Ik wilde gisteren de douchekop naar beneden zetten maar zette te veel kracht en toen brak dat ding waar je de douchekop in vast zet. Zo irritant.
Ik heb bevestigd ADHD, maar ik word compleet gehost door degene die dat vastgesteld heeft. Dus ik kan geen recept krijgen voor medicatie, zodat ik een keertje een rustig hoofd heb. Maar vandaag is het super erg, ik ben aan het werk en m’n aandacht schiet alle kanten op. Ene minuut ben ik met dit bezig en de volgende met dat. M’n collega wordt er onderhand ook (begrijpelijk) gek van, omdat ik niks ding per ding kan afmaken. Ik krijg m’n werk wel af, het is alleen pas aan het einde van de dag.
Kan je huisarts het ook voor je voorschrijven?
Dat was m’n plan, maar daarvoor hebben ze het onderzoek nodig en dat krijg ik maar niet. Dus dan moet ik de hele molen weer door en weer wachten. Maar hoorde van de week van HR dat het misschien via de bedrijfsarts kan, dus dat ga ik eerst proberen
Zit diegene die het vastgesteld niet bij een organisatie? Dan zou je daar contact mee kunnen opnemen
Iemand heeft een bosje bloemen in de bus maar het lijkt meer op een broccoli gewikkeld in krantenpapier.
scotch egg kennen we i belgië wel goed als een vogelnestje, wordt vaak met tomatensaus gegeten
Ik moest opeens random denken aan mijn crush van vroeger, skater Ryan Sheckler. En toen ging ik google’n en hij is nu 34, heeft een vrouw, kind en ander kind op komst. Echt even zo’n besefmomentje dat ik zelf ook geen 13 meer ben ofzo?
Oh man ik vond hem zo ontigelijk knap en enorme crush haha.
Ga hem ook even opzoeken!
Heb laatst een mini docu over hem gekeken. Heeft al het mogelijke gebroken en blijft maar doorgaan met skaten en waanzinnige tricks doen. En ik had vroeger ook een crush op hem zoals @anon22550354
Ik ben echt stom. Ik heb mijn badkamer echt een deep deep clean gegeven, ben ik een paar uur mee bezig geweest. De badkamer wordt over 3 weken vervangen, waarom deed ik dat?
Zit ze ook, maar helaas werkt dat niet. Al paar keer gedaan en het is altijd ‘we geven het door’. Ben er al even mee bezig.
Ben 1 keer boos geworden (wel beleefd) en toen kreeg ik een ‘attitude’ terug. Dat ze het druk hebben en hun best doen
Ik zou nog een keer boos worden. Je hebt heel dat onderzoek daar toch niet voor niets gedaan? Is niet leuk maar je was daar niet voor een nieuwe fiets oid waar je even op kan wachten.
Nou vandaag bericht gehad dat ik mijn schoenen volledig vergoed krijg! De jas kwamen ze mij in tegemoet want daar had ik ook geen aankoopbewijs van. Dus erg blij mee!
Dat is wel een goede. Ga ik denk ik maar proberen, dank je!
Oh meh jammer, ik vind kerrie (behalve de Surinaamse versie) vaak niet te vreten. Ik vind een Scotch Egg wel lekker, dus dacht mss met een gewone ragout nog wel lekker. Alsnog maar een x naar die van Den Haag om te proberen.
Haha nee, youtube video
ik heb de De Utrechtse Internet Courant al getipt
Merci voor de tip! Heb het snel doorgestuurd naar RTV Noord, Dagblad van het Noorden en Sikkom zodat er geen kans is dat je al sporen hebt gewist.
Ik wait woar joen hoes stait.