Wat je even kwijt wil #69

Ik heb mijn collega’s beloofd dat ik een cake bak/morgen een cake meeneem, maar ik ben vandaag al twee keer naar de supermarkt geweest en zit nog steeds zonder suiker :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: zo dom

3 likes

Nou ik heb 80km gelopen, maar het was echt vreselijk. Ik heb nog nooit zoveel geleid in mijn leven. Bij 35km kreeg ik zoveel pijn in 1 voet en toen moest ik nog 55km daarmee doorlopen. :sob::sob:.

En nee ik ging natuurlijk niet stoppen, want als iemand het ongetraind kan, dan moet ik het ook uitlopen haha :stuck_out_tongue_closed_eyes:

47 likes

Wat knap! Lijkt me al een lijdensweg als je geen pijn hebt, maar al helemaal als je nog voor de helft al klachten krijgt.

Liep gisteravond toevallig een stukje mee met de stoet en vond het heel gezellig, maar bedacht me ook dat het voor de diehard lopers zijn charme verliest na uren lopen met blaren en andere kwaaltjes :smiling_face_with_tear:

2 likes

Wat knap! Hoe lang heb je erover gedaan?

3 likes

Love dit

4 likes

Dan heb je het diner van @Verka wel verdiend

1 like

Jaa daar refereerde ik ook naar met ongetraind! Toen ze dat poste moest ik nog 18 km!

Ik liep uiteindelijk 18 uur en 30 minuten en zat wel bij de latere finishers! Ik kan alleen niet zien hoeveel mensen uiteindelijk hebben gefinisht.

11 likes

Het is gelukt!!!

26 likes

Hahahaha ja dit is volgens mij wel de vibe die ik heb overgebracht vandaag :joy:

image

9 likes

Er was net een stroomstoring van een uurtje. Ik had niet zoveel batterij meer dus wilde niet op mijn telefoon aangezien ik niet wist hoe lang het ging duren. Maar ik vond het vrij schokkend dat ik mezelf niet wist te vermaken zonder telefoon. Ik dacht ga anders wel even opruimen en schoonmaken maar daar had ik ook geen zin in zonder muziek of podcast. Niet oké

8 likes

vandaag heb ik samen met een vriendin een workshop gedaan waarbij je een ring maakt met was. die wordt dan door de sieradenmaker in zilver omgegoten (geen idee hoe je dat noemt) dus over een paar weken hebben we allebei een ring die we zelf gemaakt hebben. echt zo leuk om een keer te doen

36 likes

Ik snap gewoon niet hoe Annechien er altijd tot in de puntjes verzorgd uit ziet op het nieuws. En dat die ene weervrouw altijd genaaid wordt met veel te grote blazers.

38 likes

Hier ook! Keek ook zo uit naar een avond bankhangen en tv kijken/op mijn telefoon zitten. Baalde ervan maar gelukkig is het nu weer opgelost

1 like

Wat goed! Super veel respect!! Nu beentjes omhoog en goed voor je laten zorgen!

2 likes

Ah dan heb ik je misschien nog wel voor je geklapt! Schoonbroer had het ook zwaar, dus die was ook aan de late kant

1 like

Nou inderdaad. Zit me altijd zo te ergeren dat haar kleding zo slecht past. Echt jammer.

1 like

Ik vind mijn buurvrouw vreemd.
Mogelijk dat ik niet zo goed ben met planten hoor,
maar zij is nu in de regen haar planten aan het water geven :upside_down_face:

8 likes

Ik vind dit ook zo raar. Ze hebben dezelfde stylist ffs https://www.instagram.com/hannasuurlandstyling?igsh=dm8ydHd5MHgwZ3J1

4 likes

Ze hebben echt dringend de stylist van Jannie van HHB nodig

5 likes

Pfffff waarom doe je jezelf dat aan haha