Wat je even kwijt wil #68

Het is echt mooier weer dan ik dacht, wat heerlijk! Vanmiddag geen Paas verplichtingen dus zit lekker buiten een boek te lezen :sunglasses:

3 likes

Ik haat het omdat je gwn een uur kwijt bent

3 likes

Ik merk zelf dus echt niks van dat uur vooruit of achteruit. Op wat voor manier zit het je dwars? Oprecht benieuwd!

2 likes

Beetje zoals statiegeld.

11 likes

Zo erg zit het me nou ook weer niet dwars, wil het gewoon ff kwijt lol. Het heeft voor mij geen voordelen

1 like

Ik word helemaal gelukkig van clean with me/sunday reset videos op tiktok en het inspireert me nu echt om een voorjaarsschoonmaak te houden. Zeker nu ik op het profiel van een vrouw ben terechtgekomen die alles perfect georganized heeft (ook met allemaal handige technische snufjes enzo) en ook haar skincare helemaal uitgebreid doet :heart_eyes:

9 likes

Ik zit in een volkstuin opschoon loop en een hoarder clean out loop hahaha. Beide motivatie om huis en tuin op te ruimen en ook al flink wat gedaan. Wat is het account van de organisatie en skin care mevrouw? Dan voeg ik dat toe aan mijn motivatie en hopelijk werkt het net zo aanstekelijk als de rest.

2 likes

Niki’s Side of Cleantok! Ik heb inmiddels bijna elke video op haar pagina gezien denk ik, zo satisfying

5 likes

Oh ja ik snap het! Tegelijkertijd moet ik lachen om mezelf als ik lang achter elkaar dit soort filmpjes kijk want ja dan gebeurt er precies niks maar het kan je ook net dat ene zetje geven om in actie te komen.

2 likes

Hahaha ja daar heb je gelijk in, de motivatie is niet altijd van even lange duur :stuck_out_tongue:

2 likes

Ik krijg al een satisfied gevoel als ik het bij anderen zie

Die ontwikkeling is ook niet helemaal gezond

2 likes

Zag in de PostNL app dat morgen een bestelling voor mij komt van bol. Maar ik had niks besteld en er stond niks in mijn account. Dus ik gelijk naar de worst case scenario, oplichting.
Nee hoor, ik krijg een kleinigheidje van mijn moeder. Omdat ik grappend zei dat 2 april wereld Autismedag is en ik cadeautjes verwacht.

Dus onbedoeld heeft zij een 1 aprilgrap uitgehaald.

30 likes

Kopje hete winter glow uit een groot IKEA-glas, een brandende yankee candle Canellia Blossom, uitzicht op mistige groene weides met een nieuwe VT-wonen magazine voor mij en dit op de achtergrond spelend op de tv. De perfecte ochtend. :smiling_face_with_three_hearts::smiling_face_with_three_hearts:

9 likes

Kokend hete thee uit een glas?!

45 likes

Dat kan toch gewoon met sommige glazen? Ik drink m’n thee altijd uit een unit van een ikea glas.

Dat is mijn angst!!

44 likes

Ik heb dus een keer meegemaakt dat dat mis ging

33 likes

Ontplofte het glas?!

10 likes

Met een glas gemaakt voor hoge temperaturen? :scream:

3 likes

Ja en ik was ook nog eens naakt!

21 likes