Wat je even kwijt wil #68

Ok dit maakt het verhaal wel extra pregnant! Amai!

1 like

Ja, dat is wel een saillant detail!

4 likes

Net een uur in het tuincentrum rondgehangen om nieuwe plantjes voor de tuin te kopen :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik houd een the maze runner marathon met mezelf :partying_face: zo lang geleden dat ik die films heb gezien

8 likes

Nou de tuin is soort van klaar voor de zomer. Tegels zijn gepoetst, nieuwe plantjes erin gezet en een nieuwe stoel gekocht.

28 likes

Lekker bezig!

4 likes

Het is hier echt mega rustig de afgelopen dagen.

1 like

Ik heb vandaag echt een lange kutdag met therapie en de bouwmarkt en een apk keuring (waarbij ik heb gezegd dat ik wel wacht?? What was I thinking :skull:)

Maar als ik thuiskom is als het goed is het aanrechtblad geplaatst :sparkles:

4 likes

Ik heb vannacht nauwelijks geslapen omdat mijn schoonzus vergeten was dat mijn vader is overleden en me gisteren doodleuk vroeg of ik eerste paasdag nog iets leuks met hem had gedaan. Echt wtf hoe vergeet je zoiets. Laat me boos en verdrietig en vooral heel alleen voelen. Ik ben al jaren in de familie en het overlijden is nog niet lang geleden. Voel me daar altijd al hét buitenbeentje en dat is gisteren maar weer pijnlijk bevestigd :expressionless:

13 likes

heeft niemand anders er iets van gezegd? wat bizar en naar voor jou, snap niet hoe je zoiets vergeet

5 likes

Wouw, hoop dat zij ook niet heeft kunnen slapen.

4 likes

Alleen m’n schoonmoeder was erbij, maar ik praatte er zo snel overheen dat ik denk dat zij het niet zo heeft door gehad. Pas achteraf denk ik dan wat ik eigenlijk had willen zeggen en/of doen, ondanks de stomp in m’n maag en het ‘niet oké - gevoel’. Man en ik zijn wel direct na de lunch vertrokken, hij had natuurlijk door dat ik er nogal af lag op emotioneel gebied.

3 likes

Misschien kun je er nog op terug komen? Ik word er echt boos van, zo ongeïnteresseerd komt het over, bah

6 likes

Ik ben voor het eerst weer buiten sinds zaterdagochtend :joy:

11 likes

Oh, ongeïnteresseerd is haar middle name. Kan letterlijk alleen maar over haar kinderen praten, en heeft verder geen ruimte in haar brein voor overige zaken lijkt het wel. Bespreekbaar maken heeft vanwege meerdere diagnoses aan haar kant weinig zin, helaas. Ik denk dat ik het laat rusten, maar verder ook geen moeite meer doe. Vriendelijk op familiebijeenkomsten en that’s it. Man en ik doen elke keer zó ons best en krijgen nul terug.

2 likes

Oh wat akelig :neutral_face:
Om jezelf te beschermen lijkt me dat dan een goed plan

:hugs:

4 likes

Bah, heb net even klote nieuws gehad. Ondanks de verwachting, is het toch altijd eventjes balen en kut als het ook bevestigd wordt op papier. Voelde gewoon de switch in stemming, ben nog op werk, zo geen zin meer en krijg daarbij ook een verzoek van de micromanager op werk. Leave me alone. :face_exhaling:

11 likes

Ik ga dit weekend naar een vriendin die ik al anderhalf jaar niet heb gezien (we woonden voorheen in dezelfde stad maar ze is geremigreerd) en ik ben echt als een klein kind de dagen aan het aftellen omdat ik helemaal buikkriebels heb van de zin 🥹

65 likes

Screenshot_20240402_183243_AlleFolders

Nee Kruidvat, dit is niet hoe het werkt.

18 likes

Ja, je bent idd de enige die meurt

9 likes