Wat je even kwijt wil #69

Morgen naar de Efteling met de Fam en m’n neefje van 2 🩵
Echt benieuwd hoe dat is.

13 likes

Ik kocht zo’n setje met vogelvoer, pinda’s, vetbollen etc. Zaten 2 van die motten in. Nooit iets over gelezen, nu in de topic en daar zaten er gewoon 2, gatverdamme. Meteen leeggehaald en de verpakking buiten weggegooid.

3 likes

Omg hallo zijn van die plastic potten/bakken ook oké?? Of moet ik echt overpotten?? Het is hier namelijk gewoon in geleverd

1 like

Meelmotten vreten zich zonder problemen door plastic heen. :grinning:

7 likes

Ik heb zo een verkleedfeestje en ik ga als The Joker inclusief schmink en gekleurde haarspray en ik was even vergeten dat ik ook zo door de stad moet fietsen :joy:

14 likes

Foto :relaxed:

1 like

Oh my oké ja jullie hebben me allemaal heel erg bang gemaakt dus ik ga het wel regelen allemaal :weary:

3 likes

Bij mij helpen plastic potten wel voldoende (afkloppen)

2 likes

Ik werd tijdens mijn vakantie door alle verhalen hier helemaal bang om ook meelmotten aan te treffen zodra ik thuis kwam. Nou, geen meelmotten maar wel een wespennest in het dak :cry:

1 like

Vochtvreter kopen??

4 likes

Heb ik al! Wat raad jij dan aan? Is dit niet te way to go?

4 likes

Ik zat net even in de tuin en toen liep er een egeltje langs die aan mijn enkel snuffelde, ik kon zijn neusje voelen :heart::heart::heart:

84 likes

Nee ik dacht dat dat een goed idee was maar als jij m al hebt dan denk ik dat je goed op weg bent.
Hopelijk helpt het en kan je genieten van je eigen huissie!

3 likes

Ook van dat harde plastic? Van opbergdozen

5 likes

Het antwoord is Nee. :woman_shrugging:t6:
Yamas!!

1 like

In vogelvoer zitten best vaak beestjes! Beste kun je het in de winkel dan vast controleren of er niets in zit.

Ja. Beste is wat ik altijd te horen kreeg van die harde weckpotten.

2 likes

Ja, kwam er bij de kassa achter. Bah…

3 likes

Mijn nieuwsgierigheid wint het altijd als ik een heli in de lucht hoor. Schijnbaar omdat er een boot is afgebrand.

1 like

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: First world problems