Ja leuk! Maar zodra het 16.00 is snel switchen van zender (Ruud de Wild )
Baal ook altijd als ik thuis kom en de radio staat aan en hij is op de radio, dat ik dan ben meegeteld als luisteraar
Ja leuk! Maar zodra het 16.00 is snel switchen van zender (Ruud de Wild )
Baal ook altijd als ik thuis kom en de radio staat aan en hij is op de radio, dat ik dan ben meegeteld als luisteraar
Wat luister je nu?
Haha ja dan gaat m’n radio uit kan hem ook niet uitstaan
O ja verschrikkelijk en z’n vervanger die er soms is (Freddie Keur ofzoiets), is zelfs nog erger
Eddie
Ik had best een kutdag dus ging even wandelen om mijn hoofd leeg te maken (werkte na 10.000 stappen nog niet helaas) maar ik zag wel een eekhoorn!!
Hij rende zo die hele boom over en sprong van tak naar tak. Beste gebeurtenis van vandaag
Vandaag jarig en vier het nu niet. Heerlijk om niet mensen te hoeven vermaken en te voorzien van eten en drinken. Mijn man heeft mij vanmorgen verrast met prachtige bloemen en we hebben daarna een rondje kringloop gedaan. Nu is die naar werk en ik lig lekker op de bank met mijn dieren bij me.
Nou dan heb je jezelf een prachtig cadeau gegeven met deze dag Toch nog proficiat!
Eyyy gefeli 19 september is de beste datum
Ik zit de kattenbak schoonmaken vet uit te stellen terwijl ik WEET dat het binnen 10 minuten klaar is. Net als de vaatwasser uitruimen, ook zo’n kut klus wat ik eindeloos uitstel terwijl het niet zoveel werk is.
Klinkt als een heerlijke dag! Nog gefeliciteerd
Aww, de nieuwe buurvrouw kwam zelfgemaakte baklava brengen
Ik had die leuke ugg sneakers besteld maar ze zijn veel te smal voor mij. Ik pas met mijn brede voeten echt bijna geen leuke winterschoenen
Heb gister wel zes nieuwe broeken gekocht
Heb de kattenbak gedaan echt knap van mij
Trots
Wat voor type winterschoen zoek je? Ik heb zelf ook brede voeten en misschien kan ik je helpen/tips geven
Ik ga de nieuwe ios downloaden maar vroeger bij een nieuwe update crashte je blackberry of iphone nog wel is en ging vervolgens nooit meer aan dus heb altijd angstzweet
Edit of het duurde twee of drie uur
Ik heb zojuist weer een nieuwe vriend gemaakt in de trein die 1 straat verder woont en die ik wrs nooit meer ga zien ik klets echt vaak met mensen in de trein of tijdens het fietsen
van station naar huis die super dichtbij wonen en ik vervolgens echt nooit meer zie. Zo jammer
Mijn dochter krijgt vandaag een borstverkleining en ik vind dit spannender dan m’n eigen verkleining Ben als sinds 5.00 wakker ook van de zenuwen.
Is de nieuwe iOS wat? Ik durf het met mijn 3-jarige 12 mini niet aan precies om beschreven redenen