niet terugvolgen op insta. Maar zulke apps laten me echt altijd een partijtje kut voelen en alles in twijfel trekken. Mensen die je niet vaak ziet maar wel altijd heel chill mee bent die dan ineens mij hebben ontvolgd (maar mijn vriend niet). Terwijl het echt nergens op slaat en ik mezelf hier helemaal niet mee bezig moet houden.

Maar het triggert echt weer die onzekerheid van toen ik 15 ofzo was.

3 likes

Mehh, ging een beetje met mixed feelings weg. Ze mogen je niet direct afwijzen op gewicht iig, maar ik heb een beetje een witte jassen bloeddruk :sweat_smile: dus die schoot alle kanten op en omdat er wel hoge bloeddruk bij familie voorkomt, moet ik het nogmaals bij de huisarts laten testen. Verder ging het wel oké denk ik.

19 likes

Verwijderen! Bij deze een schop onder je kont want die onzekerheid hoeft niet en verdien je niet. :leg:

10 likes

Doe je veel aan sporten? Het kan namelijk ook een langdurige blessure zijn die hiervoor zorgt. Die pijn hoef je dan niet per se te hebben tijdens het sporten, maar wel bij bepaalde houdingen of langdurig zitten. Hopelijk valt het mee en kan de huisarts iets voor je betekenen!

1 like

Yes slaat gewoon niet aan… :unamused:

Ik heb zometeen een gesprek en ben echt tering zenuwachtig, volgens mij gaat dit nooit wennen :sob::sob:

4 likes

You can do it!

2 likes

Het is niet dat ik oprecht bang ben voor oorlog of er van wakker lig, maar ik kwam wat topics over preppers tegen en andere mensen die er wel bang voor zijn. Dat zette me wel aan het denken. Ik heb geen water ingeslagen blikvoer, maar wel mn hele grote brei-patroon uitgeprint voor het geval de pleuris uitbreekt en we geen electriciteit hebben en ik hem dus niet op de computer kan bekijken. Heb ik ten minste iets te doen . Nog maals, ik verwacht het niet maar hé…

52 likes

Haha goed voorbereid en je prioriteiten goed op orde :stuck_out_tongue_winking_eye: welk patroon?

4 likes

Hopelijk heeft je schuilkelder wel werkende lampen. Anders wordt het wel erg lastig breien

1 like

Droomdeken 6.0 van wolplei. Je kan em niet eten maar bij een koude winter zonder verwarming komt ie wel van pas.

@Schaakmat ik neem aan dat als er oorlog is we niet 24/7 in de schuilkelder hoeven . Ik ben bang voor mn eigen schaduw dus zodra het zover is dat ik de schuilkelder in moet wordt er sowieso weinig gebreid. Met of zonder licht.

3 likes

Ja heb je ook helemaal gelijk in hoor. Weet ook dat het vrij onnozel is om me er uberhaupt mee bezig te houden (heb dat ook al jaren niet gedaan), maar gewoon soms confronterend hoe die puberonzekerheid soms ineens de kop op steekt.

1 like

De Summer Vibes playlist van spotify is echt een goede soundtrack voor de lente schoonmaak. Alleen jammer dat ik nog niet echt resultaat zie als ik om me heen kijk :sweat_smile:.

3 likes

Ik heb het overleefd! :blush:
Merk dat ik nog wel spanning in mijn buik heb maar gelukkig zit het erop haha

2 likes

Ik was net aan het stofzuigen en zag een lieveheersbeestje en toen dacht ik ‘zal ik hem naar buiten brengen’ en toen dacht ik neh geen zin om helemaal een bakje of papiertje te pakken (ik vind lieveheersbeestjes ook best eng als ze gaan vliegen) dus toen heb ik hem opgezogen.

En nu voel ik me schuldig :smiling_face_with_tear:

8 likes

Is wel terecht :woman_shrugging:t4:

23 likes