Like voor uiltje knappen love dat
Mijn oud-huisgenoot heeft net een brief gehad dat haar huurcontract wordt beeindigd. We hadden een jaarcontract maar wel met intentie tot verlenging tot maximaal vijf jaar. I dodged a verrrrry big bullet
Ah echt zin in, hier is het (nog) rustig helaas
Love onweer en bliksem zo rustgevend (mits je dakpannen er niet afwaaien uiteraard)
Mijn moeder heeft vorige week een moedervlek op haar wang weg laten halen want die was nogal gaan groeien. Ze werd dinsdag gebeld door het ziekenhuis dat ze vandaag langs moest komen en het blijkt kwaadaardig te zijn.
Echt dit kan er nog wel bij⦠half jaar geleden mān oom verloren aan kanker en nu ditā¦
We gaan een weekend weg met de schoonfamilie alleen mān schoonzusje is echt mān BEC de laatste tijd dus nu moet ik echt mān best gaan doen om niet super geĆÆrriteerd te worden de hele tijd
Wat ontzettend schrikken. Goed van je moeder dat ze erop heeft gelet en hem weg heeft laten halen. Veel sterkte de komende tijd
Haha kut is dat. Wat doet ze (niet)? Mijn schoonzusje is al jaren mān BEC (heb na jaaaren nog steeds geen idee wie ze echt is???) maar nu blijken ze sinds gister uit elkaar! Denk dat mān zwager er flink van gaat opknappen.
O ja ik zat er ook echt van te genieten toen ik me ineens afvroeg waar de kat was. Die bleek ik buitengesloten te hebben op het balkon
Door jouw berichtje heb ik mijn auto in de parkeergarage gezet dus ik hoop dat het dan ook echt gaat regenen
Ik heb dit ook nu door de berichten ontdekt.
Ik luister nu naar english rock alternative friday.
Nummers als rollin en fly guy, lang niet gehoord haha.
Ik vergeet steeds hoe koud het soms al is. Ene keer trek ik geen jas aan, andere keer (zoals nu) trek ik gewoon een rok aan zonder iets eronder. Blote benen kan niet meer
Waar staat BEC voor? Ik heb gegoogled en kom er niet uit.
Ik draag nog korte broek
āBitch Eating Crackers. Everything this person does annoys you, even something as simple as eating crackersā
Met 12 graden? Als je gaat hardlopen snap ik dat wel maar op andere momenten buiten ook?
Ja, gewoon hele tijd wel.
Met vakantie was het 2 graden, droeg ik ook korte broek, vind ik gewoon fijner.
Dat kan! Voel je dan wel de kou en vind je dat gewoon fijn of heb je het nooit/niet snel koud?
Niet snel koud en als ik het voel vind ik het fijn