Wat je even kwijt wil #69

Ja is wel een goede inderdaad! Ik heb het sowieso al wel uitgesproken aan het einde dat ik het echt heel fijn vond dat hij mijn stress heeft weg kunnen nemen en dat het echt mega fijn is dat hij daar de tijd voor heeft genomen en het serieus nam en me niet meteen wegstuurde.

2 likes

Wanneer had je het door? Bij ons doe je het in een luikje en dan per boek gaat de luik dicht en verdwijnt het op de band.

1 like

Ik ben echt even een dramaqueen. Maar ik sta echt op het punt om te huilen omdat mijn madeleines mislukt zijn en nu zie ik dat mijn cinnabuns in de oven aan het overlopen zijn en dreigen ook te mislukken. Ik had gisteren heel die kutoven schoon gemaakt en nu issie helemaal goor. Daarnaast heb ik net een genache gemaakt voor die mislukte madeleines, laat ik het vallen op de grond.

Daarnaast heb ik heel de dag clean gegeten en dat vind ik ook helemaal kut. Want ik heb koppijn en wil vreten.

13 likes

Wat is de maan mooi aan het doen zeg

Omg wat een vreselijk filmpje met die cuts ik werd er gewoon agressief van

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Kattentopic #4

Ik moet toch zo lachen om mensen die het geluid van qmusic proberen te raden, met een antwoord komen waarvan overduidelijk is dat dat het absoluut niet is en dan de verbazing waarmee ze reageren als ze horen dat het fout is :joy:

4 likes

Vgm is het hartstikke doorgestoken kaart en kiezen ze de mensen uit met 1) een fantastisch verhaal voor het geld 2) een superleuk karakter wat spreekt op de radio 3) rekken ze het raden zo lang mogelijk uit zodat iedereen in de ban is van het geluid.

Ik begrijp niet dat er nog mensen naar Q-music luisteren, maar dat is een ander verhaal :joy:

16 likes

Dus als je denkt dat je het zeker weet kun je beter een vals antwoord opgeven zodat je misschien toch gebeld word en dan op de radio ineens een ander antwoord geven?

3 likes

Moet je bij het aanmelden al niet je antwoord invullen?

2 likes

Nee juist niet toch? Je hoeft volgens mij helemaal geen antwoord in te vullen en geeft je gewoon op met je naam. Anders zou het inderdaad wel heel erg doorgestoken kaart worden

Een paar jaar geleden nog wel, maar kunnen ze wel aangepast hebben

2 likes

‘Raad het geluid’ is de reden dat ik nu al een aantal weken in de auto een andere radiozender heb opstaan. Vind het echt bloedirritant.

10 likes

Haha ik vind Q-Music en ‘Raad het geluid’ is bijna net zo als Chiel Beelen. No senk joe, nekst.

3 likes

Tussen 8 en 12 zou er een monteur komen dus ik zit al sinds kwart voor 8 zo op de bank en er is nog steeds niemand
IMG_8514

8 likes

Ik heb net (op vakantie) zo lekker in de zee gezwommen. Is ook echt een tijd geleden (vorig jaar). Doe meestal beetje pootje baden, maar echt zwemmen is zo fijn.

14 likes

Een van mijn beste vriendinnen wordt binnenkort 30 jaar en ik ben een fotoboek voor haar aan het maken. De foto’s gaan terug tot 18 jaar geleden en ik vind het zo leuk om die foto’s weer te zien. Ik ben echt even terug in die tijd. Vooral de fase dat we een old school camera meehadden tijdens het uitgaan heeft pareltjes van foto’s opgeleverd 🫶🏽

33 likes

Mijn elektrische fiets is vandaag gestolen terwijl ik op huisbezoek (werk) was. Fiets stond op dubbel slot, voor de voordeur. Kan hier echt zo boos en verdrietig om worden.

2 likes

Oh wat rot zeg :slightly_frowning_face:. Ben je wel verzekerd?

2 likes

Ja gelukkig Allrisk verzekerd! En de fiets is nog niet mega oud, dus krijg als het goed is het aankoopbedrag terug

9 likes