Oooh ik voel gewoon weer de gêne dat ik daar zat en geen hol had gedaan in een week. Volgens mij kan ik ook alleen nog Okd MacDonald had a farm, King Wenceslas en Für Elise spelen.
Kan je meer dan ik. Ik kan alleen nog het refrein van Isn’t she lovely spelen. En Vader Jacob
En nog de BBB-klassieker ‘Boer er ligt een kip in het water’.
Maar wat vind ‘ie dan van mijn kippen en haan?
Ze heeft me nu makkelijkere stukken gegeven in de hoop me te motiveren
ik voel me weer 12
Ik ben bij de oogarts en ze hebben echt een liter oogdruppels gegeven en vervolgens hebben ze net allemaal foto’s staan maken met felle gekleurde flitsen. Toen ik die kamer uitliep leek alles paars, donker en wazig. Het leek wel alsof ik in een scène van Euphoria zat hahaha.
Advocaatje ging op reis, enige wat bij mij is blijven hangen na 3 ellendige maanden piano
Oooh was dat een glaucoom onderzoek? Ik had dat vorige week en vond het ook zo spacy met al die kleuren idd, en die oogdruppels maken je pupillen zo groot dat het lijkt alsof je aan de drugs zit haha
Volgens mij wel idd! Haha. Ja idd mijn pupillen zijn echt niet normaal groot nu. Past ergens ook wel bij de Euphoria aesthetic ![]()
Ah ik ben pianodocent en bijna al mijn leerlingen oefenen niet in de zomer, ikzelf ook heel vaak niet trouwens. Gewoon gaan en lekker de draad weer oppakken. Komt goed!
@Luzarl ik heb bij zizzi leuke brede zomerschoenen gekocht. Waarschijnlijk hebben ze ook wel winterschoenen.
Is geen ene doc breed genoeg? Ik heb een maat groter genomen (voor het inlopen) en mede daardoor breed genoeg, maar ik knoop ze ook niet helemaal vast.
Ohh dit heb ik volgens mij ook gehad, vroegen ze in de afspraak: bent u met de auto? Ik gaf aan van niet. Hebben ze dus pas na die druppels gezegd dat je zicht helemaal raar wordt (en ik had al een oog wat ziek was) en dat je niet tegen licht kon. Maar ik was dus wél op de fiets dus moest alsnog iemand bellen om me op te halen, was zo suf
Wanneer ik terug moet vliegen vanaf congres, staakt het personeel van het vliegveld. Dus nog mag ik op kosten van de baas nog een extra nacht blijven. Heb een luxe hotel vlakbij het vliegveld met welness gekozen. Zin in!
Ik ga komend weekend voor een bijeenkomst naar het buitenland (Brugge om precies te zijn
) en ik heb ook een kamer met riant bad geboekt. Zorgt er meteen voor dat ik er veel meer zin in heb!
Ja klopt! Bedoel je dat jij wel tickets hebt kunnen scoren? Ik was binnen een paar sec door de wachtrij heen, maar toen waren er al geen tickets meer
Ja ik heb inderdaad kaartjes. Maar echt mega geluk want het was bizar snel uitverkocht.
sorry maar de noord zee is ook echt afschuwelijk
Oh
Ik ben wel heel blij voor jou! Het is wel echt exclusief zo met de kleine hoeveelheid concerten die ze geven (en ook nog eens in kleine zalen)
Ik ga morgen trouwen ![]()
Ooh wat een geluk dan met het weer! Ik liep vandaag nog een rondje begin van de avond en het licht op zo’n zonnige septemberdag is zo prachtig vind ik altijd, vooral aan het einde van de dag. Alvast een mooie dag gewenst!!