Ik had om 20:20 uur iets besteld bij Domino’s.
Inmiddels is het vestiging dicht en heb ik geen bestelling. De bestelling is echter niet geannuleerd dus de chatrobot van Thuisbezorgd loopt ook even vast. Fijn.
Wordt je niet gevaccineerd tegen Hepatitis B vanwege je werk? Een vriendin van mij is ook begrafenisondernemer en is dat wel.
Visite die een half uur te vroeg komt…
Ik had een weddenschap met mijn schoonbroertje en het begint er steeds meer op te lijken dat hij gaat winnen
Wat is de weddenschap dan?
Of hij ongetraind de kennedymars (80 km) kon lopen. Hij moet nu nog 10 km.
Wel echt ziek respect!
Had er nog nooit van gehoord, maar klinkt intens! Welke prijs hebben jullie verbonden aan de weddenschap?
Een luxe etentje. Dus wordt wel een dure grap.
Had ook niet verwacht dat hij het zou halen, dus extra veel respect voor hem hahaha
Jawel ben inderdaad gevaccineerd, maar toch bloedonderzoek gedaan.
Mijn broertje heeft deze weddenschap ooit gehad met mijn oma op de middelbare school. Wel voor ‘maar’ 42 km. Werd vanuit school georganiseerd en ik liep elk jaar mee. Hij wilde ook een jaar meedoen en niemand dacht dat hij het zou kunnen. Oma zei dat hij 100 euro kreeg als het zou lukken. Ik kan je vertellen dat hij kapot ging van de pijn maar hij was zooooo vastbesloten het uit te lopen! Niet eens om het geld. Hij wilde gewoon iedereen ongelijk geven.
Wauw
Ik wou marsijsjes kopen maar ben door de supermarkt medewerkster overgehaald om Snickers te proberen en nu heb ik spijt lekker hoor maar Mars is als ijsje voor mij echt superieur
Ik heb nu de snicker ijsjes met witte chocolade in mijn vriezer liggen omdat ik dacht: ik koop die een keer ipv mars. Heb ze nog niet geproefd maar ben nu bang dat ik ook teleurgesteld word
Ze zijn lekker hoor!!! Zeker als je daar zin in had, maar ik had zelf trek in Mars en ik ben ongesteld en moet daarom gewoon precies eten wat ik wil en niks anders
Dat ik mijn was in fucking juli niet gewoon lekker buiten kan drogen. Heel m’n mini appartement hangt vol, het is klef binnen en het droogt niet.
Uhl ik wilde laatst mars ijsjes kopen maar ze hadden alleen snickers ugh (niet gekocht)
Ongevraagde tip, maar koop een luchtontvochtiger! Mijn was is tegenwoordig binnen no-time droog! Aankoop van het jaar echt.
Ik heb die tip hier inderdaad vaker gelezen, maar ik weet echt niet waar ik zo’n ding kwijt moet
ik heb een keer met -5 handdoeken buiten opgehangen (gevoelstemperatuur veel warmer, super zonnig) werden stijve plakken stof