Oh ja ik snap het! Tegelijkertijd moet ik lachen om mezelf als ik lang achter elkaar dit soort filmpjes kijk want ja dan gebeurt er precies niks maar het kan je ook net dat ene zetje geven om in actie te komen.
Hahaha ja daar heb je gelijk in, de motivatie is niet altijd van even lange duur ![]()
Ik krijg al een satisfied gevoel als ik het bij anderen zie
Die ontwikkeling is ook niet helemaal gezond
Zag in de PostNL app dat morgen een bestelling voor mij komt van bol. Maar ik had niks besteld en er stond niks in mijn account. Dus ik gelijk naar de worst case scenario, oplichting.
Nee hoor, ik krijg een kleinigheidje van mijn moeder. Omdat ik grappend zei dat 2 april wereld Autismedag is en ik cadeautjes verwacht.
Dus onbedoeld heeft zij een 1 aprilgrap uitgehaald.
Kopje hete winter glow uit een groot IKEA-glas, een brandende yankee candle Canellia Blossom, uitzicht op mistige groene weides met een nieuwe VT-wonen magazine voor mij en dit op de achtergrond spelend op de tv. De perfecte ochtend. ![]()
![]()
Kokend hete thee uit een glas?!
Dat kan toch gewoon met sommige glazen? Ik drink m’n thee altijd uit een unit van een ikea glas.
Dat is mijn angst!!
Ik heb dus een keer meegemaakt dat dat mis ging
Ontplofte het glas?!
Met een glas gemaakt voor hoge temperaturen? ![]()
Ja en ik was ook nog eens naakt!
Ok dit maakt het verhaal wel extra pregnant! Amai!
Ja, dat is wel een saillant detail!
Net een uur in het tuincentrum rondgehangen om nieuwe plantjes voor de tuin te kopen ![]()
Ik houd een the maze runner marathon met mezelf
zo lang geleden dat ik die films heb gezien
Nou de tuin is soort van klaar voor de zomer. Tegels zijn gepoetst, nieuwe plantjes erin gezet en een nieuwe stoel gekocht.
Lekker bezig!
Het is hier echt mega rustig de afgelopen dagen.
Ik heb vandaag echt een lange kutdag met therapie en de bouwmarkt en een apk keuring (waarbij ik heb gezegd dat ik wel wacht?? What was I thinking
)
Maar als ik thuiskom is als het goed is het aanrechtblad geplaatst ![]()