Wat je even kwijt wil #69

Vind met dit weer buiten zijn altijd zo grappig. Ik zie mensen met een winterjas aan lopen maar ook mensen in korte broek

27 likes

Haha een jaar geleden heb ik een hele grote emmer muurverf laten vallen op de parkeerplaats van een bouwmarkt

En die vlek zit er nog steeds :skull: en groot. Zoooo kut als ik daar weer over nadenk. Heb me daar echt dagen kut over gevoeld toen. En elke keer als bekenden van mij daar moeten zijn, krijg ik weer een foto van die vlek op de parkeerplaats. Het gaat me forever volgen

79 likes

Mijn vriend had het over ‘we kunnen volgend jaar wel een boottocht doen op zee en dan vanaf de boot in het water springen’ Man, ik krijg het alleen al benauwd bij de gedachte.

5 likes

Haha nope nope nope. Toen ik nog TikTok had kreeg ik wel eens videos te zien van een man die met een doorzichtige kano de zee op ging :skull: Oh vreselijk vond ik het, maar soms bleef ik toch kijken haha. Net als met die video’s over de Noordzee waar @SpeedOfSound het over had. Ik hoorde ook meteen dat nummer in m’n hoofd haha.

4 likes

De mensen met winterjas hebben vanmiddag spijt van hun keuze vanmorgen

5 likes

Haha, ik zag gisteren meerdere mensen in puffer jackets, ik snap dat echt niet. :stuck_out_tongue: Het was hier 24 graden ofzo.

3 likes

Ik ben onderweg van mijn vakantie naar huis en sta al een uur vast in een trein ergens tussen de weilanden in Duitsland door een losgeraakte bovenleiding en we staan hier voorlopig nog wel even tot we geëvacueerd worden. Ik had me al helemaal verheugd om vanmiddag weer lekker op tijd thuis te zijn, maar dit gaat nog wel even duren, gatverrr. En iedereen zit hier smerig te hoesten, ik word gekk

3 likes

Ook als ik zie wat mensen de afgelopen week aan kleding aan hadden: echt veel truien en hoodies gezien. Wat trek je dan aan als het kouder wordt (als in niet meer 22 graden). En ook zonde van je tshirts die je dan blijkbaar alleen draagt in die ene week dat het 28+ is of zo.

Oh ja afschuwelijk hahah
Mijn vriend wilde op vakantie jetskiën. Nou ben meegegaan maar echt doodsangst uitgestaan daar. Niet door de snelheid of wat dan ook maar dat k zo bang was in t water te vallen hahah

2 likes

Ik wilde dit net komen posten, geniet altijd van mensen kijken rond deze tijd van het jaar haha!

1 like

In de ochtend is het gewoon 12 graden + op kantoren is er vaak airco, dusdanig koud dat je kippenvel hebt in een t-shirt.

5 likes

Ik heb net een uur in de zon op een bankje in het park gezeten 🫶🏼🌞 Zo lekker! Beetje lezen, beetje mensen kijken. Precies wat ik nodig had

11 likes

Was vanmorgen even bij mijn oma, ze heeft 3x gevraagd wie ik was en zelfs daarna weet ik niet of ze me kon plaatsen.
Had wel cake meegenomen, daar was ze wel blij mee.

Ze ging al steeds verder achteruit en nu afgelopen jaar haar zoon (mijn vader) dus is overleden lijkt het alleen maar slechter te gaan.

12 likes

Ik was vanochtend op bezoek bij schoonfamilie maar was even vergeten dat de A2 dicht was dus ben heel Nederland doorgereden op deze manier. Overal wegafsluitingen en ongelukken en zo dik 400 kilometer gereden vandaag.

3 likes

Nooo ik heb meelmotten :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: las er al leuke verhalen over hier op het forum :rofl::broken_heart:

Ik moest midden op zee ergens in Florida van de jetski af van mijn vriend omdat er zeewier vast zat in dat ding :tired_face: en toen moest ik dat met mn blote handen eruit gaan halen

4 likes

Ik ben echt een duf kameel vandaag. Ik heb vrijwel de hele middag weg geslapen

1 like

Hihi de achternaam van een dominee op het journaal is Pijpers

12 likes

Omg echt nachtmerrie haha zou zeggen haal het er zelf maar uit

1 like

Gisteren waren m’n vriend en ik een dagje samen op pad en hij zei al de hele dag van ja wat is er aan de hand, je bent zo stil, wat is er met je, waarom ben je zo kortaf etc. En ik vervolgens de hele tijd zeggen van nee er is niks??? Behalve dat ik geïrriteerd raak dat je dit de hele tijd vraagt terwijl ik al een paar keer zeg dat er niks is.

Vervolgens krijg ik in de avond buikpijn en ‘s nachts vreselijke buikgriep.

Nu vraag ik me af of m’n vriend mij beter kent dan ik mezelf ken? Blijkbaar voelde hij al aan dat er iets niet helemaal in orde was met me 🫠

14 likes