Volgens mij zijn ze gek op nectar! Maar wel zonde van de bloesem inderdaad.
De kat thuis blijft 's nachts regelmatig binnen, zeker als het koud is maar deze ochtend was ze echt helemaal opgefokt wat we niet gewoon zijn, ze had het ook klaar gekregen om de vuilbak om te gooien en open te krijgen terwijl dat wel een groot lomp ding is. Nu zag ik toen ik wou vertrekken dat ze ook in haar mandje had gescheten haha, precies alsof ze een nacht wild heeft doorgedaan maar incontent is gewordne van de drugs
Mn weerstand is zo slecht. Ik ben denk ik de hele winter misschien 3 weken niet ziek geweest. Ik hoop echt dat wanneer het mooier weer wordt, we allemaal van de opvang virusjes af zijn
Nu zit mn hele mond weer vol aften, zo pijnlijk.
Ik heb een paar jaar geleden een keer een snackswap gedaan met iemand uit de VS. Sindsdien hebben we contact gehouden en nu komt ze in mei een week naar Nederland! Zo leuk om haar dan eindelijk in het echt te zien. Kan echt niet wachten.
Wat superleuk!
En ik had nog nooit van een snackswap gehoord, maar dat klinkt ook geweldig. Wat had jij erin gestopt? Kan me voorstellen dat buitenlanders niet zo blij worden van drop ofzo.
Omg dit weer
We hebben toen een kerstswap gedaan dus ik had vooral veel speciale kerstsnacks en wat sinterklaassnoep omdat ze na een bezoekje aan Amsterdam gek was op pepernoten. Uiteraard ook de standaard dingen als stroopwafels en klein zakje drop. Sindsdien sturen we elkaar 1x per jaar een pakket. De eerste keer had ik een Engelstalig Jip&Janneke boekje meegestuurd voor haar zoontje. Hij is inmiddels groot fan dus dit jaar heb ik een Jip&Janneke kerstpakket gemaakt en zij stuurde mij speciale bakvormen die in Nederland niet te verkrijgen zijn. Had echt nooit verwacht dat deze vriendschap zou ontstaan bij de eerste swap maar ben zo blij dat het gebeurde.
Ik eet nu op de bank lekker verse kibbeling en heb mijn lievelings drinken. Voel me helemaal gelukkig ondanks de bekkenpijn
Wat bijzonder!! Soort penvriendschap met snacks! Ook wel spannend dat jullie nu een soort blind date hebben. Ben benieuwd naar jullie ontmoeting!
Wat leuk! Je had hier op het forum toen ook fotoâs gedeeld van dat pakket toch? Zag er heel leuk uit. Bijzonder dat je op elke manier wel nieuwe mensen kan leren kennen.
Oh wauw dit klinkt zĂł leuk!!
Lang leve het zzpâers leven. Heb mân werk even ingewisseld voor een wijntje in mân momenteel zonnige tuintje.
Ik ben in loondienst, maar ik heb mijn laptop ook ingeruild voor de zon
Nog beter! Dan krijg je er ook nog voor betaald.
Ik geniet zo intens. Kanonnen, wat ben ik hier gelukkig.
Is je gegund. đ«¶đœ
Ik had een drukke ochtend op werk dus ben in de middag ook op het terras gaan werken. Maar bier in de zon komt toch anders binnen .,dus heb maar direct een frietje gehaald.
Wat ontzettend leuk! Los van de vriendschap die is ontstaan al een heel leuk idee, hoe had je die snackswap geregeld?
Via deze facebookgroep. Ik heb ook een keer een swap gedaan met iemand uit IJsland en Mexico.
Edit: ik weet niet waarom de link zo raar is.
Eerst vond ik pussyâs sexy maar sinds ik assisteer bij operaties en zo vaak blootgelegte ingewanden en andere organen/weefsel heb gezien, doen pussyâs mee daar te veel aan denken