Ja en zo sluit je het gesprek ook meteen een beetje af ipv dat je uitnodigt om door te keuvelen
Voor Bastille? Mijn vriend kreeg dezelfde melding terwijl ik gewoon in de wachtrij kwam. Heel bijzonder.
Mijn pianoles had een zomerstop van twee maanden en ik had allemaal nieuwe dingen gekregen om zelf te studeren. Ik heb in die twee maanden precies 0 keer piano gespeeld
Vroeger zeiden mijn ouders gewoon elke dag dat ik moest oefenen, echt flauw dat ze dat nu niet meer doen
Ben best introvert en mopper best veel over mensen in het algemeen maar vind het toch wel leuk om in de drukke stad te wonen waar je mensen allemaal hun ding ziet doen. Gezellig en niet eenzaam.
Ik had als ik niet geoefend had tussen lessen in de middag van de volgende les altijd âbuikpijnâ en dan kon ik helaas niet, tip
Ik heb net per ongeluk afgedingd op een tas en toen heb ik 'm toch maar gekocht ondanks de initiële twijfel en ben ik er wel heel blij mee.
Ik had zoân trek in een vies lekker frikandel broodje. Had er echt de hele dag naar uitgekeken, maar toen ik eindelijk ging waren ze op bij de Jumbo. Ik had toen maar een kaas uienbrood je genomen wat echt een ontzettende b-keus was en toen zat daar ook nog eens een haar in wat een teleurstelling
Mijn verdrongen ongemakkelijke moment (nog steeds één van de dingen waar ik het meest schaamte bij voel als ik eraan denk) is toen mijn pianolerares me toen ik dertien was een kaartje stuurde waarin ze schreef dat ik misschien beter een pauze kon nemen, omdat ik zo vaak afzegde.
Helaas trapte mijn moeder er niet in dus ik moest dan bij de leraar door het stof
Echt geen ally
Oooh ik voel gewoon weer de gĂȘne dat ik daar zat en geen hol had gedaan in een week. Volgens mij kan ik ook alleen nog Okd MacDonald had a farm, King Wenceslas en FĂŒr Elise spelen.
Kan je meer dan ik. Ik kan alleen nog het refrein van Isnât she lovely spelen. En Vader Jacob
En nog de BBB-klassieker âBoer er ligt een kip in het waterâ.
Maar wat vind âie dan van mijn kippen en haan?
Ze heeft me nu makkelijkere stukken gegeven in de hoop me te motiveren ik voel me weer 12
Ik ben bij de oogarts en ze hebben echt een liter oogdruppels gegeven en vervolgens hebben ze net allemaal fotoâs staan maken met felle gekleurde flitsen. Toen ik die kamer uitliep leek alles paars, donker en wazig. Het leek wel alsof ik in een scĂšne van Euphoria zat hahaha.
Advocaatje ging op reis, enige wat bij mij is blijven hangen na 3 ellendige maanden piano
Oooh was dat een glaucoom onderzoek? Ik had dat vorige week en vond het ook zo spacy met al die kleuren idd, en die oogdruppels maken je pupillen zo groot dat het lijkt alsof je aan de drugs zit haha
Volgens mij wel idd! Haha. Ja idd mijn pupillen zijn echt niet normaal groot nu. Past ergens ook wel bij de Euphoria aesthetic
Ah ik ben pianodocent en bijna al mijn leerlingen oefenen niet in de zomer, ikzelf ook heel vaak niet trouwens. Gewoon gaan en lekker de draad weer oppakken. Komt goed!
@Luzarl ik heb bij zizzi leuke brede zomerschoenen gekocht. Waarschijnlijk hebben ze ook wel winterschoenen.
Is geen ene doc breed genoeg? Ik heb een maat groter genomen (voor het inlopen) en mede daardoor breed genoeg, maar ik knoop ze ook niet helemaal vast.