Ik kom heel vaak een zelfde soort auto als de mijne tegen in een andere kleur. En die man knippert dan altijd met zijn lampen, echt heel enthousiast. En nu kwam ik hem weer tegen, hij reed langs me en toen ging hij heel enthousiast zwaaien en wijzen
Nu ben ik heel benieuwd wat voor een bijzondere auto jij hebt haha
Weet ik, maar ik vond m ook te flauwtjes voor het opbiechttopic.
Nee is niet eens een echt bijzondere auto, een cupra. Daarom is het zo raar van die man want er rijden er toch best veel van rond
Ah nee
Arm beessie doet helemaal niks
Ik was heerlijk gaan wandelen want de zon scheen zo mooi maar nu heb ik natuurlijk weer iets migraine-achtigs van de felle stralen
Ah dit is zo irritant. Hopelijk trekt het snel weg. Ik ben ook verslaafd aan mijn zonnebril met dit weer.
Ik vind het echt heel schattig. Misschien beroepsdeformatie (dat hij normaal buschauffeur is).
Haha vind dit leuk
Mezelf kennende is het iets wat ik weg moet slapen wat het nog irritanter maakt haha. Ik ken het wel van een zonnebril nodig hebben maar het overvalt toch iedere keer opnieuw bij de eerste zonnestralen vind ik.
Ja zeker. Je vergeet een soort weer hoe fel licht kan zijn (zeker met de vele regen en grijze dagen). Hopelijk is het morgen weg!
Ik heb mijn zonnebril echt altijd bij me! Als de zon schijnt gaat ie op of het nou winter of zomer is haha
Ik heb ook zo snel last van fel licht, zie dan ook even sterretjes
Oke plottwist het lieveheersbeestje was al dood. Ik biechtte tegen mijn partner op wat ik had gedaan en hij zei dat hij hem 2 dagen geleden al op precies dezelfde plek zag liggen. Waarom hij hem toen niet opruimde is een goede vraag maar ben iig geen lieveheersbeestjesmoordenaar!!!
Hahaha dit doet me denken aan mijn ex collega die me keihard huilend opbelde omdat hij een egel had doodgereden. En toen reageerde ik met ‘oh, die was al dood, zag hem toevallig net liggen op weg naar huis’
Wij hebben vanmiddag een moeilijk gesprek met grote kans op slecht nieuws en de hele week zit ik me er al over op te vreten en 100 keer dat gesprek te doen en het wordt steeds kutter hoe zij doen dan ook 🫣
Het liefst wil ik me als een dikke struisvogel gedragen maar dan kan de stress opnieuw beginnen dus ik ben nu druk bezig een tijdmachine te bouwen zodat het achter de rug is
Naar de kapper geweest en mijn haar leuk laten stylen. Regent het. Tja
Ik heb Monster (energydrink) gekocht, bezield door mijn innerlijke Mitchell, maar waarom zijn die blikjes zo groot???
Matcht beter met het frikadel broodje!