Wat je even kwijt wil #68

Was zeker het gesprek van de dag op het schoolplein

2 likes

Hier nog wel hoor. Komen sws jaarlijks langs.

5 likes

Ik ben dus wel gegaan (van uitstel komt afstel verhaal haha) en de afspraak heeft zichzelf al verplaatst naar een andere keer, want het was te complex. :clown_face: Ik moet narcose hiervoor.

1 like

Ik ga vanavond uit eten met vriendinnen en we gaan naar een restaurant met live piano muziek.

Ben na afgelopen week alleen zo moe en met mijn ADD ben ik sowieso al snel overprikkeld dus ben benieuwd hoe t gaat zijn vanavond.

3 likes

Heb na tijden een vriendin weer gezien en dat was zo fijn.

5 likes

Op de parade in de stad? If yes ben ik heeeel benieuwd hoe dat is

8 likes

Vrouw naast me ruikt naar hamtaro koekjes van vroeger (kan helaas geen foto er van vinden op google)

Haha ik ben er al eens geweest. Eten mwah, sfeer wel leuk! Wij waren er met collega’s dus was wel gezellig. Maar zou er niet snel terug gaan dus zegt misschien al genoeg :smiling_face_with_tear: ken ook genoeg mensen die het fantastisch vinden daar…., dus wel n=1
Veel plezier @Dommel !

4 likes

Ik ken de familie wel (les gehad van ze haha) daarom ben ik benieuwd maar ik ken dus niemand die er geweest is :speak_no_evil:

4 likes

Oh wauw ik heb hier zeker 15 jaar niet meer aan gedacht maar ik kan me die smaak nog helemaal herinneren

1 like

WK Short track in het echt zien is tof! Vooral de relay is gaaf.
Wij hebben geen finals gezien want die kaartjes waren 1,5 jaar geleden al uitverkocht :open_mouth:

10 likes

Jaloers!! Heb je echt zo lang geleden kaartjes gekocht?

Het viel mee, ze kijken in je tas maar raken niets aan. (Handtas) Ik had zo snoep mee kunnen nemen. Iemand naast mij zat een bakje muesli met yoghurt te eten :grin:

Maar, het eten dat te koop was wel goed!

3 likes

Ik heb inmiddels al 5 jurken online besteld voor de bruiloft van mn beste vriendin en geen een was mooi echt verschrikkelijk. Heb er nu nog twee besteld, waarvan een van La Dress komt en voel me helemaal Mascha want die shopte daar vroeger altijd :joy:

4 likes

Haha een finale is dan niet goed voor mijn hart hoor. Relay mannen was vandaag nu ook echt spannend!
Maar we gaan kijken! Was toch wel leuk namelijk

Nee ik denk dat het het wel kan gokken een verstopte reep. Of een leeg opvouwbaar flesje. Kun je water tappen bij de wc

1 like

@Airy-fairy ja inderdaad op de parade!

Vond het eten echt héél erg tegen vallen. Was ook super rustig (5 andere tafeltjes waren bezet) en het duurde zowat een uur voordat we ons eten kregen en het was ook nog eens matig.

En dan de live muziek… ja als je met een grotere groep bent of het zit er vol dan zak het vast heel leuk zijn maar nu was het alleen maar irritant want je kon jezelf niet verstaanbaar maken door de luide muziek.

Zijn daarna maar doorgelopen naar central en daar nog wat gedronken.

3 likes

Skatecontests zijn echt mn nieuwe favo ding om te kijken. Zulke leipe shit doen ze daar :star_struck:.

8 likes

Ikea heeft van die kleine letter koekjes, die smaken daar naar haha.

Plopkoeken waren ook net zo iets, specifieke smaak

3 likes

Jammer dat het tegenviel :frowning:. Paar deuren verder is brasserie pausa wel heel fijn vond ik! Niet goedkoop maar wel echt lekker.

5 likes

En dat we het eerst afdeden met ‘het is maar een griepje’
Hindsight 20/20

5 likes

Mijn fyp zijn allemaal filmpjes van oude honden die worden geadopteerd en het helemaal naar hun zin hebben in hun nieuwe huis maar dan al heel snel doodgaan (paar weken/maanden) :sob::sob::sob: zo zielig

2 likes