Wat je even kwijt wil #69

Ik voel me vandaag echt buurman en buurman. Ik moest een heel simpel klusje doen, namelijk een nieuwe douchekop installeren. Nou hij doet het en een goede straal dus helemaal blij. Ik hang hem op en doe de kraan nog 1x even aan en toen knapte het beginstuk van de doucheslang en nu heb ik niets :roll_eyes:

Edit: uiteindelijk heeft mijn vader het opgelost en ook nog allemaal andere klusjes gedaan, want “hij was er nu toch” :heart:

7 likes

Bij HEMA vind ik dat ook altijd zo kut, die verlopen ook. En als je ze dan maar aan een goed doel schenkt bij gebrek aan beter dan staan je punten niet 1:1 voor een bedrag, maar ze kijken hoeveel mensen doneren. Dus de kans is groot dat je je punten voor saus doneert volgens mij? Echt zo’n sigaar uit eigen doos.

4 likes

Mijn op maat gemaakte bankhoezen a 200 euro van ikea zijn kwijtgeraakt in de post :sweat: kan wel JANKEN

7 likes

Dat is altijd de verantwoordelijkheid van de verzender! Je hebt gewoon recht op je geld terug! Alsnog vervelend natuurlijk

4 likes

ja dat mag ik hopen maar ik heb natuurlijk gewoon die hoezen nodig. Nu moet ik opnieuw zes weken wachten…

Ik haal er altijd kopjes koffie van :grimacing:

2 likes

Ja dat is wel slim, bij mij in de buurt zit alleen een minihema zonder eten/drinken dus ik kan nooit zoveel met die punten

Ik belde net met mijn zus en ik hoor mijn nichtje van 7: wie is dat??? Dus mijn zus zegt: tante August. Mijn nichtje: ooohh ik mis tante August

🥹🥹 mijn hart

81 likes

Ik kan echt niet met mensen omgaan die ananas in warme maaltijden verwerken :weary: ik zag net kip curry Hawaï voorbij komen, stoooop.

7 likes

In de Thaise keuken is het nog best wel gebruikelijk eigenlijk. Pineapple fried rice is iig heeeerlijk. Noemen ze het alleen geen Hawaï.

12 likes

Dus dit is niks voor jou?
https://www.jumbo.com/recepten/zuurkoolschotel-met-ananas-1387350-7

Er zit naast ananas ook nog rozijnen erin

1 like

Ja toch trekt dit mij niet, vooral de combi zoet en hartig+ warm :sob:

@Schaakmat haha wow jij hebt zojuist echt mijn nachtmerrie gerecht ontrafeld :joy: naast de ananas, ben ik ook echt geen fan van rozijnen en zuurkool haha

5 likes

Mijn stiefmoeder (mn vader leeft niet meer maarja hoe noem je zo iemand dan) zit weer op Tinder en dat is gewoon een soort Kees van der Spek daar. Had contact met een man die in Finland was opgegroeid en ze begon na wat bellen te twijfelen of dat wel klopte dus dacht goh hoe check ik of deze man is wie hij is. Heeft ze goedenavond in het Fins ingestudeerd waarop hij zei: wat zeg jij en toen kon ze hem ontmaskeren😂

140 likes

Oh dit is toch geniaal hahaha, heerlijk! :joy:

6 likes

Mijn verjaardag boeit mij nooit echt zo. Ik hoef geen cadeaus en ik vier het ook niet.
Ik vind het wel lief als ik gefeliciteerd word. Maar een vriendin van mij die ik 22 jaar ken vergeet het zo vaak. Dus kennelijk boeit mijn verjaardag me wel want ik vind het niet leuk dat ze het dit jaar weer vergeten is.

17 likes

Heb al twee dagen stekende pijn op en af links midden bij mijn ribben, dus ik ben gaan Googelen met mijn domme kop. Ik wou weten wat daar precies voor organen zitten en nu heb ik allemaal dingen gelezen waar ik niet blijer van ben geworden. :grimacing:

2 likes

Volgens Google heb je of een of andere dodelijke ziekte of ben je al half dood :joy:

3 likes

Beide! :joy:

1 like

het is goed gemaakt

heb er vandaag 300 gram pijnboompitten kunnen kopen voor 4,50 door bijna verlopen tht datum

10 likes

Ik heb een app gekocht waarbij je swipend a la tinder je fotoalbum opruimt. Echt heerlijk om dat ook eens te fixen

1 like