Wat je even kwijt wil #68

Ik was gisteren op de kinderboerderij/speeltuin en ik zag wel wat camera’s en mensen van het Oranje Fonds maar dacht er niet te veel bij. Toen keken we nog eens goed, bleek de oudere vrouw die erbij was prinses Beatrix te zijn.

Het was heel ontspannen, ze liep gewoon tussen de mensen en ze kwam ook nog even bij de kinderwagen kijken om hallo te zeggen tegen mijn zoontje. Zo bizar op je vrijdagochtend in de speeltuin waar je bijna wekelijks komt :’)

84 likes

Is jouw brievenbus van papier maché?

2 likes

Haha inderdaad, WIE zit hier op te wachten. Die recensent vond het boek van splinter destijds ook “nagenoeg onleesbaar” :sparkling_heart:

4 likes

Den Bosch krijgt ambassadeur Flemming… verder nog niks bekend

3 likes

Pff klinkt als een hele vermoeiende familie

Na iets van 10 maanden ofzo schrik ik nog steeds zo erg als er post door de brievenbus wordt gepropt. Ik heb nooit ergens gewoond waarin het direct via de voordeur werd bezorgd op de benedenverdieping.

2 likes

Toen ik een keer zo’n brievenbuspakketje hard hoorde neervallen was ik er echt van overtuigd dat er een inbreker binnen was. Ik heb toen echt heel hard gegild dat hij moest oprotten.
Kan niet anders dat die arme postbode dat gehoord heeft.

16 likes

Hahaha jeetje, maar ja het maakt zo’n kabaal joh. Bij mn ouders hebben ze de brievenbus op hun oprit staan en ik ben bijna geneigd om dat ook te doen. En in studentenhuizen of appartementen was het altijd beneden en dan woonde ik boven. Ik verstijf nog vaak als ik het hoor.

1 like

Ik vroeg me al eens af of je daar een speciaal systeem voor had!! Krijgen ze allemaal 1 x per week water? Want je hebt toch ook altijd van die uitzonderlijke dorstige planten die meteen dood spelen als ze 10 minuten te laat water krijgen

4 likes

Maar dat kun je dan gewoon onthouden of komt er een excel bestandje aan te pas

2 likes

Haha ja ik zit echt te genieten van de vreselijke reviews en wil het wel lezen (en ben ook aan het kijken naar van alles van het Boekenbal, wat ze openden. Echt een zien en gezien worden feest, maar het lijkt me fascinerend om erheen te gaan).

1 like

Viel me ook op hoe bizar veel influencers er naartoe gingen dit jaar? Dacht altijd dat het boekenbal zo besloten en geheimzinnig was, maar nu werd er blijkbaar volop gefilmd en gefotografeerd.

3 likes

Ja het CPNB had Booktokkers uitgenodigd (dat was express), dat vond ik nog wel leuk. Maar ook veel random influencers, kookboekenschrijvers, etc. En inderdaad werd er veel gefilmd en foto’s enzo, dus de “magie” is er wel een beetje af van het mysterie haha

6 likes

Booktokkers snap ik nog inderdaad, maar de rest toch wat minder.

3 likes

Die Maurits moet echt hulp gaan zoeken

1 like

Ik heb het al met mijn eigen plantenverzameling thuis, dus ik kan me helemaal voorstellen hoe je daar tegenaan kunt hikken :cry:

6 likes

lol ons Mas was er 9 jaar geleden al, als zij er al is, is iets sowieso niet besloten en geheimzinnig.

15 likes

Hahaha omg heeeelemaal vergeten dit. Niks elitair feestje dus.

4 likes

Ik ging net naar de lokale boekhandel om een cadeau te kopen en ik vond het wel echt leuk om te zien hoe druk het was :heart:

En toen ze vroegen of het boekenweekgeschenk bij het cadeau mocht zei ik natuurlijk nee, wil weten of het echt zo verschrikkelijk is :joy:

5 likes

Ik zit gewoon de hele dag al een beetje op m’n balkon te chillen en het is zo fijn.

9 likes