Oooh was dat een glaucoom onderzoek? Ik had dat vorige week en vond het ook zo spacy met al die kleuren idd, en die oogdruppels maken je pupillen zo groot dat het lijkt alsof je aan de drugs zit haha
Volgens mij wel idd! Haha. Ja idd mijn pupillen zijn echt niet normaal groot nu. Past ergens ook wel bij de Euphoria aesthetic
Vaak zijn die wide fit niet echt wide fit. Ik heb daar meerdere ‘wide fit’ schoenen besteld maar de schoenen zelf waren heel smal zonder vermelding van wide fit.
Heb zelf ook brede voeten en ik vind Clarks chill, maar is wel netjes qua stijl en ook duurder. Asos en New Look hebben ook brede schoenen maar zitten echt niet lekker.
Ah ik ben pianodocent en bijna al mijn leerlingen oefenen niet in de zomer, ikzelf ook heel vaak niet trouwens. Gewoon gaan en lekker de draad weer oppakken. Komt goed!
@Luzarl ik heb bij zizzi leuke brede zomerschoenen gekocht. Waarschijnlijk hebben ze ook wel winterschoenen.
Is geen ene doc breed genoeg? Ik heb een maat groter genomen (voor het inlopen) en mede daardoor breed genoeg, maar ik knoop ze ook niet helemaal vast.
Ohh dit heb ik volgens mij ook gehad, vroegen ze in de afspraak: bent u met de auto? Ik gaf aan van niet. Hebben ze dus pas na die druppels gezegd dat je zicht helemaal raar wordt (en ik had al een oog wat ziek was) en dat je niet tegen licht kon. Maar ik was dus wél op de fiets dus moest alsnog iemand bellen om me op te halen, was zo suf
Wanneer ik terug moet vliegen vanaf congres, staakt het personeel van het vliegveld. Dus nog mag ik op kosten van de baas nog een extra nacht blijven. Heb een luxe hotel vlakbij het vliegveld met welness gekozen. Zin in!
Ik ga komend weekend voor een bijeenkomst naar het buitenland (Brugge om precies te zijn ) en ik heb ook een kamer met riant bad geboekt. Zorgt er meteen voor dat ik er veel meer zin in heb!
Ja klopt! Bedoel je dat jij wel tickets hebt kunnen scoren? Ik was binnen een paar sec door de wachtrij heen, maar toen waren er al geen tickets meer
Ja ik heb inderdaad kaartjes. Maar echt mega geluk want het was bizar snel uitverkocht.
sorry maar de noord zee is ook echt afschuwelijk
Oh Ik ben wel heel blij voor jou! Het is wel echt exclusief zo met de kleine hoeveelheid concerten die ze geven (en ook nog eens in kleine zalen)
Ik ga morgen trouwen
Ooh wat een geluk dan met het weer! Ik liep vandaag nog een rondje begin van de avond en het licht op zo’n zonnige septemberdag is zo prachtig vind ik altijd, vooral aan het einde van de dag. Alvast een mooie dag gewenst!!
Echt zo’n lieve reactie! Gun jou nog een spontaan kaartje via ticketswap oid
Ik word hier gewoon misselijk van. Durf het filmpje niet eens te kijken. Ik snap niet waar mijn angst voor de zee vandaan komt? Zelfs op Google earth durf ik niet over de zee/ oceaan te scrollen gadverdamme.
Dit was donderdag ook bij mijn oma in de straat! Op het moment dat er een auto van zijn parkeerplaats reed kwam de eigenaar gelijk naar buiten om hem op die lege parkeerplek te zetten. Ik vraag me toch echt af of dit bij controle boetes voorkomt of dat ze hier niet meer intrappen
yooo hoooo all hands hoist the colors high
Hahahaha ja die tekst kon ik er ook nooit echt uit halen
Het klinkt als thalassofobie. Ik krijg van sommige foto’s van de zee ook nare kriebels in m’n buik en durf ook niet overal te zwemmen als ik de bodem niet kan zien. Wel jammer, want ik vind zwemmen in de zee wel leuk, maar ik ga meestal niet zo lang omdat ik dan last krijg van dat nare gevoel. Gelukkig heb ik er tegenwoordig niet heel veel last meer van.