Wat je even kwijt wil #68

En al ze spijt heeft, dan is het nog steeds geen ramp. Haar groeit er (meestal) toch wel weer aan

10 likes

Krijg net een bericht van m’n schoonmoeder in de familie-app over een kennis die een baby heeft gekregen. De kennis heeft de achternaam Costanza.

En de baby heet

George.

26 likes

We hebben afrekening van het waterverbruik van afgelopen jaar ontvangen, we moeten €0,03 bijbetalen. En omdat ze dit volgend jaar natuurlijk willen voorkomen, gaat het maandbedrag met €3 omhoog :sweat_smile:.

18 likes

Rectificatie: het is blijkbaar een letter verschil, maar dat maakt het niet veel beter.

2 likes

Misschien ben ik een zeur maar vind het nogal wat om volledige namen hier te delen?

9 likes

Snap ik, maar deze baby woont aan de andere kant van de wereld en succes met googlen

Ik zal wel m’n vorige berichtje aanpassen, want daar zie je het verschil.

2 likes

Ik vind ze vrij sterk van smaak eigenlijk. Heb nu dark cookie crumb. Heftig spul.

Oh ik heb designer flavor powder zie ik net. Dat is niet hetzelfde.

ik merk dat de fruit smaken over het algemeen minder zijn dan de andere, al vond ik tropical split wel lekker

2 likes

Is wel hetzelfde maar is de nieuwe naam.
Ik heb heel veel samples gekocht en mijn favos zijn raspberry cheesecake, hazelnut nougat die heb ik als pot gekocht later en de blueberry cream wil ik ook nog hebben. Verder vond ik alle chocolade smaken een beetje hetzelfde.
Voor in mijn havermout is cinnamon cereal of pure honey cereal favoriet.

@Mette12 ik vind de tropical ook niet echt lekker helaas.

Wil graag nog meer smaken testen maar daar zijn geen samples van helaas en ga geen 18 euro betalen voor een hele pot zonder te weten welke lekker zijn. Dat is wel jammer

2 likes

Als je wil kan ik wel aanraders geven. Heb laats een mega bestelling gehad en heb ook heel veel samples etc van isoclear en de wheys

2 likes

Heb lekkage in mijn slaapkamer :confused:

En mijn auto had vandaag APK en o.a. de rem dingen (geen idee meer) moesten vervangen worden: kosten €550 euro.

:sob::sob::sob:

3 likes

image

2 likes

Ik heb deze week een box van Greenchef maar ik vind de porties zĂł klein. Heb nu alweer trek.

2 likes

Oh toch wel. Ik twijfelde tussen de cinnamon en de chocolate. Ik doe nu 1/2 schapje en dan isn’t te doen. Vind het anders veel te zoet eigenlijk. Maar ga de pot ook niet weg doen
daar is t te duur voor :laughing:

Whuttt

6 likes

Vrijdag weer een reality check :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ik heb het de afgelopen week mentaal echt super zwaar en ik schaam me daar ineens heel erg voor en durfde er dus ook niet over te posten terwijl ik (tot grote ergernis van sommigen hier) het forum als een soort fijne uitlaatklep/safe space ervaarde. Ik hoop echt dat binnenkort de zon weer een beetje gaat schijnen want dit is allemaal echt heel jammer zo

21 likes

Zeker niet iets om je voor te hoeven schamen. Het kan jukst heel fijn zijn om even je hart te kunnen luchten. Helemaal als niemand je echt kent en je geen verdere uitleg te hoeven geven als je niet wil.
Ik hoop dat het de rest van de week wat beter wordt voor je. In ieder geval wordt het warmer met een zonnetje erbij. Vaak helpt dat toch ook al

6 likes

Inderdaad niks om je voor te schamen, iedereen gaat wel eens door zo’n periode. En juist erover praten kan heel erg helpen. Er is ook een psychisch praattopic en een niet zo lekker in je vel topic, misschien voel je daar wat minder een drempel om te posten. En het kan soms ook gewoon fijn zijn om herkenning te vinden in de berichten van anderen. Ik hoop in ieder geval dat je je snel weer beter gaat voelen.

8 likes

Zo’n groene grasparkiet zit hier alle bloesem uit de mooie kersenboom te plukken. Waarom doen ze dat? Er is altijd maar zo’n korte tijd bloesem en nu zitten die gekke beesten dat ook nog eruit te trekken. Ze doen het trouwens elk jaar.

4 likes