Wat je even kwijt wil #69

O ja ik zat er ook echt van te genieten toen ik me ineens afvroeg waar de kat was. Die bleek ik buitengesloten te hebben op het balkon :cry:

3 likes

Door jouw berichtje heb ik mijn auto in de parkeergarage gezet dus ik hoop dat het dan ook echt gaat regenen

1 like

Ik heb dit ook nu door de berichten ontdekt.
Ik luister nu naar english rock alternative friday.
Nummers als rollin en fly guy, lang niet gehoord haha.

1 like

Ik vergeet steeds hoe koud het soms al is. Ene keer trek ik geen jas aan, andere keer (zoals nu) trek ik gewoon een rok aan zonder iets eronder. Blote benen kan niet meer :sob:

6 likes

Waar staat BEC voor? Ik heb gegoogled en kom er niet uit.

1 like

Ik draag nog korte broek :joy:

3 likes

“Bitch Eating Crackers. Everything this person does annoys you, even something as simple as eating crackers”

6 likes

Met 12 graden? Als je gaat hardlopen snap ik dat wel maar op andere momenten buiten ook?

Ja, gewoon hele tijd wel.
Met vakantie was het 2 graden, droeg ik ook korte broek, vind ik gewoon fijner.

2 likes

Dat kan! Voel je dan wel de kou en vind je dat gewoon fijn of heb je het nooit/niet snel koud?

1 like

Niet snel koud en als ik het voel vind ik het fijn

2 likes

Ah bedankt!

Kwam zelf hierop uit. Vond het al niet logisch.

13 likes

Economen kunnen ook wel heel erg BEC’s zijn hoor haha.

14 likes

dankjewel he Holland and Barrett

39 likes

Wauw vijftig hele centen

5 likes

wauw als je 14 cent bijlegt kan je zelf een of andere reep kopen

2 likes

Ik kreeg deze mail ook :joy:

2 likes

Ik voel me vandaag echt buurman en buurman. Ik moest een heel simpel klusje doen, namelijk een nieuwe douchekop installeren. Nou hij doet het en een goede straal dus helemaal blij. Ik hang hem op en doe de kraan nog 1x even aan en toen knapte het beginstuk van de doucheslang en nu heb ik niets :roll_eyes:

Edit: uiteindelijk heeft mijn vader het opgelost en ook nog allemaal andere klusjes gedaan, want “hij was er nu toch” :heart:

7 likes

Bij HEMA vind ik dat ook altijd zo kut, die verlopen ook. En als je ze dan maar aan een goed doel schenkt bij gebrek aan beter dan staan je punten niet 1:1 voor een bedrag, maar ze kijken hoeveel mensen doneren. Dus de kans is groot dat je je punten voor saus doneert volgens mij? Echt zo’n sigaar uit eigen doos.

4 likes

Mijn op maat gemaakte bankhoezen a 200 euro van ikea zijn kwijtgeraakt in de post :sweat: kan wel JANKEN

7 likes