Wat je even kwijt wil #69

De discussie wordt voortgezet vanaf Wat je even kwijt wil #68 - #5265 door Crusti_Croc.

Eerdere discussies:

1 like

Is dit het wat je even kwijt wil seks editie?

5 likes

Lijkt me gezellig!

4 likes

Ik kwam deze screenshot tegen in mijn herinneringen. Dat was echt een ding in 2016/2017. Herinneren jullie hem nog?

3 likes

Eerste keer in mijn leven dat ik dit jurkje zie. Of hij is zo saai dat ik hem gewoon nooit heb opgeslagen in mijn herinneringen.

29 likes

Oh nee! Dat was bij ons echt een ding.

Het model, met een strik, knielengte, oprolmouwen. En deze print; special gemaakt door Ali.

1 like

Blij dat mijn omgeving beter wist.

5 likes

Nooit gezien!

5 likes

Ooo ik had deze! En hij scheen best wel door en was mega vormloos

1 like

Echt zo’n Aliexp ding

1 like

Hoop dat Oranje verliest woensdag. Dan is het hopelijk voorbij met de teringharde en irritante muziek in de straat :upside_down_face:

11 likes

Zo zuur hahaha. Het zijn in totaal hooguit 7 wedstrijden volgens mij :joy:

56 likes

Zeker zuur. Maar ik hou van slaap en dit is echt standje burenruzie :sob::sob: en zelfs zoveel huizen verder dat ik niet eens kan zien waar maar wel precies de nummers hoor :upside_down_face:

3 likes

Nog maar 2 keer hooguit gelukkig :star_struck:

5 likes

Hopelijk 0x :crossed_fingers::crossed_fingers::crossed_fingers:

3 likes

Ik vind het gefeest en gejuich en de muziek best gezellig ookal heb ik niet zoveel met voetbal, zit nu alleen de hele tijd para uit mn raam te kijken omdat er kinderen zwaar vuurwerk aan het afsteken zijn vlak bij waar mijn auto staat :’)

12 likes

Dan hoop ik dat je buren de winst van een ander land gaan vieren :dancer:

22 likes

Jeetje wat zuur zeg

3 likes

Ik ben in Mexico! Volgens mij is het in Nederland nu diep in de nacht dus ik ben supergaar maar wel blij!!

60 likes

Het is hier 01:00 maar logisch dat je supergaar bent na zon lange reis! Veel plezier!!

1 like