Klinkt handig! Wil je ook delen welke app?
Picnic in de appstore! Is niet gratis maar heb het er voor over.
Edit:
Is trouwens ook echt leuk om te swipen en een trip down memory lane. Het begint bij mij in 2019 en heb net mijn eerste 1,8 gig opgeruimd.
Net al mn voorraad weggetyft vanwege meelmotten omg ze zaten soms ook in kruidenpotjes aaaaah
Wtf jongens is het meelmotten seizoen?? Ik had ze en paar weken geleden ook… alle open dingen in die kastjes weg gedaan, paar van die plakvallen neergezet en volgens mij is het nu weg even afkloppen
Ik had er dus nog nooit van gehoord tot ik er hier eens wat over las en toen vloog na m’n vakantie een mot uit mn voorraadkast en ging ik even inspecteren en ja
Ik heb ze ook! Laatst alles leeggehaald, helemaal schoongemaakt en zo veel voorraad weg moeten gooien helaas. Maar afgelopen dagen weer twee in de keuken gehad dus ik kan weer opnieuw aan de slag denk ik.
Of getsorted
Ik ben hier zo bang voor heb zoveel verschillende dingen verzameld en wil dat echt niet weggooien
Wacht hoe herken je meelmotten? Ik heb ook weleens motjes in huis vliegen maar nog nooit larven oid gezien in mn lades?? Door jullie heb ik t gevoel dat ik iets mis.
Ik dacht dat ook tot een paar weken geleden, oh motje, weghalen en klaar. Maar toen ging ik beter kijken en zat een bakje sesamzaad HELEMAAL vol met zwarte eitjes
Gadver
Witte wormen op het plafond. Ik wou dat ik een grapje maakte
Ja omg ik stond een keer in de keuken toen en er wat naar beneden viel, was het dus zo’n worm
Ik heb de dag voor ik op vakantie ging nog razendsnel zoveel mogelijk in potten gedaan omdat ik ook een worm en motten zag, maar bedacht later pas dat ik m’n verzameling proteïnepoeder ben vergeten. Ben benieuwd wat voor meelmottenparadijs ik straks thuis aantref
Meelmotten met spierballen.
Ze zaten alleen nog tussen de kombu bladeren, vonden de whey denk ik goor
Mijn kachel moet echt al hard brommen om het 19 graden te krijgen. Dat wordt wat deze winter
Kruiken, sloffen, sjaals, dekens inslaan!
Ja, normaal zou ik denken, laat die verwarming maar, maar dit is echt een super oud en vochtig huis wat snel gaat schimmelen. Hoop dat het een beetje te doen blijft
Er worden hier tegenwoordig regelmatig polls gemaakt over reünies.
Toevallig heeft mijn middelbare school vandaag een reünie, ben zo blij dat ik daar niet bij ben horror.