Minder aanhankelijk na 8 weken?
Nou hier ook, jammer voor Shilton maar de deur blijft dicht.
Maar geloof nooit dat dit toegestaan is eigenlijkâŠ
In de kast op mijn gang heb ik schoenen, zonnebrillen, sleutels, een schroevendraaier die ik vaak gebruik, wat kleingeld en zonnebrand liggen. Misschien geeft dat wat inspiratie haha
Ze is voor het eerst zelfstandig in haar co-sleeper in slaap gevallen. Daarvoor moest ze altijd in slaap gewiegd worden en konden we haar pas wegleggen als ze in een diepe slaap was.
Ik ben op vakantie en love it hoe ik dan helemaal inspiratie krijg om als ik terug ben alles anders en beter
te gaan doen.
Ik ga straks bijvoorbeeld:
- Elke avond op tijd naar bed en dan nog max 10 minuten op mijn telefoon
- Dan heb ik namelijk ook prima tijd om vroeg op te staan zodat ik voor werk nog kan sporten
- Zodat ik makkelijk iedere week 4 of 5 keer kan sporten (even voor context: zit nu op 3/4 keer per week dus het is niet alsof dit helemaal van couch potato naar fitgirl is)
- Ik ga niet meer snoepen en alleen maar voedzaam eten
- Dat ook nog eens goedkoop en voornamelijk vega is
- Ik ga beginnen met dagelijks 10 min gezichtsmassage
- Mân haar altijd droog en in model föhnen ipv het aan de lucht te laten drogen
- En ik ga me minder af laten leiden tijdens mân werk of andere âtakenâ door mân telefoon of andere dingen, gewoon 1 ding tegelijk doen en dat ook afmaken (good luck ADHD).
En we weten natuurlijk allemaal hoe dit gaat eindigen (in het gunstigste geval is er 1 ding dat ik meer dan 2 weken vol hou) dus who am I kidding maar op de een of andere manier heb ik er desondanks echt zin in?
Ik fietste door een steegje en daar hing ineens midden op het pad een heel dikke kruisspin. En ik was te laat om te bukken en ik voelde hem tegen mân hoofd komen.
En toen heb ik een kwartier -al fietsend- mân haren en kleren proberen uit te kloppen omdat ik geen tijd had om mân kleren ritueel te verbranden
Nou meid zalig toch!!
Ben wel heel benieuwd of hij nog geweest is ĂŒberhaupt
En wat als je eerst begint met 1 ding? Ik was ook altijd zo tot mijn ex me er terecht op wees dat het niet realistisch is om 10 verschillende dingen tegelijk te willen implementeren in je leven.
Begin bijvoorbeeld een week lang met die eerste (en ok haar föhnen kan daar ook wel bij) en kijk hoe dat gaat.
Dit vind ik persoonlijk al een behoorlijke commitment
Haha ja ben mezelf er ook van bewust dat dit nooit gaat lukken hoor maar a girl can dream.
Heb inderdaad eerder 2 dingen tegelijk gedaan (dus niet uit dit rijtje) en dat gaat sindsdien best aardig.
Ja uiteindelijk was hij er om 22:45 âalâ.
Vriend stond net zijn tanden te poetsen.
Nog geen definitief besluit, dus ik doe mijn best en wacht af
Haha succes meid
Ik heb vandaag mân laatste werkdag voor mân verlof en ben er zooooo klaar voor, whieeeee.
Oh ik vind dat best meevallen. Maar scheelt misschien wel dat het bij mij echt alleen föhnen en met borstel opzetstuk er door heen gaan is, gebruik een leave in conditioner wat het lekker silky maakt.
Shilton is vast een zzper in verkapt dienstverband.
Allemaal prima om in het oosten te wonen, maar een dagje strand is toch gvd een kut eind rijden.
Ik geniet zo van het middagprogramma van radio 2 de laatste tijd, Annemieke en Paul draaien zulke lekkere muziek. Echt mijn smaak ook dus hoor allemaal dingen die je normaal weinig hoort. Vandaag bijv al Johan gehoord en nu ook Biffy Clyro, vorige week al The Gaslight Anthem. ja echt love it, beetje 3fm van vroeger ofzo.