Lekker naar krakau gaan in de kerstsferen
Ja vond ik echt superleuk in de sneeuw! En niet heel kerstig maar zou dan echt een bezoek aan Auschwitz maken. En ontbijten bij Moja, bier drinken bij house of beer
Wat zijn mensen hot in herfstoutfits, echt genieten
Nog een ode aan mijn huurbaas Mijn cv ketel is kapot. Ik heb het vandaag om 13.00 gemeld en er staat nu al een monteur bij mij binnen. Hopelijk vanavond toch nog een warme douche!
Das je natuurlijke glitter
Keulen is ook erg leuk rond kerst. Veel verschillende kerstmarkten en daarnaast ook een leuke stad
Ging goed! Super interessant al, fijne mensen
Ik ben na 340 jaar eindelijk begonnen met de Handmaid’s tale omdat ik mannen nog meer wil haten. Heb het helemaal omarmd.
Mijn huiswerk op de middelbare school maakte ik altijd met Yiruma muziek aan. Gewoon de hele tijd dezelfde liedjes op herhaling. Nu bezig met een heel project plannen dus zit achter de laptop met deze muziek aan, buiten donker en het regent keihard. En echt bizar hoe hersenen werken want ik hoor de muziek en denk jaja ga zoo weer verder nog even dit en dat lezen. Ik heb nog de hele avond
Je gaat June nog meer haten.
Ben over gegaan naar een andere gezichtsreiniger en mijn huid is zoveel beter aaah. Geen nieuwe puistjes meer, alles is rustig en zo zacht!
Biodermal Sensitive Balance Micellaire Reinigingsgel
Ik zag net zo’n jochie bij het stoplicht, leek me vrij duidelijk dat hij op weg was naar school. Jaar of 14 max. En hij had een joint in zn hand en nam me toch een grote hijs, zag er ook echt heel slecht uit. En ik ging me ineens afvragen hoe zo’n kind dan in de les zit, naja waarschijnlijk skipt hij dat. Maar vond het ergens heel triest bah
Ik werd vannacht om half 3 wakker gebeld door de politie. Schrok me rot! Had een van de buren de politie gebeld omdat ze ervan overtuigd waren dat er iets enorm stond te klapperen op ons balkon en we daardoor overlast veroorzaakten. Ik had dat geklapper vanaf gistermiddag ook al een aantal keer gehoord en het kwam zeer zeker niet bij ons vandaan. We wonen in een grote flat dus het kan werkelijkwaar overal vandaan komen. Maar er was duidelijk aan de politie doorgegeven “de nieuwe buren op nummer x”, wij dus. We wonen hier ook al 2 jaar dus niet echt nieuwe buren. Vond het zo raar? Bel dan gewoon even aan ofzo en ga zelf op onderzoek uit voordat je midden in de nacht de politie gaat bellen voor zoiets.
Kind klaarwakker die tussen ons in lag, ik klaarwakker van de schrik. Echt een top nacht zo
Vraag me ook af hoe de politie aan mijn nummer komt trouwens. Hoe werkt zoiets?
je nummer is toch gekoppeld aan jou als persoon in een database? Sinds de terreurgolf in '10 mogen geen anonieme sim kaarten meer verkocht worden in EU als ik het goed heb. (Al is dat gewoon verschoven naar whatsapp and soortgelijke versleutelde applicaties)
Ik zou echt pissig zijn en full Karen een passief agressief briefje ophangen in de hal geadresseerd aan die buur. Doe even normaal zeg.
Geen idee, zou kunnen! Maar dit is op adres gegaan. Niemand van de buren weet onze naam zover ik weet en we hebben beneden ook geen bellenplateau of brievenbussen met naam. Vind het toch bijzonder!
@Bunnyslippers Mwa, wil er ook geen al te groot ding van maken. Maar ben toch ook wel heel nieuwsgierig welke buren dit geweest zijn! Gaan we niet achter komen denk ik.
Nee, denk ook niet dat je daar achter komt dus zou alleen al daarom een briefje doen zodat ze iig weten dat jij het niet bent haha. Ik denk nl niet dat de politie ze ook verder terugbelt met die informatie.
Als je een telefoonabonnement hebt, dan heb je daarvoor toch ook een adres en rekeningnummer opgegeven? Zo kunnen ze je telefoonnummer aan je adres/persoon koppelen.
De politie kan volgens mij in t brp opzoeken wie er op dat adres inschreven staan en dan je telnr opzoeken via dat wat Ainu zegt.
Erg veel moeite voor iets wat kleppert waar mensen wakker van liggen
Ohja, natuurlijk! Heb er nooit over nagedacht dat dat zo werkte eigenlijk. En al helemaal om 3 uur ‘s nachts kom ik niet tot die conclusie haha.