Wat je even kwijt wil #68

Zit ze ook, maar helaas werkt dat niet. Al paar keer gedaan en het is altijd ‘we geven het door’. Ben er al even mee bezig.
Ben 1 keer boos geworden (wel beleefd) en toen kreeg ik een ‘attitude’ terug. Dat ze het druk hebben en hun best doen

3 likes

Ik zou nog een keer boos worden. Je hebt heel dat onderzoek daar toch niet voor niets gedaan? Is niet leuk maar je was daar niet voor een nieuwe fiets oid waar je even op kan wachten.

5 likes

Nou vandaag bericht gehad dat ik mijn schoenen volledig vergoed krijg! De jas kwamen ze mij in tegemoet want daar had ik ook geen aankoopbewijs van. Dus erg blij mee!

19 likes

Dat is wel een goede. Ga ik denk ik maar proberen, dank je!

3 likes

Oh meh jammer, ik vind kerrie (behalve de Surinaamse versie) vaak niet te vreten. Ik vind een Scotch Egg wel lekker, dus dacht mss met een gewone ragout nog wel lekker. Alsnog maar een x naar die van Den Haag om te proberen.

2 likes

Haha nee, youtube video :joy:

6 likes

ik heb de De Utrechtse Internet Courant al getipt

2 likes

Merci voor de tip! Heb het snel doorgestuurd naar RTV Noord, Dagblad van het Noorden en Sikkom zodat er geen kans is dat je al sporen hebt gewist.

2 likes

Ik wait woar joen hoes stait.

3 likes

Ik kocht 5 witte-chocolade donutholes bij de ah en maar 3/5 waren gevuld met witte choco :mad:

Ik heb als toetje matcha mascarpone potjes gemaakt maar pff zo’n zin in zoet dat ik bijna die hele bak nu al op heb. Al misselijk voordat ik ga avondeten.

6 likes

Wtf dat vind ik wel een brief waard

5 likes

Er waren vroeger toch blokkers met een grote speelgoed afdeling? Kan me nog 2 herinneren die een heel etage vol hadden. Of was het een andere winkel…

4 likes

Ja klopt

2 likes

Ik kan mij dit ook herinneren inderdaad. Een bovenverdieping met speelgoed en veel tuinmeubelen.

3 likes

Je had ook de ‘Giraffe’, een budgetwinkel van Blokker. Die hadden ook een hele verdieping met speelgoed.

7 likes

Vannacht voor het eerst in 1.5 week weer eens in ruk doorgeslapen van 23 tot 7.30 ipv pas na 12en in slaap kunnen vallen en dan nog paar keer wakker worden. Voel me helemaal herboren

8 likes

Die van mij heeft dat nog steeds

2 likes

Omg de Randstadrail heeft eindelijk geen vieze stoffen stoelen meer 🥹

1 like

Ik heb er nogal een handje van om uitroeptekens te gebruiken in werkmails en probeer dat echt te minderen. Heb ik net per ongeluk een werkmail verstuurd met:

Vriendelijke groeten,
Hiphopopotamus!

Alsof ik mijn eigen hypeman ben.

65 likes