Wat je even kwijt wil #69

Dus als je denkt dat je het zeker weet kun je beter een vals antwoord opgeven zodat je misschien toch gebeld word en dan op de radio ineens een ander antwoord geven?

3 likes

Moet je bij het aanmelden al niet je antwoord invullen?

2 likes

Nee juist niet toch? Je hoeft volgens mij helemaal geen antwoord in te vullen en geeft je gewoon op met je naam. Anders zou het inderdaad wel heel erg doorgestoken kaart worden

Een paar jaar geleden nog wel, maar kunnen ze wel aangepast hebben

2 likes

ā€˜Raad het geluid’ is de reden dat ik nu al een aantal weken in de auto een andere radiozender heb opstaan. Vind het echt bloedirritant.

10 likes

Haha ik vind Q-Music en ā€˜Raad het geluid’ is bijna net zo als Chiel Beelen. No senk joe, nekst.

3 likes

Tussen 8 en 12 zou er een monteur komen dus ik zit al sinds kwart voor 8 zo op de bank en er is nog steeds niemand
IMG_8514

8 likes

Ik heb net (op vakantie) zo lekker in de zee gezwommen. Is ook echt een tijd geleden (vorig jaar). Doe meestal beetje pootje baden, maar echt zwemmen is zo fijn.

14 likes

Een van mijn beste vriendinnen wordt binnenkort 30 jaar en ik ben een fotoboek voor haar aan het maken. De foto’s gaan terug tot 18 jaar geleden en ik vind het zo leuk om die foto’s weer te zien. Ik ben echt even terug in die tijd. Vooral de fase dat we een old school camera meehadden tijdens het uitgaan heeft pareltjes van foto’s opgeleverd šŸ«¶šŸ½

33 likes

Mijn elektrische fiets is vandaag gestolen terwijl ik op huisbezoek (werk) was. Fiets stond op dubbel slot, voor de voordeur. Kan hier echt zo boos en verdrietig om worden.

2 likes

Oh wat rot zeg :slightly_frowning_face:. Ben je wel verzekerd?

2 likes

Ja gelukkig Allrisk verzekerd! En de fiets is nog niet mega oud, dus krijg als het goed is het aankoopbedrag terug

9 likes

Er stond net een auto in brand in de straat en ik slaap altijd met mijn raam open, dus nu ruikt het naar brand en benzine binnen :smiling_face_with_tear: Kan ook echt niet meer slapen door die lucht en frisse lucht naar binnen laten gaat nu ook niet want zal buiten nog flink stinken

Bleh, hier is vannacht de bestelbus van de overburen afgefikt

3 likes

Ik verwacht een best belangrijk appje/telefoontje voor iets wat gerelateerd is aan mijn studie. Kunnen jullie mee manifesteren pls. 🄹

30 likes

Ook alle vloeibare dingen controleren, ze zaten daar mij mij ook aan de binnenkant van de doppen; azijn, olijfolie, woksausjes enz.

4 likes

Heb ze ook een keer in een dichte pot pindakaas gevonden, echt een nachtmerrie

4 likes

Lekker aan het stoeien met mijn hond, doet ze kop omhoog en heb ik een tand door de lip. :sweat_smile:

2 likes

Ik kijk er echt naar uit dat het vannacht bijna heel de nacht hard gaat regenen, dat slaapt zo fucking lekker altijd :smiling_face_with_three_hearts:

12 likes

Ik heb in Spotify de cache verwijderd, zowel op telefoon als laptop, en als ik nu m’n gelikete-nummers shuffle, dan krijg ik weer zoveel leuke en nieuwe muziek te horen! Echt een tip <3 Alles ging de laatste tijd in een loop van 3x per dag dezelfde nummers.

16 likes